Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3683 Skrevet 26. mai 2008 Oppsummerer: Har kjørt tørketrommelen en gang Oppvaskmaskinen er kjørt og tømt Vaskemaskinen er i gang Benker er rydda og rene på kjøkkenet Har hatt en runde med støvsugeren og tatt: Stue Kjøkken Gang Trapp opp til 2 etasje Stuegulv og kjøkkengulv er vasket Planter som trengte det har fått vann Hotspotten ved pcen har blitt rydda Støvsuge 2 etasje Rydde der Dette gjenstår: Fortsette å vaske tøy Brette og legge det bort Skifte på senga vår Burde vaske vinduer, men det blir ikke i dag.
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3684 Skrevet 26. mai 2008 Holder på å lage middag og har hjulpet Prinsessa med leksene. Tror jeg tar fri resten av dagen, orker ikke mer faktisk. Dvs, klesvask skal jeg fortsette med.
loffen Skrevet 26. mai 2008 #3685 Skrevet 26. mai 2008 Har ikke gjort så mye i dag jeg. Bare tatt av litt sengetøy og vasket litt klær. Selvsagt har det begynt å regne, og alt måtte tas inn.
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3687 Skrevet 26. mai 2008 Takk for gode meldinger forresten! Prinsessa har ringt snuppa di og gratulert henne med dagen. Hun kunne fortelle at hun hadde fått kake til frokost
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3689 Skrevet 26. mai 2008 Klart hun ville det, jeg måtte bare fortelle henne det først
Loevinna Skrevet 26. mai 2008 #3690 Skrevet 26. mai 2008 Det hjelper veldig godt. Har vært hos flere jeg nå, så jeg vet litt mer om hvordan de har det. Du har ikke vært her Kan godt komme, men ikke pokker om jeg gjør husarbeidet ditt! Oppsummerer: Har kjørt tørketrommelen en gang Oppvaskmaskinen er kjørt og tømt Vaskemaskinen er i gang Benker er rydda og rene på kjøkkenet Har hatt en runde med støvsugeren og tatt: Stue Kjøkken Gang Trapp opp til 2 etasje Stuegulv og kjøkkengulv er vasket Planter som trengte det har fått vann Hotspotten ved pcen har blitt rydda Støvsuge 2 etasje Rydde der Dette gjenstår: Fortsette å vaske tøy Brette og legge det bort Skifte på senga vår Burde vaske vinduer, men det blir ikke i dag. Så flink du har vært da! :dåne: Nå kan du slappe av i kveld med god samvittighet!
Skravla Skrevet 26. mai 2008 #3691 Skrevet 26. mai 2008 Du har ikke vært her Her som i Kuppmakerne har jeg vært mange ganger......
Loevinna Skrevet 26. mai 2008 #3692 Skrevet 26. mai 2008 Her som i Kuppmakerne har jeg vært mange ganger...... :slåss: kranglefant :gjeiper:
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3694 Skrevet 26. mai 2008 Oppsummerer: Har kjørt tørketrommelen en gang Oppvaskmaskinen er kjørt og tømt Vaskemaskinen er i gang Benker er rydda og rene på kjøkkenet Har hatt en runde med støvsugeren og tatt: Stue Kjøkken Gang Trapp opp til 2 etasje Stuegulv og kjøkkengulv er vasket Planter som trengte det har fått vann Hotspotten ved pcen har blitt rydda Støvsuge 2 etasje Rydde der Fortsette å vaske tøy Brette og legge det bort Dette gjenstår: Skifte på senga vår Burde vaske vinduer, men det blir ikke i dag. Godt fornøyd med dagens innsats
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3696 Skrevet 26. mai 2008 Har spist vannmelon. Fyttikatta så godt det var
Ugla Skrevet 26. mai 2008 #3697 Skrevet 26. mai 2008 Oppsummerer: Har kjørt tørketrommelen en gang Oppvaskmaskinen er kjørt og tømt Vaskemaskinen er i gang Benker er rydda og rene på kjøkkenet Har hatt en runde med støvsugeren og tatt: Stue Kjøkken Gang Trapp opp til 2 etasje Stuegulv og kjøkkengulv er vasket Planter som trengte det har fått vann Hotspotten ved pcen har blitt rydda Støvsuge 2 etasje Rydde der Fortsette å vaske tøy Brette og legge det bort Dette gjenstår: Skifte på senga vår Burde vaske vinduer, men det blir ikke i dag. Godt fornøyd med dagens innsats :dåne: *løper ut, før min dårlige samvittighet våkner*
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3698 Skrevet 26. mai 2008 Slapp av Ugla. Det er EVIGHETER siden jeg hadde en sånn liste.. Så en liten godbit til dere. På Klanbursdagen min snakket jeg om en Nino de Angelo. Jeg har funnet han på youtube og HER kan dere høre Guardian Angel. Han var det peneste jeg visste om i 1984 :rødme:
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3699 Skrevet 26. mai 2008 Fant en tysk versjon av en eldre Nino de Angelo Eldre og litt mer slesk, men slett ikke verst å se på nå heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå