Annie Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4581 Skrevet 25. juni 2008 Så dumt. Men bra dere får se hverandre litt, i alle fall. Litt er bedre enn ingenting ja. En unntaksvis til Annie. :dåne: Men tusen takk. Den hjalp den også
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #4582 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Så trist at venninnen din ikke kan komme. Endret 25. juni 2008 av Skravla
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2008 #4583 Skrevet 25. juni 2008 Det var leit at hun ikke kunne komme. Du får hive deg i bilen tidlig i morgen da. Og ta en tur til hovedstaden. Iss og Skjønningen kommer innover også.
Annie Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4584 Skrevet 26. juni 2008 Har nok ikke hatt tid i dag gitt. Nå har mannen og jeg vært og kasta mye søppel og jeg holder på å plante ut noen stauder jeg har kjøpt. Må på Biltema etterpå og kjøpe partytelt, samt sikkert handle litt til. Tar det aldri slutt?? Vi har henta hagemøblene til den ene venninnen min, etterpå skal jeg hente hos en annen venninne. Vil de sitte ute nå, så får de komme hit
Annie Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4585 Skrevet 26. juni 2008 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Det går sakte men sikkert fremover
Annie Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4586 Skrevet 26. juni 2008 Nå har jeg fyrt opp grillen og mannen og poden er borte på posten for å hente den nye TV'en vår :juhu:
Annie Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4590 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer med ny tv! Takker Hva skal dere se på i kveld? Hakke peil..
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2008 #4591 Skrevet 26. juni 2008 Hakke peil.. Er det en ny serie eller? :klø:
Annie Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4592 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Den burde du få med deg Mannen har modifisert IKEA's LACK TV-hylle. Nå har hylla blitt høyere, sånn at vi faktisk kan bruke den. Han har for store forforsterkere, så vi kunne ikke ha den som den var. Men den flinke mannen min har fikset det han Vi har i brunsort forresten. Hvit passer ikke inn her Endret 26. juni 2008 av Annie
Annie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4593 Skrevet 27. juni 2008 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter Bake gulrotkake ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Nærmer meg ferdig nå. Skal straks hente Prinsessa i Oslo og en drøy time etter at vi har kommet hjem, kommer yngste søsteren min med mann og 3 barn. GLEDER MEG!! :juhu:
Ugla Skrevet 27. juni 2008 #4596 Skrevet 27. juni 2008 Kjære Annie.. Ikke slit deg heelt ut før gjestene kommet...! Den lista di tar jo pusten fra noen og enhver... :dåne: Håper du får en kjempefin helg, og kos deg masse!! PS Grattis med ny TV...
MrsP Skrevet 27. juni 2008 #4598 Skrevet 27. juni 2008 Det er sommer, det er sol og det er freeeeedag!
Annie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4599 Skrevet 27. juni 2008 Tusen takk alle sammen og god helg til dere også. Nå er lista nesten tom, og søs med familie kommer hvert øyeblikk. HELG!!! :juhu:
Annie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4600 Skrevet 27. juni 2008 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter Bake gulrotkake ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Nå tror jeg ikke jeg gidder meg. Rett og slett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå