Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5901 Skrevet 7. august 2008 Så nå var det jo egentlig tid for å lage meg noe godt...men....vi har INGENTING :dåne: Jeg kan jo ikke lage noe av ingenting.... Sulten, jeg.... Vi har jo ikke brød engang.... (sjekk dagboken min..) Du får bake kringle da. *iler inn i dagboken din BN*
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5902 Skrevet 7. august 2008 Gjærbakst er jeg ferdig med for i kveld, ja..... Dessuten tar kringle alt for lang tid....og jeg har ikke egg...eller melk....eller mel....eller rosiner....eller melis....eller noe egentlig...
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5904 Skrevet 7. august 2008 Nybakt brød med tåfis... Nuppa mi lo også av den
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5905 Skrevet 7. august 2008 Nybakt brød med tåfis... Nybakt brød med søte fotspor i Skravla! Du kødder ikke med lille nuppa som er lei seg for at hun har hatt et lite uhell...
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5906 Skrevet 7. august 2008 Nybakt brød med søte fotspor i Skravla! Du kødder ikke med lille nuppa som er lei seg for at hun har hatt et lite uhell... Jeg ville aldri ledd hvis nuppa hadde vært her. Men BN må jeg bare le av...... Er jo en helt skjønn historie og den bør dere spare til bryllupstalen.
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5907 Skrevet 7. august 2008 Kommer nok til å være spor i det ferdige brødet, men den har hevet ganske bra, så det blir etands i hvertfall *puster lettet ut*
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5908 Skrevet 7. august 2008 Jeg ville aldri ledd hvis nuppa hadde vært her. Men BN må jeg bare le av...... Er jo en helt skjønn historie og den bør dere spare til bryllupstalen. For en idè
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5909 Skrevet 7. august 2008 Jada, le av meg liksom, forresten *snurt*
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5910 Skrevet 7. august 2008 Jada, le av meg liksom, forresten *snurt* Vi kan skylde på en kombinasjon av flere ting.... En god historie Et glass vin En sliten Skravla
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5911 Skrevet 7. august 2008 Vi kan skylde på en kombinasjon av flere ting.... En god historie Et glass vin En sliten Skravla Bare ett?? Du skulle jo ta tre!
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5912 Skrevet 7. august 2008 Bare ett?? Du skulle jo ta tre! Et foreløpig... og de andre to sparer jeg til i morgen kveld. Ikke bak brød da er du grei.
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5913 Skrevet 7. august 2008 Bare ett?? Du skulle jo ta tre! Du får bare henge i Skravla. To glass til.
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5914 Skrevet 7. august 2008 Du får bare henge i Skravla. To glass til. Drikkepress...... Det er hardt, men noen må gjøre det.
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5915 Skrevet 7. august 2008 Et foreløpig... og de andre to sparer jeg til i morgen kveld. Ikke bak brød da er du grei. Ok....det løftet blir enkelt å holde I morgen ettermiddag/kveld skal jeg sitte i godstolen min og gjøre absolutt ingenting Bare slappe av og kjenne hvor godt kroppen min har av spabehandlingen jeg skal ha i morgen
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5916 Skrevet 7. august 2008 Jeg er forresten veldig fornøyd med mengden innlegg vi allerede har greid å skrive i Annies fravær
Daria Skrevet 7. august 2008 #5917 Skrevet 7. august 2008 Jada, le av meg liksom, forresten *snurt* Hvorfor ikke? :klø: Er da det vi gjør her inne... Drikkepress...... Det er hardt, men noen må gjøre det. Du ofrer deg? *har ikke sett noenting om spabehandling* *har godt utviklet selektiv syn*
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #5918 Skrevet 7. august 2008 Hvorfor ikke? :klø: Er da det vi gjør her inne... Ja....sant det *lurer på om jeg må ta med min sarte sjel et annet sted* *helst et sted med mat* *og godterier* *og god tv underholdning*
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5920 Skrevet 7. august 2008 Ja....sant det *lurer på om jeg må ta med min sarte sjel et annet sted* *helst et sted med mat* *og godterier* *og god tv underholdning* NEI NEI NEI du må ikke forlate oss nå. Endelig er det litt liv på KG igjen, også truer du med å gå din veg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå