Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2008 #5322 Skrevet 18. juli 2008 Sånt skjer Bare ikke gjør det til en vane Neida, skal da se om jeg klarer å huske middagen i dag. Lurer på om jeg skal ha fiskepinner og potetmos i dag. Får se om det blir det, eller om jeg finner noe annet jeg får lyst på.
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5323 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har kjørt Cadillac.. Det var omtrent som å kjøre en stor båt. Myk ratting, med myyyye gynging.. Mannen syns det var sååå morsomt at jeg turte og nå har jeg gjort det også. Det var ikke så ille som jeg trodde, men det er mye bil!
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5324 Skrevet 18. juli 2008 Har kommet godt i gang i dag Hittil har jeg gjort: Vasket 1 maskin tøy Tørket 1 maskin tøy Hengt ut tøy Satt på en vaskemaskin 2 Bakt en mandelbunn Bakt en sjokoladekake Satt på og tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkken Dette skal jeg gjøre i løpet av dagen: Sette på oppvaskmaskinen - 2 gang Tørke vask nr 2 Brette 3 maskiner med tøy Tørke støv Vanne planter Støvsuge Vaske gulv Pakke - vi skal på helgetur til foreldrene mine Pakke inn gave til mamma Hei hvor det går
Loevinna Skrevet 18. juli 2008 #5326 Skrevet 18. juli 2008 I tilfelle jeg skulle komme til å glemme å si det senere så sier jeg det nå: Håper du får en koselig helg sammen med familien din Annie
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5327 Skrevet 18. juli 2008 Hittil har jeg gjort: Vasket 1 maskin tøy Tørket 1 maskin tøy Hengt ut tøy Satt på en vaskemaskin 2 Bakt en mandelbunn Bakt en sjokoladekake Satt på og tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkken Dette skal jeg gjøre i løpet av dagen: Sette på oppvaskmaskinen - 2 gang Tørke vask nr 2 Brette 3 maskiner med tøy Tørke støv Vanne planter Støvsuge Vaske gulv Pakke - vi skal på helgetur til foreldrene mine Pakke inn gave til mamma Gå ut med søpla Vanne blomster *noterer bak øret* Det er kjekt med lister I tilfelle jeg skulle komme til å glemme å si det senere så sier jeg det nå: Håper du får en koselig helg sammen med familien din Annie Takk for det, kos deg med besøk i helgen du også
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5329 Skrevet 18. juli 2008 Hittil har jeg gjort: Vasket 1 maskin tøy Tørket 1 maskin tøy Hengt ut tøy Satt på en vaskemaskin 2 Bakt en mandelbunn Bakt en sjokoladekake Satt på og tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkken Dette skal jeg gjøre i løpet av dagen: Sette på oppvaskmaskinen - 2 gang Tørke vask nr 2 Brette 3 maskiner med tøy Tørke støv Vanne planter Støvsuge Vaske gulv Pakke - vi skal på helgetur til foreldrene mine Pakke inn gave til mamma Gå ut med søpla Den krymper stadig
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5330 Skrevet 18. juli 2008 Jøss, for ei liste.. Kos deg i kveld! Takk i like måte loffers
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5331 Skrevet 18. juli 2008 Hittil har jeg gjort: Vasket 1 maskin tøy Tørket 1 maskin tøy Hengt ut tøy Satt på en vaskemaskin 2 Bakt en mandelbunn Bakt en sjokoladekake Satt på og tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkken Dette skal jeg gjøre i løpet av dagen: Sette på oppvaskmaskinen - 2 gang Tørke vask nr 2 Sette på vask nr 3 Tørke vask nr 3 Sette på vask nr 4 Brette 3 maskiner med tøy Tørke støv Vanne planter Støvsuge Vaske gulv Pakke - vi skal på helgetur til foreldrene mine Pakke inn gave til mamma Gå ut med søpla Brette enda 2 maskiner med tøy - totalt 5 så langt i dag Jeg nærmer meg en ende her
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5332 Skrevet 18. juli 2008 Hittil har jeg gjort: Vasket 1 maskin tøy Tørket 1 maskin tøy Hengt ut tøy Satt på en vaskemaskin 2 Bakt en mandelbunn Bakt en sjokoladekake Satt på og tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkken Gå ut med søpla Brette enda 2 maskiner med tøy - totalt 5 så langt i dag Sette på oppvaskmaskinen - 2 gang Tømme den Tørke vask nr 2 Sette på vask nr 3 Tørke vask nr 3 Sette på vask nr 4 Tørke vask nr 4 Brette 3 maskiner med tøy Tørke støv Vanne planter Støvsuge Vaske gulv Dette skal jeg gjøre i løpet av dagen: Pakke - vi skal på helgetur til foreldrene mine Pakke inn gave til mamma Stelle meg - dusje
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5333 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Går for å ta en Endret 18. juli 2008 av Annie
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5336 Skrevet 18. juli 2008 Hittil har jeg gjort: Vasket 1 maskin tøy Tørket 1 maskin tøy Hengt ut tøy Satt på en vaskemaskin 2 Bakt en mandelbunn Bakt en sjokoladekake Satt på og tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkken Gå ut med søpla Brette enda 2 maskiner med tøy - totalt 5 så langt i dag Sette på oppvaskmaskinen - 2 gang Tømme den Tørke vask nr 2 Sette på vask nr 3 Tørke vask nr 3 Sette på vask nr 4 Tørke vask nr 4 Brette 3 maskiner med tøy Tørke støv Vanne planter Støvsuge Vaske gulv Pakke - vi skal på helgetur til foreldrene mine Pakke inn gave til mamma Stelle meg - dusje Sette ut mat og vann til Puss Lade kamerabatteri Dette skal jeg gjøre i løpet av dagen: FERDIG!!! :juhu:
Annie Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5337 Skrevet 18. juli 2008 Dere får ha en god helg. Kos dere! Takk i like måte Inlove God tur! Takk skal du ha Mannen måtte dusje en gang til i dag. Han hadde vært inne i en maskin på jobben og der var det oljelekkasje. Nå er han ferdig og vi skal straks kjøre. Han må bare pakke i bilen først.
Annie Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5339 Skrevet 19. juli 2008 Her hos mamma og pappa og skal snart spise frokost. Så er det en liten shoppingtur, før jeg skal klippe noen gamle kunder. Fikk nettopp beskjed om at vår husmorvikar, da jeg var liten, er død.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå