kort innpå Skrevet 19. juli 2008 #5342 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har kjørt Cadillac.. Det var omtrent som å kjøre en stor båt. Myk ratting, med myyyye gynging.. Mannen syns det var sååå morsomt at jeg turte og nå har jeg gjort det også. Det var ikke så ille som jeg trodde, men det er mye bil! Den SKAL ALDRIG jeg kjøre sa du for to år siden RÅNER Annie.
Multi Skrevet 19. juli 2008 #5344 Skrevet 19. juli 2008 Jeg som var helt sikker på at det var Dallis? Men for all del, Multi kan spise det hun også altså Tror også det var Dallandra. Jeg har sett elgpastaen (jeg har vel sett alt de har på Ikea ), men jeg har bare vanlig pasta i skapet. Annie, skal du bort neste helg også?
kamela Skrevet 20. juli 2008 #5346 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har kjørt Cadillac.. Det var omtrent som å kjøre en stor båt. Myk ratting, med myyyye gynging.. Mannen syns det var sååå morsomt at jeg turte og nå har jeg gjort det også. Det var ikke så ille som jeg trodde, men det er mye bil! Tøft at du har prøvd, ihvertfall! Håper du har det fint
kamela Skrevet 20. juli 2008 #5349 Skrevet 20. juli 2008 Hvordan får du frøene til å sitte fast på rundstykkene, forresten? Jada, skulle sikkert spurt et annet sted . . . . . .
Annie Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5352 Skrevet 20. juli 2008 Så trist Annie.. Ja det er kjempetrist. Vi hadde så mye med henne å gjøre gjennom mange år, og har fått låne hytta hennes i hele barndommen, så jeg har mange gode minner med "tante" I-J.. Den SKAL ALDRIG jeg kjøre sa du for to år siden RÅNER Annie. Jaja..
Annie Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5353 Skrevet 20. juli 2008 Tror også det var Dallandra. Jeg har sett elgpastaen (jeg har vel sett alt de har på Ikea ), men jeg har bare vanlig pasta i skapet. Annie, skal du bort neste helg også? Nope, kommer du hit? :juhu: Tøft at du har prøvd, ihvertfall! Håper du har det fint Måtte jo prøve når han spurte som han gjorde.. Har hatt en super helg Hvordan har du det? Sliten, men fornøyd *oppdatert* Det er ikke jeg... Hvordan får du frøene til å sitte fast på rundstykkene, forresten? Jada, skulle sikkert spurt et annet sted . . . . . . Valmuefrø, da pensler jeg med egg og strør på. Sesamfrø, da dusjer jeg med vann og ruller dem i en dyp tallerken jeg har fyllt med frø.
Annie Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5354 Skrevet 20. juli 2008 Annie er hjemme igjen!!! :juhu: Kom hjem for 20 minutter siden
Skravla Skrevet 20. juli 2008 #5358 Skrevet 20. juli 2008 Velkommen hjem og lykke til med oppdateringen. Er et par turbodamer som har kuppet hele KG i helgen.
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2008 #5360 Skrevet 20. juli 2008 Velkommen hjem og lykke til med oppdateringen. Er et par turbodamer som har kuppet hele KG i helgen. Det var da så stille her i helga. Så jeg skjønner fremdeles ikke hva dere snakker om...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå