Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal også bake i dag, vet bare ikke hva det blir ennå :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsessa holder på å lage eggerøre. Rundstykkene står i ovnen, så etterpå blir det ferske rundstykker med spekeskinke og eggerøre :sikle:

Skrevet

Kjempefint :) Har bare bakt rundstykker av planene vi hadde, men det gjør ingenting :)

Skrevet

Er litt usikker.. Det var fryktelig varmt i formiddag, men regnet har gjort sitt til at jeg ikke er så frista lengre.. Får se om Prinsessa og jeg tar en tur, så kan evt hun bade i hvertfall.

Skrevet

Ble det tur på dere?

Her er det friskt i lufta nå - deilig!

Skrevet

Neida, vi kom oss ikke avgårde. Vi holdt oss hjemme og slappet av i stedet :)

Skrevet

Er grinete på naboen i dag :sur: Han hadde hagefest på fredag, men høyttalere ute. Helt greit, for de reiste på byen og da de kom hjem igjen bare pratet de og spillte ikke musikk.

I går hadde han fest igjen, og høytalerne var ute igjen. Helt greit det også, men når klokka er 4 på morran, må det gå ann å slå av musikken i allefall! :kjefte:

La meg kl 3, men etter en time sto jeg opp og ringte politiet faktisk. Det får være måte på også!! Da mannen sto opp kl 5 hadde jeg enda ikke sovet noe! Håper de er jævlig fyllesjuke i dag, og hadde jeg kunnet det, hadde jeg bært våre digre høyttalere ut og spillt på full guffe ned mot huset hans!

Skrevet

Om noen timer kommer Kamela og jeg gleder meg!!! :juhu:

Tenkte jeg skulle tine gårsdagens rundstykker og få Prinsessa til å lage eggerøre til oss. Hun er så flink til det :) Greit med litt sen lunch.

Har rydda kjøkkenet og stua, men må støvsuge og vaske over gulvene. De ser ikke ut etter popcornspising og etter at vi løp ut og inn for å redde hageputer fra regnet i går...

Skrevet

Vi har hatt det kjempehyggelig :) Har spist rundstykker med spekeskinke og eggerøre som Prinsessa hadde laget. Prinsessa laget pyntet fat med salat, tomat og agurk, spekemat og gräddost. Flinke jenta mi :hjerter_rundt:

Skrevet

:klem: tilbake :)

Dette må være den stilleste KG-dagen ever! Nå går jeg faktisk å legger meg i protest! :sur::fnise:

Mannen sover på sofaen, der har han sovet siden kl 21 i kveld. Godt for han det, han skal nemlig opp om snaue 4 timer, og om jeg vekker han nå, så får han ikke sove igjen.

Nattinatt :sove:

Skrevet

Jøss... er jeg lenger oppe enn deg?!?! :overrasket:

Håper du får sove godt da :klem:

Skrevet (endret)

...Og jeg er oppe før Annie... :overrasket:

Setter igjen fersk :kaffekopp: :kaffekopp: og lister meg ut igjen...

Endret av Ugla
Skrevet (endret)

Stjeler en :kaffekopp: og setter igjen litt :sjokolade: .

Endret av Multi
Skrevet (endret)

*skjenker opp ny :kaffekopp: og forsyner meg med litt av Multis :sjokolade: *

*og :vinke: til Joker'n..*

Endret av Ugla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...