Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har ikke noen erfaringer med parkett, men jeg ville ha valgt det som er lettest å vaske. Det høres jo ut som om det kan være blank?

Enig med Multi!

Hvordan er formen i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Innom en snartur med en :kaffekopp: og for å ønske deg en fin dag. Ikke slit deg ut i dag da, du må prioritere å bli ordentlig frisk vet du. :)

Skrevet

:vinke:

*innom for å sjekke om noen trenger :kaffekopp: påfyll *

Skrevet
Enig med Multi!

Hvordan er formen i dag?

Ikke superbra...

God morgen! Innom en snartur med en :kaffekopp: og for å ønske deg en fin dag. Ikke slit deg ut i dag da, du må prioritere å bli ordentlig frisk vet du. :)

Ikke så lett å gjøre noe med det å bli frisk. Det må jo bare gå sin gang.. :sukk: Takk for :kaffekopp::)

:vinke:

*innom for å sjekke om noen trenger :kaffekopp: påfyll *

JADDA :)

Skrevet

Jeg følger ikke med på hva som er moderne og sånn jeg. Men jeg er veldig glad i blanke gulv. Så jeg hadde helt sikkert lakket mitt gulv blankt. :jepp:

God bedring. :kose:

Skrevet

I samråd med min venninne som er dekoratør, så har vi blitt enige (hun og jeg i allefall :fnise: ) om at vi liker blanke gulv..

Skrevet

Er det virkelig en dekoratør som er enig med meg? :dåne:

Skrevet

Ja tro det eller ei... :ler:

Skrevet
I samråd med min venninne som er dekoratør, så har vi blitt enige (hun og jeg i allefall :fnise: ) om at vi liker blanke gulv..

Blanke gulv er fine, men jeg innbiller meg at støv, sand, striper og "skader" vises mye bedre? Derfor har jeg ansett mine husmorgener for ikke å strekke til, og gått for halvblanke gulv i alle år. :sjenert:

Skrevet
Blanke gulv er fine, men jeg innbiller meg at støv, sand, striper og "skader" vises mye bedre? Derfor har jeg ansett mine husmorgener for ikke å strekke til, og gått for halvblanke gulv i alle år. :sjenert:

Pokker at du skulle gjøre det vanskelig for meg nå da.... :sur:

:fnise:

Skrevet
Pokker at du skulle gjøre det vanskelig for meg nå da.... :sur:

:fnise:

Sårry.... Men husk: du har andre/bedre/flere husmorgener enn meg!! :lur:

Jeg vet jo ikke om mine antagelser stemmer helt heller.. Har jo aldri prøvd blanke gulv i praksis = hos meg selv... :sjenert:

Skrevet

Det med bedre husmorgener MÅ være feil!! Bare spør mannen min...

Skrevet

Annie har husmorgener nok til å ha blanke gulv, det er jeg sikker på !

Skrevet

Vent ett øyeblikk her!!!

Nå kommer hun som lot seg overtale til å lakke to strøk med blank lakk oppepå den mørke kirsebærparketten

:dåne: Gulvet er stygt!!!!!! :dåne: Riper er det mest plagsomme som synes. Jeg sitter nå ved spisestua og ser mot kjøkkenet der lysarmaturet skikker i parketten, og jeg ser bare riper og ett gulv som har blitt matt av riper.

Men det som er positivt med å lakke, er at man kan pusse ned og lakke opp på nytt slik at parketten ikke er skadet.

Men jeg velger ALDRI blank igjen.

Skrevet

*har ingen husmorgener og trekker meg ut av diskusjonen*

Skrevet
Det med bedre husmorgener MÅ være feil!! Bare spør mannen min...

Tror jeg ikke noe på... ;)

Enig!! :Nikke:

Skrevet

:riste:

Vent ett øyeblikk her!!!

Nå kommer hun som lot seg overtale til å lakke to strøk med blank lakk oppepå den mørke kirsebærparketten

:dåne: Gulvet er stygt!!!!!! :dåne: Riper er det mest plagsomme som synes. Jeg sitter nå ved spisestua og ser mot kjøkkenet der lysarmaturet skikker i parketten, og jeg ser bare riper og ett gulv som har blitt matt av riper.

Men det som er positivt med å lakke, er at man kan pusse ned og lakke opp på nytt slik at parketten ikke er skadet.

Men jeg velger ALDRI blank igjen.

Da var det avgjort, jeg skal IKKE ha blanke gulv.. :sukk: Vinglete jeg? NÆSJ! :ler:

Tror jeg ikke noe på... ;)

Enig!! :Nikke:

Dere ANER IKKE hva dere snakker om! :opplyser:

Skrevet

Iss sine argumenter er nok verdt å tenke over ja. Skal huske på dem hvis jeg noen sinne skal lakke et gulv. :jepp:

Skrevet

Syns livet kunne vært litt enklere... :sukk: Valg meg her og valg meg der... :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...