Ugla Skrevet 13. mai 2008 #3342 Skrevet 13. mai 2008 Mot normalt stille her.. :klø: Kan jeg friste med litt fersk :kaffekopp:
Annie Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3343 Skrevet 13. mai 2008 Enigma, Multi og Ugla Takk for Jeg er litt nettlei om dagen og er ikke her så mye. Men det går over I dag er Prinsessa hjemme fra skolen. Hun har fått en strekk i en muskel som går fra hofta, og klarer ikke bevege hofta skikkelig. Da er det håpløst å skulle sitte på skolen en hel dag. Får snart besøk av en venninne også og jeg må en tur ut med noen "tiggerbrev" om gaver til basaren her, senere i dag. Etter det er det marsjøvelse for ungene. Tror vel ikke Prinsessa skal på det..
Annie Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3344 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er så kjedelig om dagen føler jeg. Har mye jeg burde og kunne gjort, men får ikke gjort noen av delene. Det er snart 17 mai og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Trenger sikkert nye sko og klær også.. Kanskje jeg skal prøve bunaden i et optimistisk øyeblikk i dag?
Daria Skrevet 13. mai 2008 #3345 Skrevet 13. mai 2008 Man skal kanskje ha på seg noe på 17. mai ja... Man skal kanskje til og med gjøre noe? har ikke tenkt så langt i år...
Brukernavn Skrevet 13. mai 2008 #3346 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er så kjedelig om dagen føler jeg. Har mye jeg burde og kunne gjort, men får ikke gjort noen av delene. Det er snart 17 mai og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Trenger sikkert nye sko og klær også.. Kanskje jeg skal prøve bunaden i et optimistisk øyeblikk i dag? Prøve bunad, ja...det burde absolutt jeg gjøre i år også, for dette året er det ikke sikkert jeg kommer meg inn i den, og hva skal jeg ha på da???
Annie Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3347 Skrevet 13. mai 2008 Man skal kanskje ha på seg noe på 17. mai ja... Man skal kanskje til og med gjøre noe? har ikke tenkt så langt i år... Skal ikke gjøre stort i år. Dvs, det skal jeg jo egentlig, men det er bare morsomt. Skal se på barnetoget og være i parken med Prinsessa før vi reiser sørover til foreldrene mine. På kvelden skal jeg og venninnen min treffe en 3 venninne av oss. Har ikke sett henne på 6-7 år og gleder meg villt og hemningsløst!!! :juhu: Prøve bunad, ja...det burde absolutt jeg gjøre i år også, for dette året er det ikke sikkert jeg kommer meg inn i den, og hva skal jeg ha på da??? Vi kan reise på hatshopping sammen...
Annie Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3349 Skrevet 13. mai 2008 Middagen er straks ferdig. Det blir stekte røkte pølser, poteter, makaroni og brun saus. Brun saus og makaroni er helt feil for meg, men det er sånn de vil ha det her. Jeg vil helst ha kålrabistappe til, men det hadde jeg ikke i hus og gadd ikke handle.
Skravla Skrevet 13. mai 2008 #3351 Skrevet 13. mai 2008 Hvis det blir regn på 17. mai, så skal jeg ha kosebukse, t-skjorte og fjernkontroll. *oppdatert*
Impala Skrevet 13. mai 2008 #3352 Skrevet 13. mai 2008 Her var det til en forandring lite å oppdatere seg på 17. mai klær, trenger jeg det altså :klø:
loffen Skrevet 13. mai 2008 #3353 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Akkurat sjekket Storm og Yr.no. Her skal det visstnok bli 7 grader og regn!! Endret 14. mai 2008 av loffen
Skravla Skrevet 13. mai 2008 #3354 Skrevet 13. mai 2008 Akkurat sjekket Storm og Yr.no. Her skal det vissnok bli 7 grader og regn!! Og det betyr: Kosebukse, pledd, tekopp, fjernkontroll og Mr. Lappis.
Annie Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3355 Skrevet 13. mai 2008 *melder meg på hatshopping* Vi kan visst finne frem vintertøyet.. :gråte: Hvis det blir regn på 17. mai, så skal jeg ha kosebukse, t-skjorte og fjernkontroll. *oppdatert* Heldiggris.. Jeg elsker 17 mai, men ikke når det regner!
Annie Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3356 Skrevet 13. mai 2008 Tror jeg skal gå å legge meg. Leggen er kjempevond etter at jeg antakelig har klart å ryke ett eller annet inni der. Kanskje det hjelper om jeg legger beinet høyt med varmepute under..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå