Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom på at jeg hadde 2 smirnoff ice i kjøleskapet.

Nå har jeg bare 1... :skaal:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var smirnoffen tom og siste :smoke: tatt. :tanpuss: venter og så :sove:

Smileys er morsomt :ler:

Skrevet

God morgen Annie! :kaffekopp:

Skrevet

God morgen alle :)

I dag er det :sol: og verandadøra er åpen. Puss går ut og inn som han vil og storkoser seg om dagen :)

Prinsessa og jeg forsov oss i dag. Det skjer nesten aldri, så det var ingen stor krise.

Har lagt tøy i trommelen og rydda litt rundt her, samt vannet noen planter og satt på oppvaskmaskinen.

Skal finne støvsugeren nå straks, lodottene ligger tykt her, selvom jeg støvsugde og vasket her på fredag. HVOR KOMMER DE FRA OG HVORFOR FORMERER DE SEG?????

Skrevet

I dag er det :sol: og verandadøra er åpen. Puss går ut og inn som han vil og storkoser seg om dagen :)

Prinsessa og jeg forsov oss i dag. Det skjer nesten aldri, så det var ingen stor krise.

Har lagt tøy i trommelen og rydda litt rundt her, samt vannet noen planter og satt på oppvaskmaskinen.

Skal finne støvsugeren nå straks, lodottene ligger tykt her, selvom jeg støvsugde og vasket her på fredag. HVOR KOMMER DE FRA OG HVORFOR FORMERER DE SEG?????

Det er ikke uten grunn at de kalles hybelkaniner da, de formerer seg jo like fort om ikke fortere enn kaniner. ;)

Skrevet

Men jeg vil ikke ha dem!!!! :sur:

Skrevet

Ikke bor vi på en hybel heller :kjefte:

Skrevet

Der sa du noe. Jeg sitter her, i 2. etasje, med inngangsdøra åpen og en hund som tar seg en tur når ingen passer på. HA en god dag Annie. *springer ned for å se etter bikkja*

Skrevet

Håper bikkja var inne malle :)

Ha en flott dag du også :klem:

Skrevet

Bikkja var inne, heldigvis. Ellers så hadde den ikke vært så vanskelig å finne. Den er jo som jeg tidligere har nevnt, kleptoman, og elsker kattemat. Så den hadde nok vært nede hos kattemannen og stjålet masse kattemat :ler:

Koser du deg i sola i dag?

Skrevet

Nå har sola forsvunnet, og jeg rakk den ikke... Snakka med søs på msn i stedet... :fnise:

Skrevet

Men NÅ skal jeg finne støvsugeren, brette og legge bort tøy og rydde resten her!

:husarbeid:

Skrevet

:vinke:

Rakk ikke sola idag før den forsvant jeg heller. Men jeg rakk å henge ut masse klesvask. Nå er jeg redd for at det skal begynne å regne. det hadde jo vært typisk liksom. :ler:

Skrevet

Her er det fortsatt stort sett strålende :sol: . Bare noen få skyer innimellom.

Skrevet

Er flink i dag.

Oppsummerer:

Har kjørt tørketrommelen en gang

Oppvaskmaskinen er kjørt og tømt

Vaskemaskinen er i gang

Benker er rydda og rene på kjøkkenet

Har hatt en runde med støvsugeren og tatt:

Stue

Kjøkken

Gang

Trapp opp til 2 etasje

Stuegulv og kjøkkengulv er vasket

Planter som trengte det har fått vann

Hotspotten ved pcen har blitt rydda

Dette gjenstår:

Fortsette å vaske tøy

Brette og legge det bort

Støvsuge 2 etasje

Rydde der

Skifte på senga vår

Burde vaske vinduer, men det blir ikke i dag.

Skrevet

:dåne: Så flink du er. Du kunne godt å kommet hit en tur og :fnise:

Skrevet

Kan godt komme, men ikke pokker om jeg gjør husarbeidet ditt! :ler:

Skrevet

:fnise: Søren og.

Da må jeg vel gjøre det sjøl da :ler:

Skrevet

Er fare for det gitt... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...