Annie Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4103 Skrevet 11. juni 2008 :dåne: Måtte du dra frem den lista... :dåne: Ja-ja... så kan vi ha litt moro med den da... God morgen! Deilig å våkne opp til sol i dag, selv om det var litt kjølig. Innom med en Skulle ønske vi hadde kaffebar i nærheten av jobb, traktekaffen og kaffeautomatkaffen er ikke god nok her... Savner kaffebaren i hjembyen min...
Annie Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4104 Skrevet 11. juni 2008 :banantroll: :juhu: *også lat, men forsøket å skjule det på en litt bedre måte enn..ja...hvem det nå var..gidder ikke sjekke * Takk for det din latsabb.. (Måtte slette noen for å få postet.) God morgen Annie! Hvordan er formen i dag? Formen er bedre! :juhu: God morgen... Innom med fersk Men hvor er dronninga vår...?? Har vært på besøk hos venninnen min Good moaning! :-D Good afternoon loffers
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2008 #4105 Skrevet 11. juni 2008 Godt å se deg her. Og ikke minst godt å høre at formen er bedre.
*Enigma* Skrevet 11. juni 2008 #4107 Skrevet 11. juni 2008 Savner kaffebaren i hjembyen min... Jeg skulle gjerne hatt Starbucks her i Oslo jeg da, selv om jeg da sikkert hadde blitt både feit og blakk Jeg får i det minste en passe dose Starbucks i sommer når jeg skal til Edinburgh :juhu: Veit at veldig mange ikke er så gald i Starbucks, men de er veldig flinke til å tilpasse kaffen akkurat slik du vil ha den. De ser ikke rart på deg om du "ødelegger" med å ikke ha flere tonn sukker i, eller fordi du aller helst vil ha skummet melk i, eller 20 ekstra shot espresso (Ok, da fikk jeg et sjokkert blikk og spørsmål om jeg visste at ekstra stor kaffe med ekstra shot espresso i betydde at jeg fikk 6 shot espresso) Formen er bedre! :juhu: Så bra at formen er bedre
Annie Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4109 Skrevet 11. juni 2008 Er glad for det jeg også Multi. Men den venstre skulderen er mitt ankerpunkt i dag. Den verker mer enn normalt og det er vondt å ha på BH. Kan kanskje ta av meg den nå.. Mannen har reist på jobb og Prinsessa er i seng..
loffen Skrevet 11. juni 2008 #4110 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Slå deg løs! Kanskje bære inn litt ved med det samme? Endret 11. juni 2008 av loffen
Daria Skrevet 11. juni 2008 #4113 Skrevet 11. juni 2008 Slå deg løs! Kanskje bære inn litt ved med det samme?
Annie Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4114 Skrevet 11. juni 2008 Slå deg løs! Kanskje bære inn litt ved med det samme? Trenger ikke ved nå da dumma!!!
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2008 #4118 Skrevet 11. juni 2008 Kanskje du kan hente kalde øl i stedet da. Ærlig talt Loffen! Du må da ha lest så mange helsetråder på kg at du vet at man ikke skal blande øl og pencillin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå