Annie Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5623 Skrevet 30. juli 2008 <--- sånn så jeg ut når jeg skjønte hva han skulle gjøre. Men jeg sluttet å lese her inne i siste øyeblikk i går, for det var i innlegget etter det jeg sluttet å lese du hadde skrevet det *puster lettet ut* Mannen hadde lest hvordan det gikk så han stod i døra for å se reaksjonen min Jeg gleder meg til å se neste mandag for å si det sånn...Syns jeg ser mannen din Er forsåvidt enig! Ikke verst å ha guts til å ta et sånt valg!! (Samtidig så burde han kanskje vært skuespiller, for jeg var sikker på at han var forelsket i DeAnna..) Merkelig at han bare dropper den begge to. De må jo ikke fri, de kan jo bare bli kjent.. TULLING! DeAnna blir forresten Ungkarskvinne TAKK!!!!! :klemmer: Takk loffen
Annie Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5624 Skrevet 30. juli 2008 Tror det blir torden i dag også. Har nemlig en forferdelig hodepine!
Loevinna Skrevet 30. juli 2008 #5627 Skrevet 30. juli 2008 Her har det vært lyn og torden i kveld også. Nå bare regner det , tror jeg...
Annie Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5628 Skrevet 30. juli 2008 Det var bittelitt torden før i kveld, men det var langt unna. Regn - tja.. Nye 50 dråper eller noe..
Annie Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5630 Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror faktisk det var så mange..
Annie Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5631 Skrevet 30. juli 2008 I kveld har vi rydda i de gamle CD hyllene våre. Har funnet en bunke på omlag 20 barneCDer som søsteren min skal få. Ungene her hører ikke på bl.a Smurfehits lengre.. I tillegg har jeg tømt vitrineskapet for glass og flasker. Har vasket alle glassene og i morra skal vi flytte skapet. Nå skal vi begynne å rive gamlestua nemlig og da må alt ut! *stønn*
Annie Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5632 Skrevet 30. juli 2008 Nå skal jeg finne senga, og kose puta
loffen Skrevet 30. juli 2008 #5633 Skrevet 30. juli 2008 God natt! Har også hatt vondt i hodet i hele dag.
Multi Skrevet 31. juli 2008 #5634 Skrevet 31. juli 2008 Rive gamlestua? Skal dere bygge nytt etteråp, eller har dere en annen som kan brukes?
Annie Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5635 Skrevet 31. juli 2008 Rive gamlestua? Skal dere bygge nytt etteråp, eller har dere en annen som kan brukes? Gamlestua, dvs der vi hadde stue før vi bygde på huset, skal rives til grunnen. Det skal støpes gulv, legges ned vannbåren varme og vi skal dele den i 2. Da får vi (mannen og jeg) soverom på den ene halvparten, og bad på den andre. Gleder meg til det er ferdig - om noen år...
Annie Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5636 Skrevet 31. juli 2008 Det er et fantastisk vær her i dag Og jeg har fått brukt morgenen til å gjøre litt husarbeid. Har tatt av sengetøyet på vår seng og lagt det i vaskemaskinen. Tøy er bretta og lagt bort. Oppvaskmaskinen er tømt. Men allikevel ser det bomba ut her! Kjøkkenbordet er fullt med glass som skal inn i vitrineskapet, og salongbordet fullt med CDer vi ikke har plass til i CD-skapene.. Hvor vi skal gjøre av dem aner jeg ikke..
Annie Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5638 Skrevet 31. juli 2008 Har ikke plass i stua til flere hyller med CDer. Har 3 allerede som er proppfulle. Vi kan evt sette noen opp i 2 etasje..
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #5639 Skrevet 31. juli 2008 Hvis dere ikke MÅ ha cover, så er det jo mulig å få plass til flere. Men jeg klarer ikke å kvitte med med cover jeg altså......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå