Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var visst her inne jeg skulle få dårlig samvittighet i dag. Jeg har fremdeles ikke tørket støv, støvsugd, ryddet, tatt oppvasken eller vært på kiosken for å kjøpe tøymykner slik at jeg får vasket klær... :sukk:

Skrevet

Slapp av Inlove. Det plager ikke meg.. :fnise:

NÅ KOMMER SOLA :sol: :juhu:

Skrevet

Du er en utmerket husmor, Annie

Ha en strålende helg :klem:

Skrevet

Takk for det Alive. Jeg kommer meg i allefall... God helg til deg også! :klem:

Skrevet

Har tørket støv av tv og tv-benk. Måtte liksom det hvis jeg skulle se Tour de France i farger. Er liksom litt kjedelig når alle syklistene blir støvgrå... :sjenert:

Også har jeg hentet posten. Er det forresten vanlig å tusle ut i pysj og crocs for å hente posten kl 14.45? :sjenert:

Skrevet

Spørs når posten kommer det... :ler:

Skrevet

*ser ikke problemet*

Jeg holdt på å løpe barbeint i regnvær til postkontoret da en av Harry Potter-bøkene kom, men jeg tok til vettet :ler:

Skrevet
Spørs når posten kommer det... :ler:

Saken er at det er veldig mange som henter post på den tiden. Posten pleier å komme ca kl 14. Så man kan si det slik at det var relativt mange naboer som møtte en pysjkledd person ved postkassene i dag... :sjenert:

Skrevet (endret)

Sist jeg var syk, gikk jeg i butikken i pysjamas... Dvs, jeg slang jo kåpe og lang skjørt utenpå, men da jeg så speilbildet mitt i et vindu, oppdaget jeg at 10 cm rosa pysjbukse var godt synlig under skjørtet :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Det er da ingen som bryr seg om sånt. Synd i grunn det er litt sjarmerende med pysj og posthenting. :)

Skrevet

Nå skal Prinsessa og jeg bake rundstykker :opplyser:

Gjest Krynkel
Skrevet

Skjørt og pysjamas! :ler:

Husarbeid ja... får meg til å tenke at jeg kanskje bør henge opp vasken jeg satte på i formiddag. *har vært på tur i sola*

:husarbeid:

Skrevet

Posten ja. den kunne jeg jo ha sett etter.. Men ble bare så opptatt med husarbeid for en gang skyld :fnise:

Skrevet

Hvorfor må alle nevne husarbeid? :kjefte:

Skrevet

For å skryte vel... :fnise:

Skrevet (endret)

Nei, det er sikkert bare for å gi meg dårlig samvittighet... :sukk:

Endret av Inlove
Gjest Krynkel
Skrevet

Pleier dere skrive brev til hverandre i tillegg til å omgås på forumet? Jeg mener, siden alle er så fokusert på den postkassen... *får aldri post*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...