Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5781 Skrevet 4. august 2008 Får aldri ny tittel jeg... Jeg er på toppen.. Litt kjedelig i grunn
*Enigma* Skrevet 4. august 2008 #5782 Skrevet 4. august 2008 Her er det jo umulig å oppdatere seg fullstendig, dere er litt for aktive. Satser på at du har hatt det bra i det minste
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5783 Skrevet 4. august 2008 Her som det har vært så stille!! Jeg har det bra ja, bare venter på at arbeidslysten min skal dukke opp...
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5784 Skrevet 4. august 2008 Den har fortsatt ikke kommet, men jeg tror jeg skal forsøke å gjøre noe allikevel..
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5786 Skrevet 4. august 2008 Har fått et lite snev av arbeidslyst og har nå vasket og ryddet kjøkkenbenkene. Satt på oppvaskmaskinen og hatt brødboksen inni der. En runde med hvitvask er i gang. Har pynta på apotekerdisken som er flyttet inn på kjøkkenet. Syskrinet har fått ny plass i stua En Eføy har fått stell, det samme med Orkideene mine. Har også båret ut endel panel som skal kappes opp. Gulvene er støvsugd, og jeg vurderer å bake rundstykker. Jøss, det begynner å smake av fugl dette jo!
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5787 Skrevet 4. august 2008 HAr båret ut mer panel, samt lagt det som var kort nok i vedkassa. Ser ingen vits i å bære det ut, for å måtte bære det inn til høsten. Det er jo en lukket kasse allikevel.
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5788 Skrevet 4. august 2008 Ferdig med å bære ut 2 vegger med panel, samt feie og rydde opp gammel isolasjon, spiker og treflis. Poden har fått besøk av en kompis, og jeg må begynne å tenke på hva vi skal ha til middag.. Noen forslag?
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5789 Skrevet 4. august 2008 Over 100 år gammelt laftet tømmer har kommet frem i gamlestua. Tør ikke tenke på hvor kalde sånne hus må ha vært. Tømmeret er malt, og dermed har de jo ikke hatt noen form for isolasjon eller panel på det, da det ble brukt første gang. Det ble etterhvert tatt ned og flyttet hit, så halve huset her, er laftet tømmer.
Skravla Skrevet 4. august 2008 #5790 Skrevet 4. august 2008 Over 100 år gammelt laftet tømmer har kommet frem i gamlestua. Tør ikke tenke på hvor kalde sånne hus må ha vært. Tømmeret er malt, og dermed har de jo ikke hatt noen form for isolasjon eller panel på det, da det ble brukt første gang. Det ble etterhvert tatt ned og flyttet hit, så halve huset her, er laftet tømmer. Det var nok kaldt ja. Men det ble stappet mose, tøy etc mellom bjelkene. Og ofte hang det vevde tepper på veggene også.
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5791 Skrevet 4. august 2008 Trenger så sårt deres hjelp og synspunkter i bloggen min..
Skravla Skrevet 4. august 2008 #5792 Skrevet 4. august 2008 Trenger så sårt deres hjelp og synspunkter i bloggen min.. Har svart, men vet ikke om jeg var til noe hjelp.
Sauen Shaun Skrevet 4. august 2008 #5794 Skrevet 4. august 2008 Har fått et lite snev av arbeidslyst og har nå vasket og ryddet kjøkkenbenkene. Satt på oppvaskmaskinen og hatt brødboksen inni der. Tror jeg er litt ør av fjellufta jeg. For jeg skjønte ikke helt hvordan du fikk brødboksen inni vaskemaskina... *iler inn i bloggen*
loffen Skrevet 4. august 2008 #5796 Skrevet 4. august 2008 Gåte: "Hvordan kan du se at KG-klanen er oppe i epletrærne til Annie??" Svar: "Rullatorene deres står under trærne." GRATULERER MED 39000 OG NOEN INNLEGG!! :dåne:
Sauen Shaun Skrevet 4. august 2008 #5798 Skrevet 4. august 2008 Brødboksen er da ikke så stor.. Mulig det. Men det ville vel likevel være en smule originalt å putte den i vaskemaskina... GRATULERER MED 39 000 OG LITT TIL!!! :juhu:
Annie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5799 Skrevet 4. august 2008 Putter alt i oppvaskmaskinen jeg... Stekeplatene til komfyren f.eks. De blir kjempefine der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå