Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har klippet poden. Han har mast nå i noen dager, så nå måtte jeg..

Har lyst til å klippe meg jeg også, men får vente til jeg får litt penger inn på kontoen.. Har allerede avtalt med en kollega som skal hjelpe meg med å farge hår når jeg har klipt meg :ler:

Skal en tur til svigers. Har ikke vært der i år tror jeg... Svigermor hadde bedt meg være med og se om jeg ville ha noen stauder, og da får jeg vel gjøre det..

Håper svigerbesøket gikk greit :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigersbesøket gikk greit. Svigermor liker ikke Prinsessa og forsøkte seg med et utspill mot henne i dag også, men jeg parterte forsøket hennes og hun roet seg. Hadde hun sagt ETT ord til hadde jeg gått!

Men jeg fikk mange stauder og har fått plantet dem. De blir nok ikke så fine i år, men neste år regner jeg med at det ser bedre ut i skråningen min :)

Skrevet

Mannen og jeg tegner og planlegger det nye badet. Det blir så bra!!! :)

Skrevet

Nei nå MÅ jeg finne senga! Finnes ikke trøtt, men kan jo lese litt.

:sove:

Gjest Krynkel
Skrevet

Endelig en dagbok som ikke har fått 30 nye sider siden sist jeg var her. Her var det vel bare 28.

:skremt:

Skrevet
:hallo: Fortell litt mer om badet da! Jeg vil ha beskrivelse ;) Oppussing er morsomt, i alle fall sånn i planleggingsfasen og når man ser det ferdige resultatet. Den mellomfasen der man faktisk må gjøre noe er ikke nødvendigvis like morsom :fnise:
Skrevet
Endelig en dagbok som ikke har fått 30 nye sider siden sist jeg var her. Her var det vel bare 28.

:skremt:

Nå ble jeg skremt også!!! Ikke mer enn 28 sider??? Må få opp intensiteten her skjønner jeg :ler:

:kaffekopp:

TAKK!!! :klem:

:hallo: Fortell litt mer om badet da! Jeg vil ha beskrivelse ;) Oppussing er morsomt, i alle fall sånn i planleggingsfasen og når man ser det ferdige resultatet. Den mellomfasen der man faktisk må gjøre noe er ikke nødvendigvis like morsom :fnise:

Altså, vi har et gammelt, lite, stygt og dårlig bad nå. Ikke sant Klanen??

Så bygde vi på huset, og fikk ny stue og det som VAR stue, skal nå bli bad og soverom.

Vi har revet deler av gulvet og kommet ned på bakken under. Veggene er revet og vi har kommet inn på det laftede tømmeret. Så skal vi nå snart støpe gulv, legge ned vannbåren varme og begynne å bygge opp igjen. Antar vi er ferdige til sommeren. Mannen skal nemlig gjøre det selv i tillegg til jobben han har.

Vi har ikke helt bestemt alt enda, annet enn at jeg vil ha hvite fliser på veggen. På gulvet leker vi med tanken på å lage fliser av osp. Altså ha tregulv, men vi får se hva det blir. Jeg skal ha vegghengt toalett og skap der inne. Vi har ikke bestemt om vi skal ha kombinert dusj/boblebadekar eller bare dusj. Regner med det første.

Skrevet

Jeg har vel sett lekrere bad enn Annie sitt, ja... :Nikke:

Skrevet

Og gjett om jeg gleder meg til å få et som er nytt, stort og fint!! :juhu:

Skrevet

Ja, er det noen som trenger nytt bad, så er det Annie. :jepp:

Skrevet

Hadde ikke hun stort og fint bad da? :klø:

Skrevet

Hvor mye hostesaft drakk du egentlig den helgen, sa du? :fnise:

Skrevet

:jepp:

Hadde ikke hun stort og fint bad da? :klø:

Wake up and smell the coffee!!! :rope:

Hvor mye hostesaft drakk du egentlig den helgen, sa du? :fnise:

Mer enn nok i hvertfall!!!

Skrevet

Har vært på besøk hos et vennepar. Der fikk jeg mange fine stauder som jeg skal plante ut senere i dag.

Da vi var på vei derfra ringte venninnen min, da sto hun her.

Da hun reiste for 3 kvarter siden satte jeg 2 rundstykkedeiger. Mannen har kommet hjem nå, og vi skal snart spise grandis..

Så er det rundstykketrilling, bake gulrotkake, steke det, samt rydde og ordne her til vi reiser på hytta i morra.

Ser for meg at dette blir en hektisk kveld!

Skrevet (endret)

Bare tullet jeg altså... drakk ikke mye hostesaft den helgen skal jeg si dere. Burde sikkert drukket mer. :fnise:

Endret av Skravla
Skrevet
Du drakk mye annet... ;)

Tror faktisk jeg drakk mest Pepsi max. :sjenert:

Skrevet

Hvor lenge skal dere være på hyttetur? (det var den hukommelsen min da... :sjenert: )

Skrevet

Vi kommer hjem søndag eller mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...