Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5661 Skrevet 1. august 2008 Tar du en annie?? og :dåne: Eller forresten, du er tilgitt.
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2008 #5662 Skrevet 1. august 2008 Har mye som skal ordnes før jeg reiser i dag jeg. Men det hjalp ikke å stå opp tidlig. Var så at jeg krabbet under dyna igjen og sov en drøy time til...
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2008 #5664 Skrevet 1. august 2008 Regner med at det var godt Men det var fryktelig lite effektivt. Men det som ikke blir ferdig - det blir ikke ferdig...
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5666 Skrevet 1. august 2008 Nei nå skal jeg sjekke om vaskemaskinen er ferdig, og henge opp tøy. Skal fortsette å henge opp bilder på kjøkkenet, samt støvsuge her. CDer må også ryddes på plass.
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5667 Skrevet 1. august 2008 Fikk besøk, så jeg rakk bare vaskemaskinen. Men nå har jeg tømt en kommode som sto i gamlestua, og flyttet den ut i den ene gangen. Der skal jeg ha vintertøy eller noe..
Ugla Skrevet 1. august 2008 #5668 Skrevet 1. august 2008 UGLA!!!!! :juhu: Så godt å se deg igjen! Tenkte på deg i sta faktisk, men så måtte jeg ta en telefon, og jeg rakk ikke innom hos deg før du kom hit. Har savnet deg!!!!!!! For en mottagelse... Tusen takk... Er omtrent bare her jeg har rukket å oppdatere meg (tok den "verste" = største jobben først, regner jeg med ) Jeg og vofsen har gått en (liten?) tur i etter det ble det en liten både på meg og vofsen... Ønsker deg/dere en fin dag...
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5669 Skrevet 1. august 2008 Takk i like måte Jeg holder på å rydde og har samlet 2 pappesker og 3 bæreposer med gammelt tøy og annet skrot, som har samlet seg på merkelig vis.. :klø: Må fortsette, men trenger en pause.. BeeGees på radioen "you win again..."
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2008 #5670 Skrevet 1. august 2008 Har du så mye å gjøre da? Har mye jeg burde gjort. Men rotet ligger nok trofast og venter til jeg kommer tilbake også.
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5671 Skrevet 1. august 2008 Ser slett ikke bort i fra det nei.
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2008 #5672 Skrevet 1. august 2008 Kan jo håpe at jeg er i litt bedre form når jeg kommer tilbake igjen. Da har jeg jo fått en drøy uke med jerntilskudd.
Ugla Skrevet 1. august 2008 #5674 Skrevet 1. august 2008 Takk i like måte Jeg holder på å rydde og har samlet 2 pappesker og 3 bæreposer med gammelt tøy og annet skrot, som har samlet seg på merkelig vis.. :klø: Må fortsette, men trenger en pause.. Tar en -pause sammen med deg... Og du... ..jeg har ikke plassert noe av mitt skrot hos deg. Mitt skrot ligger nok fortsatt her hos meg...!!
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5675 Skrevet 1. august 2008 Det ser ikke ut som Uglafjær det jeg rydder bort, så jeg tror deg.. Har montert 2 IKEApappbokser, og lagt CDer i dem. HVOR vi skal passere dem, aner jeg ikke..
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5676 Skrevet 1. august 2008 I dag har vi bodd sammen i 6 år!!!!
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2008 #5677 Skrevet 1. august 2008 I dag har vi bodd sammen i 6 år!!!! Gratulerer! :rødme:
Gjest Tigerjente Skrevet 1. august 2008 #5678 Skrevet 1. august 2008 Gratulerer med 6års samboerskap. Og det kan ligne som om Ugla har nok vært her og strødd rundt seg med uglehår, for prinsen sin kaptein sabeltann hatt strør sorte fjær over alt!!
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5679 Skrevet 1. august 2008 Gratulerer! :rødme: Tusen takk Gratulerer med 6års samboerskap. Og det kan ligne som om Ugla har nok vært her og strødd rundt seg med uglehår, for prinsen sin kaptein sabeltann hatt strør sorte fjær over alt!! Takk skal du ha Er det Uglafjær i Kabelsatanhatten??? :dåne:
Annie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5680 Skrevet 1. august 2008 Jeg rydder og rydder og roter og rydder og rydder. Siste nå var at jeg har tatt ut alt av mitt eldgamle syskrin, sånn at mannen kan fikse beina på det. Det trenger en ny plate i den ene etasjen også, så jeg håper han har noe som egner seg. Tynn finèr eller noe sånt. Gleder meg til å gå ut og spise etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå