Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal hilse fra bokeieren. Hun koser seg masse.

Men jeg fortalte ikke at vi har festet hardt og lenge her inne. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet jo ikke om det hjelper på sauer... :sjenert:

Men min lille nevø var plaget av å bli bilsyk. De fikk kjerringrådet om plaster over navlen (andre sier gråpapir). Og det hjalp faktisk (ble syk når de hadde glemt det). :jepp:

Jeg har litt tro på placebo-effekten når det gjelder en del sånne ting. Jeg overbeviste min da 11 år gamle lillebror før en lang og svingete busstur om at peppermyntepastiller hjalp mot bilsyke. Jeg hadde ikke tatt det helt ut av løse luften -peppermynte har en viss virkning på ubehag knyttet til mage og fordøyelse -men det var neppe så mye ekte peppermynte i de pastillene han hadde... Men jeg var bestemt og overbevisende, han trodde på meg og ble ikke syk :fnise:

Noen overraskelser må jo spares til hun er tilbake :jepp:

Skrevet

:tommelsmil:

Ang. reisesyke, så påstår mine to barn at Love Hearts, spesiellt i kjærlighet-på-pinne-form hjelper masse. :jepp:

Skrevet

Ang. reisesyke, så påstår mine to barn at Love Hearts, spesiellt i kjærlighet-på-pinne-form hjelper masse. :jepp:

Spiser sauene det da tro? :klø:

Skrevet

Det skal jo hjelpe mot svangerskapskvalme, så da er det vel ikke utenkelig at det virker mot annen kvalme heller.

Skrevet (endret)
Spiser sauene det da tro? :klø:

Det gjør de sikkert! :fnise:

Endret av loffen
Skrevet

Knuse og blande i foret? :idesmil:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Det skal jo hjelpe mot svangerskapskvalme, så da er det vel ikke utenkelig at det virker mot annen kvalme heller.

Jeg hadde på det verste minimum fem pakker love-hearts i vesken i fare for å gå tom, så de hjelper mot kvalme, og også mot moderat halsbrann.

Skrevet

Hver gang jeg står i kø ved en spesiell tunnell så tenker jeg på da jeg var gravid og satt ofte i den køen og knasket lovehearts pga halsbrann

Har fortsatt rester i skuffen :fnise:

Skrevet

Men selv om dere nå har funnet kuren mot reisesyke, så begynner det vel å bli litt sent å sende sauene på harrytur med KI. Eieren av sauene kommer nemlig hjem igjen i morgen... :sjenert:

Skrevet

Men da vet du jo til neste gang ;)

Skrevet
Men da vet du jo til neste gang ;)

Ja, jeg satser på at KI sier fra litt tidligere neste gang han vil ha med sauene på harrytur. Slik at jeg får god tid til å planlegge. :ler:

Skrevet
:lete:

Ingen som har :skaal: her i natt.... :klø:

Nei, det er visst ikke det. Jeg la meg tidlig i går. Det er slitsomt å være bonde. :jepp:

Daria hadde visst nok med sin egen irl-fest... Og hva resten av gjengen drev med i natt vet ikke jeg. Det får de svare for selv...

Skrevet

Hade det enda vært min fest -jeg fikk bare lyd-delen... :sukk:

Skrevet
Hade det enda vært min fest -jeg fikk bare lyd-delen... :sukk:

Jamen, hvis du hadde gått ned, så hadde du sikkert fått blitt med på festinga du også. Du får prøve den metoden neste gang. :jepp:

Skrevet

Mistenker at en del av dem var elevene "mine" -er ikke så sikker på om de ville satt pris på mitt nærvær :fnise:

Skrevet

Du får lytte og kikke ekstra godt neste gang da. Slik at du kan referere festen for dem når du ser dem igjen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...