Yngste Skrevet 10. februar 2008 #361 Del Skrevet 10. februar 2008 Morsomt er ikke et ord jeg ville brukt på det programmet. Skremmende er mer nærliggende..... Enig med deg, Skravla! Takler ikke sånne programmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #362 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg tør ikke å se på Åndenes makt jeg.. Ikke jeg heller...... Ikke jeg heller.. NÆMMEN!!! JEG tør jo se jo!! Og jeg er pinglete når det gjelder sånne ting... Men Åndenes makt syns jeg er kjempemorsomt! Jeg driver å forteller meg selv at det bare er noen som prøver å skremme meg, at hele programmet liksom er bygd opp rundt det at akkurat MEG skal blir skremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 10. februar 2008 #363 Del Skrevet 10. februar 2008 Åndenes makt er ikke noe å være redd for, jeg har bodd i ett hus som var bygd oppe på ett gamelt gravsted. Vi hadde besøk nesten vær natt, av noen som gikk opp trappa. Døra ut til trappegangen låste vi med nøkkel og satte på sikkerhets lenke. Alikevell sto den på vidt gap om morgenen :klø: Vi så aldri noen men kattene reagerte med å stivne og stirre på det som kom opp trappa. For så å pile inn i stua og under soffan, det gikk mange timer før de kom fram igjen. Det skedde mye rart i det huset der Mange artige historier om det som skedde der og serlig når vi hadde overnattnings besøk De tok jo helt av og kom ikke på besøk over nattan noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 10. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #365 Del Skrevet 11. februar 2008 Det var ikke morsomt! jeg skal liksom sove her i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #366 Del Skrevet 11. februar 2008 Gå heller og legg deg du Tigern. Det er så trangt å sove her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 11. februar 2008 #367 Del Skrevet 11. februar 2008 Det var ikke morsomt! jeg skal liksom sove her i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. februar 2008 #368 Del Skrevet 11. februar 2008 Hun får sikkert ikke tid til å være her så mye da, hun skal vel prioritere romletikken.. Håper det for hennes del, ihvertfall! Har kommet inn i den vanlige, apatiskoggiddaløsburdehapakketmengidderikkegjørenoestressafordet tilstand.. Og hva gjør jeg med det? Sitter her!! TUPP MEG BAK ER NOEN SNILLE!! Jeg må vaske tøy, og finne kofferter, men har jeg gjort noe av det? NOPE Når går flyet? Jeg tør ikke å se på Åndenes makt jeg.. Jeg gidder ikke! Begynner du å bli klart for ferie, vennen, bare en dag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. februar 2008 #369 Del Skrevet 11. februar 2008 Da er jeg på reisefor, og rekker nok ikke innom her før du drar. Så vil bare ønske deg en fantastisk ferie Annie!! Håper du klarer å slappe av og få masse sol og energi. Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. februar 2008 #370 Del Skrevet 11. februar 2008 God morgen Er du igang med å pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. februar 2008 #371 Del Skrevet 11. februar 2008 :hopp: Lader opp til fest :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 11. februar 2008 Håper det for hennes del, ihvertfall! Når går flyet? Jeg gidder ikke! Begynner du å bli klart for ferie, vennen, bare en dag igjen Flyet går i 15 tiden i morra. Er ikke klar, men det blir jeg aldri tror jeg... Da er jeg på reisefor, og rekker nok ikke innom her før du drar. Så vil bare ønske deg en fantastisk ferie Annie!! Håper du klarer å slappe av og få masse sol og energi. Det fortjener du! God tur!!! God morgen Er du igang med å pakke? Nei, mannen sover etter nattskift, og klærne er i 2. etasje der han sover, så jeg må ta det i ettermiddag. Holder på å vaske noe tøy som skal være med, og mye som ikke skal være med.. Greit å ha tom skittentøysdunk når vi kommer hjem. :hopp: Lader opp til fest :juhu: Fest? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #373 Del Skrevet 11. februar 2008 32000 Jeg klarte målet mitt før ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2008 #374 Del Skrevet 11. februar 2008 GRATULERER MED 32 000 :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 11. februar 2008 Takk for det Inlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 11. februar 2008 #376 Del Skrevet 11. februar 2008 Du har virkelig stått på. Jeg hadde ikke så mange innlegg som deg jeg skulle rekke i løpet av uka. GRATULERER MED 32 000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. februar 2008 #377 Del Skrevet 11. februar 2008 GRATULERER MED 32000! Siste dagen din hjemme! Håper det går fort og greit å pakke. NÆMMEN!!! JEG tør jo se jo!! Og jeg er pinglete når det gjelder sånne ting... Men Åndenes makt syns jeg er kjempemorsomt! Går det i reprise? Tittet litt på det i går i reklamepausen i filmen jeg så på en annen kanal. Det så spennende ut. Åndenes makt er ikke noe å være redd for, jeg har bodd i ett hus som var bygd oppe på ett gamelt gravsted. Vi hadde besøk nesten vær natt, av noen som gikk opp trappa. Døra ut til trappegangen låste vi med nøkkel og satte på sikkerhets lenke. Alikevell sto den på vidt gap om morgenen :klø: Vi så aldri noen men kattene reagerte med å stivne og stirre på det som kom opp trappa. For så å pile inn i stua og under soffan, det gikk mange timer før de kom fram igjen. Det skedde mye rart i det huset der Mange artige historier om det som skedde der og serlig når vi hadde overnattnings besøk De tok jo helt av og kom ikke på besøk over nattan noe mer. Uff, det hørtes skummelt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 11. februar 2008 Du har virkelig stått på. Jeg hadde ikke så mange innlegg som deg jeg skulle rekke i løpet av uka. GRATULERER MED 32 000 Tusen takk :bukke: Har lang erfaring jeg vet du GRATULERER MED 32000! Siste dagen din hjemme! Håper det går fort og greit å pakke. Går det i reprise? Tittet litt på det i går i reklamepausen i filmen jeg så på en annen kanal. Det så spennende ut. Uff, det hørtes skummelt ut! Tusen takk :bukke: Vet ikke om det går i reprise. Tror ikke det. Regner med at pakkingen kommer til å gå greit. Må bare få skrevet den lista over alt vi skal ha med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. februar 2008 #379 Del Skrevet 11. februar 2008 32000 Jeg klarte målet mitt før ferien GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 11. februar 2008 !!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå