Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er bedre, men ikke borte. Tok dobbelt dose smertestillende og Imigran. Lå i nesten 4 timer og måtte opp for å gå på styremøte.

Det kjennes ut, etter et sånt anfall, som om jeg har sår inne på hjernen.. *klarer ikke forklare bedre* Skal gå å legge meg nå og får heller ta oppdateringer senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Håper du føler deg bedre i dag!
Skrevet
JEg føler med deg.

Stor godbedringklem :klem:

Takk for det Alive. Vet du føler med meg... :klem:

Skrevet
:hallo: Håper formen er bra i dag.

Jeg kjenner hvor hodet sitter for å si det sånn..

:klem: Håper du føler deg bedre i dag!

Jeg håper jeg kommer til å føle meg bedre etterhvert i allefall...

:klem:

Skrevet

Har laget marinade til grillskivene vi skal grille i dag og lagt kjøttet i pose med marinaden.

Har vasket over kjøkkenbenkene og satt på en vaskemaskin samt rydda på kjøkkenet.

Det er så greit å få gjort sånne ting på morran, for ellers så er det så vanskelig å komme i gang...

Skrevet
Den er bedre, men ikke borte.

Håper den nå er he-elt borte... :klem:

Ha en fin dag... :sol:

Skrevet

He-elt borte kommer den aldri til å bli er jeg redd. Men det er levelig..

Skrevet

Har hengt ut tøy og lagt det som tåler det, i tørketrommelen.

Grillrista er også skrubbet, så den er klar til grilling etterpå. Skal lage potetsalat og pakke resten for Prinsessa, siden hun skal til pappan sin i helgen.

I morgen skal mannen og jeg på gullsmedshopping :juhu:

Skrevet

Grilling, barnefri og gullsmedshopping høres ut som ingredienser til en fin helg... :rødme:

og med nyinnkjøpt gullsmed er vel alt klart for trekant da... :sengekos:

Skrevet
Grilling, barnefri og gullsmedshopping høres ut som ingredienser til en fin helg... :rødme:

:hoho:

Skrevet

Skrevet

Skal finne en LEKKER :wow: gullsmed ja!! :Hehe:

Skrevet

*konstaterer at min bekymring for å utsette InLove for Skravlas og min skitne tankegang var helt ubegrunnet*

Skrevet

Har støvsugd og skrellt poteter som når står og koker. Skal lage potetsalat. :sikle:

Huset er ryddig og rent, sånn bortsett fra at jeg sikkert kunne vasket gulvet, men det gidder jeg ikke. Venninnen min kommer innom om en liten stund og Prinsessa er hjemme om en time.

Skrevet
Har støvsugd og skrellt poteter som når står og koker. Skal lage potetsalat. :sikle:

Huset er ryddig og rent, sånn bortsett fra at jeg sikkert kunne vasket gulvet, men det gidder jeg ikke. Venninnen min kommer innom om en liten stund og Prinsessa er hjemme om en time.

Hvorfor støvsuger du potetene før du skreller dem??? :klø:

Skrevet

*konstaterer at min bekymring for å utsette InLove for Skravlas og min skitne tankegang var helt ubegrunnet*

:engel:

Skrevet

Det var vel sand på dem da? :vetikke:

Skrevet

Lurte jeg også på, men det kan jo hende de har sått en stund og blitt støvete :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...