Skravla Skrevet 9. juli 2008 #4921 Skrevet 9. juli 2008 Ja og det er deilig Det begynner å syntes at et digert trillebårlass er luket bort. Men det er fortsatt mange meter igjen... Har boka, ellers takk Hva som helst. Kjekt å ha noe når jeg kjører bil Kan sende deg en liste over de jeg har. Har alkymisten........
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 #4923 Skrevet 9. juli 2008 Vil absolutt se den i Frognerparken! Å som jeg gleder meg til det!! :juhu: Frognerparktreffet altså, ikke å se puppene dine... (måtte lukke kufferten før noen datt nedi..) Hvem? Hva? Hvor? Hva og hvor har jeg gått glipp av dette?!?!?!
Annie Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4924 Skrevet 9. juli 2008 I borgen til Skravla tror jeg det var. Du må komme!!
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4926 Skrevet 9. juli 2008 Tror jeg ikke... Du får si fra hvis du kommer på noe jeg har eller kanskje kan tenkes å ha. Eller så går ikke cdene mine noe sted, så mer kan ordnes en annen gang også Du får høre med Skravla. Det er hun som har oversikt over min pc og musikken som er rippet der...
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #4928 Skrevet 9. juli 2008 Du får høre med Skravla. Det er hun som har oversikt over min pc og musikken som er rippet der... Og dessuten har Skravla utrolig god hukommelsen.
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4929 Skrevet 9. juli 2008 Så heldige dere er.... Vet dere, jeg har faktisk bare vært i Frognerparken én gang.
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #4930 Skrevet 9. juli 2008 Så heldige dere er.... Vet dere, jeg har faktisk bare vært i Frognerparken én gang. <-- Tror denne betydde at du var invitert Krynkel.
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4931 Skrevet 9. juli 2008 <-- Tror denne betydde at du var invitert Krynkel. Si fra når du vet og ikke bare tror, da! Nå har jeg vært så freidig å halvveis invitere meg selv med på Les Mis, så jeg skal ikke fortsette å være så frekk så tidlig i forholdet vårt. MEN, sånn out of curiosity, kan dere fortelle meg når dere skal møtes? Skal Wadjet møte dere? Hvis ikke så kommer ikke jeg til å våge.
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #4932 Skrevet 9. juli 2008 Si fra når du vet og ikke bare tror, da! Nå har jeg vært så freidig å halvveis invitere meg selv med på Les Mis, så jeg skal ikke fortsette å være så frekk så tidlig i forholdet vårt. MEN, sånn out of curiosity, kan dere fortelle meg når dere skal møtes? Skal Wadjet møte dere? Hvis ikke så kommer ikke jeg til å våge. Wadjet kommer ikke. Hun er på ferie.
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4933 Skrevet 9. juli 2008 Si fra når du vet og ikke bare tror, da! Nå har jeg vært så freidig å halvveis invitere meg selv med på Les Mis, så jeg skal ikke fortsette å være så frekk så tidlig i forholdet vårt. MEN, sånn out of curiosity, kan dere fortelle meg når dere skal møtes? Skal Wadjet møte dere? Hvis ikke så kommer ikke jeg til å våge. Du trenger ikke være bekymret. Jeg kommer ikke. Og resten av gjengen er bare snille.
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4934 Skrevet 9. juli 2008 Du trenger ikke være bekymret. Jeg kommer ikke. Og resten av gjengen er bare snille. Å ja når DU ikke skal, så behøver jeg ikke bekymres altså? Nei, når ikke du skal, så skal ikke jeg heller.
Daria Skrevet 9. juli 2008 #4935 Skrevet 9. juli 2008 Åja, Inlove er skikkelig skummel... Kledelig avatar
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4936 Skrevet 9. juli 2008 Å ja når DU ikke skal, så behøver jeg ikke bekymres altså? Nei, når ikke du skal, så skal ikke jeg heller. Næmmen, du skal jo bare være glad for at jeg ikke kommer. Du får bare være tøff og stille opp nå. Du kommer til å angre hvis du ikke møter opp på det treffet. Åja, Inlove er skikkelig skummel... For tenk at jeg er det ja...
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4937 Skrevet 9. juli 2008 Åja, Inlove er skikkelig skummel... Kledelig avatar Takk, det er nå liksom meg, det da. :rødme:
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 #4938 Skrevet 9. juli 2008 I borgen til Skravla tror jeg det var. Du må komme!! *iler inn i borgen* Skjønner at jeg er lite oppdatert rundtomkring om dagen
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4939 Skrevet 9. juli 2008 *iler inn i borgen* Skjønner at jeg er lite oppdatert rundtomkring om dagen Synes akkurat at jeg leste et sted at du var oppdatert jeg... Men det var kanskje bare i den ene dagboka det???
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #4940 Skrevet 9. juli 2008 *iler inn i borgen* Skjønner at jeg er lite oppdatert rundtomkring om dagen Tror du finner det under Kultur......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå