Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

*rørt* :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Næmmen.. :troest:

Trenger ikke :troest: vel. Jeg er jo bare glad og rørt... Har ikke fått gullstjerne før jeg. Og når du til og med sier at den er velfortjent, da må jeg bare snufse litt... :sjenert:

Skrevet

Som jeg har sagt mange ganger: jeg er ikke bedre enn dere gjør meg til... :sjenert:

Skrevet

Det er helt sant. For det er fryktelig vanskelig å være god alene. Man trenger noen som er gode rundt seg også. Og jeg har en hel klan som er gode jeg. :klemmer:

Skrevet
Innom på en :vinke: runde.

:)

Ser det... Men du har ikke vært innom og hilst på meg... :trist:

Skrevet
Trenger ikke :troest: vel. Jeg er jo bare glad og rørt... Har ikke fått gullstjerne før jeg. Og når du til og med sier at den er velfortjent, da må jeg bare snufse litt... :sjenert:

Du er så god!! :klem:

Det er helt sant. For det er fryktelig vanskelig å være god alene. Man trenger noen som er gode rundt seg også. Og jeg har en hel klan som er gode jeg. :klemmer:

Det har du helt rett i! :jepp:

Innom på en :vinke: runde.

:)

Hei KI :vinke::klem:

Skrevet

God morgen Annie! Var visst innom her for litt siden, men KI forstyrret meg slik at jeg glemte å si god morgen til deg. Men bedre sent enn aldri. :klem:

Skrevet

:fnise: Ble du satt ut av enda en mann? :ler:

God formiddag Inlove og alle andre som måtte stikke innom. :kaffe:

Skrevet
:fnise: Ble du satt ut av enda en mann? :ler:

God formiddag Inlove og alle andre som måtte stikke innom. :kaffe:

Det er jo så få mannfolk her inne, så det blir litt mye for meg når det plutselig er to av dem her... :ler:

Skrevet

I dag er jeg rastløs, men har ikke lyst til å gjøre noenting... :sukk:

Skrevet
I dag er jeg rastløs, men har ikke lyst til å gjøre noenting... :sukk:

Har ikke lyst til å gjøre noe jeg heller. Men jeg har veldig lyst på noe ekstra god mat i kveld. Har bedt om gode tips inne hos Zia, og venter på flere gode oppskrifter. :sikle:

Og jeg gidder ikke lage meg god mat, når det ser ut som det gjør her nå. Derfor skal jeg være litt flink i dag. Oppvasken er første post på programmet. Ja, bortsett fra at første vaskemaskin akkurat er ferdig. Så jeg får henge ut regnjakka mi til tørk før jeg vasker opp.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pixzza her.

Skrevet
I dag blir det hjemmelaget pixzza her.

Og hva slags mat er det? :klø:

Skrevet

Pizza med x-tra fyll.

Skrevet
Pizza med x-tra fyll.

Skal du på fylla i kveld? :dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...