Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh.. natta. :fnise:

*spark meg opp trappa*

Skrevet

*spark meg opp trappa*

Traff jeg? :ler:

:vinke: håper du får en god søndag Annie! :klem:

Takk i like måte Løven :klem:

Den har startet bra i allefall. Har tatt en god dusj og spist rester av gårsdagens pizza til frokost.

Kaffen er straks klar og så kommer venninnen min og datteren hennes en tur. Jentene går i samme klasse så de er også venninner :)

Sola skinner og jeg har tenkt til å servere kaffe ute :)

Skrevet

Kose deg ute i sola sammen med venninnen din :klem:

Jeg tenkte meg ut å se om det er sol her, og lese litt ute :)

Skrevet

Det er :sol::hoppe: Ha en strålende søndag, Annie :)

Skrevet

Har hatt hyggelig besøk og har kost oss ute i :sol: Det er så morsomt å se at det jeg plantet i fjor kommer opp igjen. Liljer, gressløk, tulipaner, takløk og valmuer :)

Har satt ned løker til gladioler nå, blir spennende å se om de kommer opp senere på sommeren :)

Skrevet
:sol: her også i dag. Har vært ute og gått en lang tur. Og jeg tror det holder med sol for meg det i dag. Satt masse i sola i går også. Og jeg tåler jo ikke så mye av det. Så nå er jeg full av utslett i ansiktet og på bringen... :sjenert:
Skrevet

Er glad jeg tåler sol :) Du får smøre deg inn med aloverasalve eller noe. Jeg kjøper Agrosan på helsekost, den er kjempefin mot og for det meste :)

Skrevet

Jeg har også spist kald pizza til frokost, og vært ut og ordnet i hagen, og drukket kaffe på terrassen. :ler:

:klemmer:

Skrevet

Det hadde vært mye hyggeligere om du hadde gjort alt det - her :)

Skrevet

Nå skal jeg skifte og så skal vi i stallen.

:goodbye:

Skrevet
Det hadde vært mye hyggeligere om du hadde gjort alt det - her :)

:jepp:

Kos dere i stallen. :)

Skrevet

*spark meg opp trappa*

Nå som jeg har vært hjemme hos deg og vet hvordan det ser ut, så lager jeg meg riktige bilder i hodet :ler:

Skrevet
Nå som jeg har vært hjemme hos deg og vet hvordan det ser ut, så lager jeg meg riktige bilder i hodet :ler:

Det hjelper veldig godt.

Har vært hos flere jeg nå, så jeg vet litt mer om hvordan de har det.

Skrevet
Syns i grunn litt synd på Victoria, på tide at hun gifter seg og får et par arvinger også..

Jaaa.... :juhu: Victoria blir med i vår graviditets-dagbok.... :juhu:

:hallo: forresten...

:smoke:

Skrevet
:jepp:

Kos dere i stallen. :)

Vi hadde det så kos der. Vi salet opp hesten og gikk ned på banen, og fant ut at han var halt, så vi måtte gå opp igjen. Antakelig har det skjedd noe når han fikk nye sko her om dagen :vetikke: MEN da fikk vi vært med på å vaske det lille ukesgamle føllet som har hatt løs mage og som ikke har lært seg å tørke seg i rompa :fnise: Vi sto og koste med det og det er sååååå nyyydelig :rødme:

:jepp::fnise:

Jaaa.... :juhu: Victoria blir med i vår graviditets-dagbok.... :juhu:

:hallo: forresten...

:smoke:

JAAAAA!!! Vi trenger en EKTE kronprinsesse med i klubben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...