Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Mot normalt stille her.. :klø:

Kan jeg friste med litt fersk :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

Enigma, Multi og Ugla :klem:

Takk for :kaffekopp:

Jeg er litt nettlei om dagen og er ikke her så mye. Men det går over :ler:

I dag er Prinsessa hjemme fra skolen. Hun har fått en strekk i en muskel som går fra hofta, og klarer ikke bevege hofta skikkelig. Da er det håpløst å skulle sitte på skolen en hel dag.

Får snart besøk av en venninne også og jeg må en tur ut med noen "tiggerbrev" om gaver til basaren her, senere i dag. Etter det er det marsjøvelse for ungene. Tror vel ikke Prinsessa skal på det..

Skrevet

Jeg er så kjedelig om dagen føler jeg. Har mye jeg burde og kunne gjort, men får ikke gjort noen av delene. Det er snart 17 mai og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Trenger sikkert nye sko og klær også.. :sukk:

Kanskje jeg skal prøve bunaden i et optimistisk øyeblikk i dag?

Skrevet

Man skal kanskje ha på seg noe på 17. mai ja... Man skal kanskje til og med gjøre noe? har ikke tenkt så langt i år...

Skrevet
Jeg er så kjedelig om dagen føler jeg. Har mye jeg burde og kunne gjort, men får ikke gjort noen av delene. Det er snart 17 mai og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Trenger sikkert nye sko og klær også.. :sukk:

Kanskje jeg skal prøve bunaden i et optimistisk øyeblikk i dag?

Prøve bunad, ja...det burde absolutt jeg gjøre i år også, for dette året er det ikke sikkert jeg kommer meg inn i den, og hva skal jeg ha på da???

Skrevet
Man skal kanskje ha på seg noe på 17. mai ja... Man skal kanskje til og med gjøre noe? har ikke tenkt så langt i år...

Skal ikke gjøre stort i år. Dvs, det skal jeg jo egentlig, men det er bare morsomt. Skal se på barnetoget og være i parken med Prinsessa før vi reiser sørover til foreldrene mine. På kvelden skal jeg og venninnen min treffe en 3 venninne av oss. Har ikke sett henne på 6-7 år og gleder meg villt og hemningsløst!!! :juhu:

Prøve bunad, ja...det burde absolutt jeg gjøre i år også, for dette året er det ikke sikkert jeg kommer meg inn i den, og hva skal jeg ha på da???

Vi kan reise på hatshopping sammen... :sukk:

Skrevet
Vi kan reise på hatshopping sammen... :sukk:

:sukk:

Skrevet

Middagen er straks ferdig. Det blir stekte røkte pølser, poteter, makaroni og brun saus.

Brun saus og makaroni er helt feil for meg, men det er sånn de vil ha det her. Jeg vil helst ha kålrabistappe til, men det hadde jeg ikke i hus og gadd ikke handle.

Skrevet

*melder meg på hatshopping*

:klemmer:

Skrevet

Hvis det blir regn på 17. mai, så skal jeg ha kosebukse, t-skjorte og fjernkontroll. :fnise:

*oppdatert*

Skrevet

Her var det til en forandring lite å oppdatere seg på :)

17. mai klær, trenger jeg det altså :klø:

:fnise:

Skrevet (endret)

Akkurat sjekket Storm og Yr.no. Her skal det visstnok bli 7 grader og regn!! :klaske:

Endret av loffen
Skrevet
Akkurat sjekket Storm og Yr.no. Her skal det vissnok bli 7 grader og regn!! :klaske:

Og det betyr: Kosebukse, pledd, tekopp, fjernkontroll og Mr. Lappis.

Skrevet
*melder meg på hatshopping*

:klemmer:

Vi kan visst finne frem vintertøyet.. :gråte:

Hvis det blir regn på 17. mai, så skal jeg ha kosebukse, t-skjorte og fjernkontroll. :fnise:

*oppdatert*

Heldiggris.. :sukk: Jeg elsker 17 mai, men ikke når det regner! :sur:

Skrevet

Tror jeg skal gå å legge meg. Leggen er kjempevond etter at jeg antakelig har klart å ryke ett eller annet inni der. :sur:

Kanskje det hjelper om jeg legger beinet høyt med varmepute under..

Skrevet
:klem: Håper det går bedre i dag.
Skrevet

Det gjør ikke det :tristbla:

Skrevet
Det gjør ikke det :tristbla:

Uff dah... :klem:

God bedring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...