Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noe hengte seg opp her hos meg, så plutselig hadde jeg over 23 vinduer med Kuppmakerne, og enda flere holdt på å poppe frem. Fikk helt panikk her jo! :overrasket: men klarte til slutt å fikse det :ler:

Syns da ikke det var så mye. Husk det var Kuppmakerne du fikk opp :ler:

Skrevet
:ler: lurer på hvor mange sider jeg hadde endt med om jeg ikke hadde gjort noe med det ;)
Skrevet

:vetikke:

Jeg fikk panikk lenge før jeg tenkte tanken på å finne ut av det!

:ler:

Skrevet

Sov LENGE i dag. Mannen vekte meg ikke før etter 12. Etter det har jeg spist frokost og sløvet. Nå skal jeg legge på plass alt i syskrinet mitt, etter at mannen har reparert det. FLINKE MANNEN MIN :rødme:

Skrevet

Det er deilig å sove lenge! :jepp:

Skrevet
Det er deilig å sove lenge! :jepp:

:jepp: og i dag var det ekstra deilig, for nakken krangler veldig.

Så kjekt med en handyman ;)

Han er både handyman og reodor felgen han :)

Skrevet

En vegg er nesten ferdig fyllt med bilder :) Den er så stygg, så nå blir den dekket med familiebilder.

Skrevet

Har reparert en jakke.

Må snart begynne med middagen. Dvs, vi skal ha wienerpølser i lompe, så det burde gå fort.. :fnise:

Skrevet

Skulle reparert en av de nye kjolene til skjønningen, den raknet i den pyntesømmen bak oppi nakken da jeg dro av prislappen. Men har ikke den fargen i tråd, så jeg må kjøpe i morgen. Følte meg plutselig såååå husmoraktig :ler:

Skrevet

Tenker det blir film for meg også i kveld. Det står en hel boks med selskapsreise-filmer her. Så en fredag kveld og en i går kveld. Tenker det blir en i kveld også. Er så herlig med filmer man bare kan le av. :jepp:

Skrevet

Tror jeg har tråder i alle farger, iss. Fikk sett nå når jeg rydda i syskrinet, og jeg har visst hatt en fetish når det gjelder sytråd.. :ler:

Skrevet

Er litt lei filmer. Selvom vi har mange vi ikke har sett enda..

Skrevet

Jeg har ikke hatt på tven i hele dag jeg. Egentlig veldig deilig. Burde jeg gjøre oftere ;)

Skrevet

Jeg ser jo knapt tv og film til vanlig, så for meg er det kos og avveksling med litt film og tv. :jepp:

Skrevet

Det er kjekt med tv-kvelder i blant, men jeg liker ikke å ha tv-en på som bakgrunnsstøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...