Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, tenk, så har jeg det! :ser lengselsfullt ut på alle som har et LIV:

Liv? Hva er det for noe? :gjeiper:

Hei, hei Annie, hvordan står det til med deg i dag? Hadde du bakt sjokoladekake sa du? :sjarmor:

Godt å høre at du har fått snakket med mannen, håper det ordner seg for dere :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får jeg henge litt her, jeg også? :sjenert:

SELVFØLGELIG!! Hyggelig at du stakk innom :velkommen:

Jeg kjenner ingen... :fnise:

Liv? Hva er det for noe? :gjeiper:

Hei, hei Annie, hvordan står det til med deg i dag? Hadde du bakt sjokoladekake sa du? :sjarmor:

Godt å høre at du har fått snakket med mannen, håper det ordner seg for dere :klem:

Kom å få kake :)

Gleder meg faktisk til han kommer hjem fra jobb i dag, og det er lenge siden sist...

Skrevet

I dag sov vi lenge både ungene og jeg. Vi sto ikke opp før 11.30! :sjokk:

Skrevet

Så deilig å sove godt og lenge da. :jepp:

Skrevet

Kjempegodt. I tillegg er det fint vær her i dag, og jeg må få luket litt ute. Ugresset har fått vann i noen dager nå, og det syns! :sukk:

Gjest Krynkel
Skrevet
I dag sov vi lenge både ungene og jeg. Vi sto ikke opp før 11.30! :sjokk:

Og jeg hadde en litt tidligere start enn deg - først våknet Prinsessen i 5-tida, så 7 og så våknet jeg 8 (for samboer sto opp for å dra på jobb og gav henne litt melk på flaske for at jeg skulle få sove litt lenger, men 8 dro han, og da ville hun ha mer selskap, ergo måtte jeg opp).

Lurer p om jeg skal montere slange fra pupp til munn... Hennes munn, that is!

Skrevet

Har bretta tøyet som lå i tørketrommelen, samt satt på en ny vaskemaskin.

Oppvaskmaskinen er snart ferdig og da må den tømmes. Tøyet som ligger ferdig bretta må ryddes bort også.

Burde støvsuge og vaske gulvene her, men er ikke sikker på om jeg gidder...

Skrevet

Nå kommer straks mannen hjem, så nå forsvinner jeg herfra en stund :goodbye:

Skrevet

Du kan komme hit og hjelpe meg. Har alt for mye å gjøre og sitter her på KG. :klaske:

Men om du kommer hit og tar halvparten så får vi tid til KG begge to. :idesmil:

Skrevet

Middagen er i gang. Potetene koker, og det samme gjør kotelettene. Skal legge surkålen sammen med potetene snart, og så må jeg koke makaroni.

Gleder meg :sikle:

Gjest Krynkel
Skrevet
Middagen er i gang. Potetene koker, og det samme gjør kotelettene. Skal legge surkålen sammen med potetene snart, og så må jeg koke makaroni.

Gleder meg :sikle:

Så du pleier å koke kotelettene, du? Originalt, men det skal jeg forsøke neste gang. :fnise:

Skrevet

:skratte:

*konkluderer med at Krynkel passer godt inn*

Tror forresten at jeg bare spiser surkål i desember, det eksister egentlig ikke resten av året...

Skrevet
Kjempegodt. I tillegg er det fint vær her i dag, og jeg må få luket litt ute. Ugresset har fått vann i noen dager nå, og det syns! :sukk:

Takk Annie! :klem: Det er deilig å bli minnet om fordelene med å være leieboer uten ansvar for hagen. :jepp:

Skrevet
Så du pleier å koke kotelettene, du? Originalt, men det skal jeg forsøke neste gang. :fnise:

Først så bruner jeg dem i stekepanna, deretter koker jeg ut stekefettet og heller det over kotelettene i en kjele. Lar de koke en times tid. Da blir de supermøre og gode :)

:skratte:

*konkluderer med at Krynkel passer godt inn*

Tror forresten at jeg bare spiser surkål i desember, det eksister egentlig ikke resten av året...

Elsker surkål og har det ofte! :)

Skrevet
Takk Annie! :klem: Det er deilig å bli minnet om fordelene med å være leieboer uten ansvar for hagen. :jepp:

Bare hyggelig :ler:

Gjest Krynkel
Skrevet

Nå fikk jeg faktisk lyst på både surkål og kottis. Vi skal ha... stekt seibiff med løk og poteter i dag. Oh joy...

Skrevet

Da har du middagsplanene klare for i morra :)

Skrevet

Tror jeg skal ha hjemmelaget pizza i dag -med mindre jeg ombestemmer meg før det er middagstid :ler:

Gjest Krynkel
Skrevet

Jupp, i morgen skal jeg koke koteletter.

ELler, egentlig ikke, for jeg har naturligvis middagsliste for hele uken, og på planen for i morgen står ikke koteletter. Derimot tror jeg det står noe så spenstig som "spise pizzarester fra fryseren" eller "vårruller og ris".

:rope: KJEDELIG MIDDAGSUKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...