Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5921 Skrevet 7. august 2008 Jaså, så det er her dere lusker!! Loffen! Vi lusker litt overalt vi...
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5922 Skrevet 7. august 2008 Ok....det løftet blir enkelt å holde I morgen ettermiddag/kveld skal jeg sitte i godstolen min og gjøre absolutt ingenting Bare slappe av og kjenne hvor godt kroppen min har av spabehandlingen jeg skal ha i morgen Grønt kler meg ikke..... hvilke behandlinger skal du ha? Jeg er forresten veldig fornøyd med mengden innlegg vi allerede har greid å skrive i Annies fravær Og enda er det mange dager til hun kommer hjem. Jaså, så det er her dere lusker!! Loffers... er Stockholm vakker i natt?
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5923 Skrevet 7. august 2008 Jaså, så det er her dere lusker!! hjemmealenefest...men det er bare Skravla som drikker... NEI NEI NEI du må ikke forlate oss nå. Endelig er det litt liv på KG igjen, også truer du med å gå din veg... Jammen....Daria og Skravla ler av meg og sier at det er sånn det er her inne *tørker tappert tårene*
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5924 Skrevet 7. august 2008 Grønt kler meg ikke..... hvilke behandlinger skal du ha? Bodyscrub, dyprens ansikt, avgiftende sjokoladeinnpakning (lurer på om jeg greier å la være å spise den av meg ) massasjebad, helkroppsmassasje inkludert innpakning hender og føtter. Gledermeggledermeggledermeggledermeg :juhu:
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5925 Skrevet 7. august 2008 Bodyscrub, dyprens ansikt, avgiftende sjokoladeinnpakning (lurer på om jeg greier å la være å spise den av meg ) massasjebad, helkroppsmassasje inkludert innpakning hender og føtter. Gledermeggledermeggledermeggledermeg :juhu: Høres superdeilig ut. Må ikke spise kroppsinnpakningen Men sjokolade da...
loffen Skrevet 7. august 2008 #5926 Skrevet 7. august 2008 Skjønner at du gleder deg, BN. Høres deilig ut. Alltid pent i Stockholm. Hvis jeg bare klarer å rive meg løs herfra, så vi får gått ut og spist litt.
Daria Skrevet 7. august 2008 #5927 Skrevet 7. august 2008 Ja....sant det *lurer på om jeg må ta med min sarte sjel et annet sted* *helst et sted med mat* *og godterier* *og god tv underholdning* Hadde du vært så sart, hadde du flyktet forlengst Loffers... er Stockholm vakker i natt? hjemmealenefest...men det er bare Skravla som drikker... Jammen....Daria og Skravla ler av meg og sier at det er sånn det er her inne *tørker tappert tårene* Du har vært for mye borte i sommer, du må herdes litt igjen Bodyscrub, dyprens ansikt, avgiftende sjokoladeinnpakning (lurer på om jeg greier å la være å spise den av meg ) massasjebad, helkroppsmassasje inkludert innpakning hender og føtter. Gledermeggledermeggledermeggledermeg :juhu: Grønt kler ikke meg heller... *legger bort speilet*
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5928 Skrevet 7. august 2008 Hadde du vært så sart, hadde du flyktet forlengst Du har vært for mye borte i sommer, du må herdes litt igjen Grønt kler ikke meg heller... *legger bort speilet* *føler meg tøff og innser at herdingen har begynt* Legger bort speilet..
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5929 Skrevet 7. august 2008 hjemmealenefest...men det er bare Skravla som drikker... Skravla og sauene er visst på fylla.
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5930 Skrevet 7. august 2008 Skravla og sauene er visst på fylla. Men sauene skal i det minste ikke på jobb i morgen
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5931 Skrevet 7. august 2008 Jeg drikker ikke.... bare svelger unna for ikke å drukne.
Daria Skrevet 7. august 2008 #5932 Skrevet 7. august 2008 Jeg drikker ikke.... bare svelger unna for ikke å drukne. Kork flaska -det er vel så effektivt
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5933 Skrevet 7. august 2008 Men sauene skal i det minste ikke på jobb i morgen Nei, de skal bare på busstur - med grupperabatt.
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5934 Skrevet 7. august 2008 Jeg drikker ikke.... bare svelger unna for ikke å drukne. den var ny.... *noterer til bruk ved en senere anledning*
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5935 Skrevet 7. august 2008 Nei, de skal bare på busstur - med grupperabatt. Lang tur, da...får håpe de ikke er av det slaget som blir fyllesyke
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5936 Skrevet 7. august 2008 den var ny.... *noterer til bruk ved en senere anledning* Den har jeg brukt i maaaaaaaange år. *host*gammel*host* (så slapp du den Daria)
Daria Skrevet 7. august 2008 #5938 Skrevet 7. august 2008 Den har jeg brukt i maaaaaaaange år. *host*gammel*host* (så slapp du den Daria) Så omtenksomt
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5940 Skrevet 7. august 2008 Lang tur, da...får håpe de ikke er av det slaget som blir fyllesyke Kanskje jeg burde kjøpe reisesyketabletter til dem? Bruker sauer samme dosering som mennesker? DARIA jeg trenger et svar her... Party!!! Bare å henge seg på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå