Annie Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5244 Skrevet 15. juli 2008 Har hatt en sløv og god kveld, med TV-titting. I grunn ganske godt å ikke ha på pcen
Loevinna Skrevet 16. juli 2008 #5247 Skrevet 16. juli 2008 Har hatt en sløv og god kveld, med TV-titting. I grunn ganske godt å ikke ha på pcen Er du begynt å få deg et liv utenom nettet?!?! Men skjønner deg igrunnen veldig godt. Er igrunnen lei av å sitte fremfor pcen hele dagen.. Men er man avhengig så er man avhengig..
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2008 #5248 Skrevet 16. juli 2008 Det er ikke morgen lenger, det er formiddag faktisk...
Annie Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5249 Skrevet 16. juli 2008 Natta er over - det er morgen Var på do på den tiden, men gikk og la meg igjen.. :gjespe: Er du begynt å få deg et liv utenom nettet?!?! Men skjønner deg igrunnen veldig godt. Er igrunnen lei av å sitte fremfor pcen hele dagen.. Men er man avhengig så er man avhengig.. Ingen fare, jeg har ikke noe liv, men jeg koste meg med TV..
Annie Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5250 Skrevet 16. juli 2008 Jeg sover altfor lenge om dagen I dag ble jeg vekket kl 11. 15 av Prinsessa.. I morra skal vi dog tidlig opp. Hun skal ri kl 10. Blir godt å komme i gang og få gjort noe fra morran av Planer for dagen er: Sette på oppvaskmaskinen Vaske tøy (minst 4 maskiner) Tørke, brette og legge bort like mye tøy Støvsuge Tørke støv Tømme oppvaskmaskinen Rydde Vanne planter inne Luke litt ute om været tillater det KG-pause Vaske gulv
kamela Skrevet 16. juli 2008 #5251 Skrevet 16. juli 2008 Jeg sover altfor lenge om dagen I dag ble jeg vekket kl 11. 15 av Prinsessa.. I morra skal vi dog tidlig opp. Hun skal ri kl 10. Blir godt å komme i gang og få gjort noe fra morran av Planer for dagen er: Sette på oppvaskmaskinen Vaske tøy (minst 4 maskiner) Tørke, brette og legge bort like mye tøy Støvsuge Tørke støv Tømme oppvaskmaskinen Rydde Vanne planter inne Luke litt ute om været tillater det KG-pause Vaske gulv Synes det er godt å komme i gang fra morgenen av selv om jeg har ferie, jeg Regner med at det står KG-pause innimellom alle oppgavene, ikke bare på slutten
Annie Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5252 Skrevet 16. juli 2008 Trodde jeg satt på vaskemaskinen for flere timer siden og gikk for å legge det i tørketrommelen nå. Da oppdaget jeg at jeg ikke hadde lukket døra skikkelig, og at den ikke hadde startet Men jeg har tømt oppvaskmaskinen og tørket over kjøkkenbenkene i hvertfall Vannet planter har jeg også gjort
Annie Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5253 Skrevet 16. juli 2008 Prinsessa er borte og handler. Hun ville ha tomatsuppe og pannekaker til middag. Greit for meg Kommer forresten ikke inn på msn i dag. Gjorde ikke det i går heller. Er det andre som har det problemet?
Skravla Skrevet 16. juli 2008 #5254 Skrevet 16. juli 2008 Kommer forresten ikke inn på msn i dag. Gjorde ikke det i går heller. Er det andre som har det problemet? Har ikke prøvd i dag, men hadde ingen problemer i går kveld i hvertfall.
Daria Skrevet 16. juli 2008 #5255 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har vært logget på siden 12 uten problemer.
Annie Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5257 Skrevet 16. juli 2008 Det er så irriterende og ikke komme inn på msn!! Nå har vi forresten spist middag. Tomatsuppe med elgpasta og egg, og pannekaker med jordbærsyltetøy.
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2008 #5258 Skrevet 16. juli 2008 (endret) Kjøpte meg rekesalat jeg. Og da trenger jeg ikke noe middag i dag... Endret 16. juli 2008 av Inlove
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå