Annie Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3661 Skrevet 25. mai 2008 Kom på at jeg hadde 2 smirnoff ice i kjøleskapet. Nå har jeg bare 1...
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3662 Skrevet 26. mai 2008 Da var smirnoffen tom og siste tatt. venter og så Smileys er morsomt
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3665 Skrevet 26. mai 2008 God morgen alle I dag er det og verandadøra er åpen. Puss går ut og inn som han vil og storkoser seg om dagen Prinsessa og jeg forsov oss i dag. Det skjer nesten aldri, så det var ingen stor krise. Har lagt tøy i trommelen og rydda litt rundt her, samt vannet noen planter og satt på oppvaskmaskinen. Skal finne støvsugeren nå straks, lodottene ligger tykt her, selvom jeg støvsugde og vasket her på fredag. HVOR KOMMER DE FRA OG HVORFOR FORMERER DE SEG?????
*Enigma* Skrevet 26. mai 2008 #3666 Skrevet 26. mai 2008 God morgen alle I dag er det og verandadøra er åpen. Puss går ut og inn som han vil og storkoser seg om dagen Prinsessa og jeg forsov oss i dag. Det skjer nesten aldri, så det var ingen stor krise. Har lagt tøy i trommelen og rydda litt rundt her, samt vannet noen planter og satt på oppvaskmaskinen. Skal finne støvsugeren nå straks, lodottene ligger tykt her, selvom jeg støvsugde og vasket her på fredag. HVOR KOMMER DE FRA OG HVORFOR FORMERER DE SEG????? Det er ikke uten grunn at de kalles hybelkaniner da, de formerer seg jo like fort om ikke fortere enn kaniner.
malle Skrevet 26. mai 2008 #3669 Skrevet 26. mai 2008 God morgen alle I dag er det og verandadøra er åpen. Puss går ut og inn som han vil og storkoser seg om dagen Prinsessa og jeg forsov oss i dag. Det skjer nesten aldri, så det var ingen stor krise. Har lagt tøy i trommelen og rydda litt rundt her, samt vannet noen planter og satt på oppvaskmaskinen. Skal finne støvsugeren nå straks, lodottene ligger tykt her, selvom jeg støvsugde og vasket her på fredag. HVOR KOMMER DE FRA OG HVORFOR FORMERER DE SEG????? Der sa du noe. Jeg sitter her, i 2. etasje, med inngangsdøra åpen og en hund som tar seg en tur når ingen passer på. HA en god dag Annie. *springer ned for å se etter bikkja*
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3670 Skrevet 26. mai 2008 Håper bikkja var inne malle Ha en flott dag du også
malle Skrevet 26. mai 2008 #3671 Skrevet 26. mai 2008 Bikkja var inne, heldigvis. Ellers så hadde den ikke vært så vanskelig å finne. Den er jo som jeg tidligere har nevnt, kleptoman, og elsker kattemat. Så den hadde nok vært nede hos kattemannen og stjålet masse kattemat Koser du deg i sola i dag?
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3672 Skrevet 26. mai 2008 Nå har sola forsvunnet, og jeg rakk den ikke... Snakka med søs på msn i stedet...
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3673 Skrevet 26. mai 2008 Men NÅ skal jeg finne støvsugeren, brette og legge bort tøy og rydde resten her!
loffen Skrevet 26. mai 2008 #3674 Skrevet 26. mai 2008 Rakk ikke sola idag før den forsvant jeg heller. Men jeg rakk å henge ut masse klesvask. Nå er jeg redd for at det skal begynne å regne. det hadde jo vært typisk liksom.
malle Skrevet 26. mai 2008 #3675 Skrevet 26. mai 2008 Her er det fortsatt stort sett strålende . Bare noen få skyer innimellom.
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3676 Skrevet 26. mai 2008 Er flink i dag. Oppsummerer: Har kjørt tørketrommelen en gang Oppvaskmaskinen er kjørt og tømt Vaskemaskinen er i gang Benker er rydda og rene på kjøkkenet Har hatt en runde med støvsugeren og tatt: Stue Kjøkken Gang Trapp opp til 2 etasje Stuegulv og kjøkkengulv er vasket Planter som trengte det har fått vann Hotspotten ved pcen har blitt rydda Dette gjenstår: Fortsette å vaske tøy Brette og legge det bort Støvsuge 2 etasje Rydde der Skifte på senga vår Burde vaske vinduer, men det blir ikke i dag.
malle Skrevet 26. mai 2008 #3677 Skrevet 26. mai 2008 :dåne: Så flink du er. Du kunne godt å kommet hit en tur og
Annie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3678 Skrevet 26. mai 2008 Kan godt komme, men ikke pokker om jeg gjør husarbeidet ditt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå