Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg gidder gitt. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fyrt opp grillen. Det blir sommerkoteletter med potetsalat og grillpølser i lompe i dag :)

Skrevet

Spiste hamburger og chips til frokost jeg, så jeg tror jeg dropper middagen i dag. :sjenert:

Skrevet

Det var en heftig frokost! :dåne:

Har kost meg ute og inne i dag. Ble ferdig med det kontorarbeidet jeg måtte gjøre og fikk sendt mailene jeg skulle.

Har vært oppe i stallen i dag, og Prinsessa har trent mer dressur. Vanskelig og morsomt. Det var så herlig å stå der oppe i sola :)

Skrevet

Ja, det er heldigvis ikke hver dag jeg spiser sånn frokost... :ler:

Skrevet

Jeg har forresten vært flink i det siste og spist 2 skriver brød til frokost.

Var tørst nå i kveld, og hentet en flaske med vann. Dvs fyllte en flaske og hadde på isbiter. Deilig :) Og mye sunnere enn det meste annet.

Skrevet

Frokost er viktig. Jeg føler at hele dagen blir ødelagt om jeg ikke får noe å spise når jeg står opp. Og vann er både godt og sunt det. Så jeg synes du har blitt flink jeg Annie. :klappe:

Skrevet

Alle monner drar... :jepp:

Skrevet

Det gjelder å starte med små forandringer som er lette å gjennomføre vet du... :jepp:

Skrevet

Ja det er helt sikkert!

Skrevet

Og til slutt ser man at mange små forandringer gir gode resultater... :jepp:

Skrevet

Merker jo det allerede. Dvs jeg MERKET det. Nå har det blitt for mye god grillmat... :sukk:

Skrevet

Finnes da masse sunn grillmat som er god også...

Skrevet

Joa, men vi må spise litt billig denne uka, og sunne ting er sjelden billig :sur:

Skrevet

Det er synd, men sant. Du får kose deg med litt usunn mat denne uka da. Også kommer du sterkere tilbake med sunn grillmat utover sommeren. Regner med at dere skal grille masse i tiden som kommer. :klem:

*drømmer om grill*

Skrevet

Blir nok sunne ting etterhvert ja. :Nikke:

Skrevet

Jeg spiste en diger McDonalds-meny i dag jeg. :sukk:

Noen tok PMS-hintet, og skjønte vel at jeg var for sur til å lage mat. Han bare dro og handlet uten å spørre hva jeg ville ha engang. :fnise:

Skrevet
:vinke::klem:

Hei kiwii :klem:

God morgen! :sol:

God morgen Enigma. Det er :sol: i dag også!! :juhu:

Setter frem :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: til de som vil ha eller føler de trenger det i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...