Ugla Skrevet 1. juli 2008 #4621 Skrevet 1. juli 2008 Formen er sliten, men god. Har holdt på å ta ned partytelt og rydde enda mer ute ...men det tar på å ha 20 overnattingsgjester samt 30 i selskap.. :dåne: DA er det lov til å være sliten... Nå MÅ du slappe av, Annie... Nå er skillingsbollene snart ferdig. Skal etterheve og så stekes. GLEDER MEG!! :juhu: ...Je sa "SLAPPE AV.." Men.. det hørtes unektelig fristende ut... :kaffekopp:
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4625 Skrevet 1. juli 2008 Sender du ned noen skillingsboller til meg og Skravla også? Har et bedre forslag. Dere kan komme hit og få :dåne: DA er det lov til å være sliten... Nå MÅ du slappe av, Annie... ...Je sa "SLAPPE AV.." Men.. det hørtes unektelig fristende ut... :kaffekopp: JADA MAMMA I dag er det klesvask som står på programmet. Har ikke vaska siden torsdag og det syns!! :dåne: Skillingsboller er noe av det beste jeg vet! Jeg også. Varme, nystekte rett fra ovnen.. Jeg innrømmer gladelig at jeg spiste minst 2 for mange... Hola Hola chica Nå fikk jeg lyst på skillingsboller gitt Kom da vel, så skal du få
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4626 Skrevet 1. juli 2008 Sto opp kl 11 i dag. Har dusja og smurt meg inn med selvbruning. Brunfargen er ikke der den burde være på denne årstiden... Har satt på en vaskemaskin og flere blir det, samt rydda litt på kjøkkenet. Må ta resten etterpå. Oppvaskmaskinen må også settes på. Det er strålende ute, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til i dag...
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4627 Skrevet 1. juli 2008 Nå er det tid for Er det fler som vil ha?
Sauen Shaun Skrevet 1. juli 2008 #4628 Skrevet 1. juli 2008 Holder meg stort sett inne i dag jeg. Soleksemen min synes det er godt med en innedag. Skal en liten tur i butikken snart. Men ellers blir det å være inne til jeg skal ned til bussterminalen, for å reise et annet sted på ferie.
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4630 Skrevet 1. juli 2008 Holder meg stort sett inne i dag jeg. Soleksemen min synes det er godt med en innedag. Skal en liten tur i butikken snart. Men ellers blir det å være inne til jeg skal ned til bussterminalen, for å reise et annet sted på ferie. Når reiser du sørover? Hei malle
Gjest vimse Skrevet 1. juli 2008 #4632 Skrevet 1. juli 2008 Jeps, jeg har fri i dag, og da er det jo oppdateringer som må til ymse plasser Hvis du har lite å gjøre i dag kan du sette deg i bilen og dra til meg, høytrykksspyleren står på verandaen og venter på å bli brukt...
Impala Skrevet 1. juli 2008 #4633 Skrevet 1. juli 2008 Kom da vel, så skal du få Hadde jeg hatt permisjon så er det ikke umulig at jeg hadde tatt deg på ordet
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4634 Skrevet 1. juli 2008 Jeps, jeg har fri i dag, og da er det jo oppdateringer som må til ymse plasser Hvis du har lite å gjøre i dag kan du sette deg i bilen og dra til meg, høytrykksspyleren står på verandaen og venter på å bli brukt... Har sett at du har drevet med oppdateringer ja. Var litt usikker på hvem som stalket hvem en stund.. Takker nei til det ellers så fristende høyttrykkspylertilbudet ditt. Har mer enn nok å finne på her hjemme...
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4635 Skrevet 1. juli 2008 Har lagt tøy i tørketrommelen, samt hengt ut noe. Oppvaskmaskinen går, og ny runde med vaskemaskin er gjort klart. Gulvene i første etasje er støvsugd, mannen holder på med salongen nå. Stua er ryddig, kjøkkenet trenger litt mer pleie... Prinsessa sykla til ei venninne, og jeg har lovet dem en tur på stranda etterpå. Får se om jeg tar med meg badetøy. Tror ikke det...
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4636 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde mer penger på konto enn jeg trodde :juhu: Fikk inn penger fra NAV i dag. Hadde gått over frikortet med 1404 kroner og leverte det inn før helgen. I dag hadde pengene kommet inn
Sauen Shaun Skrevet 1. juli 2008 #4637 Skrevet 1. juli 2008 Når reiser du sørover? Hei malle I kveld.
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4638 Skrevet 1. juli 2008 Tipper det blir godt å treffe svigerinne og tantebarn igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå