Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Kanskje jeg burde kjøpe reisesyketabletter til dem? Bruker sauer samme dosering som mennesker? :rope: DARIA jeg trenger et svar her...

Du må ikke spørre meg om sånt -a)jeg blir aldri reisesyk og b)jeg tar aldri tabletter -holder meg til urtene mine... Men med en mor som jobber på apotek og en svigerinne som er veterinærstudent skal det ikke utelukkes at jeg kan finne ut noe. Selv om de muligens vil reagere litt på utgangspunktet :fnise:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Type... Hvor stor dose reisesyketabletter trenger en sau på vei til fyllehelg i Oslo?

Skrevet

Spørsmål postet til svigerinne på facebook. Er spent på svaret... :fnise:

Skrevet
Bare å henge seg på det. :jepp:

Jeg skal komme sterkere tilbake og feste her inne i løpet av helgen. Men i kveld er jeg stuptrøtt (sov dårlig i natt som var), så jeg tror jeg skal finne senga nå.. :sjenert:

Skrevet
Type... Hvor stor dose reisesyketabletter trenger en sau på vei til fyllehelg i Oslo?

Enkelt formulert ja.

Venter spent på det svaret jeg også... :jepp:

Skrevet
Jeg skal komme sterkere tilbake og feste her inne i løpet av helgen. Men i kveld er jeg stuptrøtt (sov dårlig i natt som var), så jeg tror jeg skal finne senga nå.. :sjenert:

Pingle! Kan jo ikke legge deg så tidlig. :riste:

Skrevet

Burde sendt sms... vi venter ivrig. :fnise:

Skrevet

Har ikke nummeret hennes.. Dessuten kom hun hjem etter å vært borte i nesten to måneder i kveld -med foreldrene på slep -så hun er nok litt opptatt...

Skrevet
Har ikke nummeret hennes.. Dessuten kom hun hjem etter å vært borte i nesten to måneder i kveld -med foreldrene på slep -så hun er nok litt opptatt...

Ja, men hun kan da ikke være opptatt nå når jeg jobber på spreng for å få sauene avgårde på ferie... :sur:

Skrevet

That's life... Men er det ikke veterinær med døgnvakt på landet hos deg?

Skrevet

Lurer på hva hun tenker når hun leser FB jeg. :ler:

Samtale i heimen.... "Du, nå har det klikket for søsteren din. Kanskje du burde ta en prat med moren eller faren din. Hun høres ikke helt trygg ut. Bare se her. "

Skrevet
That's life... Men er det ikke veterinær med døgnvakt på landet hos deg?

Det er det sikkert. Men jeg er ikke sikker på at han vil anbefale en så lang busstur for sauene... :sjenert:

Skrevet
Lurer på hva hun tenker når hun leser FB jeg. :ler:

Samtale i heimen.... "Du, nå har det klikket for søsteren din. Kanskje du burde ta en prat med moren eller faren din. Hun høres ikke helt trygg ut. Bare se her. "

Hun kommer til å le høyt :ler:

Det er det sikkert. Men jeg er ikke sikker på at han vil anbefale en så lang busstur for sauene... :sjenert:

Kanskje ikke...

Skrevet
Kanskje ikke...

Har en følelse av at det er greit å styre unna de veterinærene bror skal forholde seg til i framtiden... :sjenert:

Skrevet
:fnise: Redd for at han skal sladre?
Skrevet
:fnise: Redd for at han skal sladre?

:jepp:

Skrevet
Drikkepress...... :sukk: Det er hardt, men noen må gjøre det. :skaal:

:skaal::duskedame::vin::skaal:

*avlaster Skravla*

Skrevet
:skaal::duskedame::vin::skaal:

*avlaster Skravla*

Det er godt det er flere som tar ansvar. :fnise:

Skrevet

*lufter ut etter gårsdagens fest*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...