Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakars pusen min.. Nå ligger den i stolen og sover. Ser ut til at den har det bra, men ringer dyrlegen i morra tidlig for sikkerhetsskyld, og hører om vi skal komme. Greit at de tar avgjørelsen.

Hodet er forresten bedre nå. :jublepittelitt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe:

Fint å sjekke halen til pusen da. :)

Skrevet

Pusoppdatering:

Han hoppa og spratt etter fluer her i sta, og plutselig så det ut til at halen begynte å virke igjen. Den er fortsatt slapp (halen), men det kan virke som om det har vært noen nerver eller noe i klem. Ser det ann i morra, om jeg trenger vetrinær på han. :)

Skrevet

Hvordan har det seg at klokka går så mye fortere på natta?? :vetikke:

Er nå oppdatert i blogger og dagbøker - tror jeg. I hvertfall i blogger.

Må opp om 6 timer. Venninnen til Prinsessa, som overnatter her, skal til byen i morra tidlig. Da må jeg opp og få mat i de små krapylene fra morran av. Kanskje ringe venninna mi og høre om hun vil ha frokost med oss på terrassen? :idesmil:

Skrevet

MÅRNINGS!! :vinke:

Har hatt frokostbesøk, og vi satt ute i skyggen på terrassen. Nå har de reist på bytur, men antakelig kommer de på stranda etterpå. Vi reiser dit om en times tid antar jeg, må bare se om jeg kan få observert Puss litt først. Han er ute og flyr etter mus.. :fnise:

Skrevet

Godt at pus virker bedre da. :jepp:

Skrevet

Takk i like måte Kiwii :klem:

Skrevet

Er endelig :sol: her også. :juhu:

Skrevet

Det fortjener dere, for det er så godt :)

Skrevet

Jeg tåler jo egentlig ikke :sol: jeg da. Men jeg nyter en deilig temperatur i skyggen. Også gleder jeg meg over at de stakkars bøndene her endelig får litt varme, det fortjener de. :jepp:

Skrevet

Nå skal jeg vanne uteplantene mine, pakke strandbag, og så farer vi avgårde for å sole oss og bade :)

Skrevet

Bagen er pakket, blomstene vannet og solkremen er på. Telefonen skal få 15 minutter i laderen, så farer vi :sol:

Skrevet

Gleder meg å lese at du har husket solkremen. :jepp:

Skrevet
Håper dere har en fin dag på stranda :klem:

Har nettopp kommet hjem. Har vært på stranda i nesten 6 timer :) HERLIG!!!! :sol:

Gleder meg å lese at du har husket solkremen. :jepp:

:fnise: Måtte det i dag, men jeg er allikevel solbrent bak. Sånn deilig solbrent :)

Har såvidt vært innom butikken. I dag blir det grandis og casa di mama pizza. Orker ikke mat i varmen, men noe må vi ha, så da blir det enkelt. :)

Skrevet

Skjønner godt dere tok turen til stranda idag. Det var jo bare såååå nydelig vær på deres trakter idag :) Her også er det jo fint vær, men jeg har tilbringt 4 timer på reisefot, uten å få utnytta sola :sukk: Men hadde en fin tur da :jepp:

:klem:

Skrevet

Søndag er det meldt 30 grader her!!! :sjokk:

Og ja, det er fint her :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...