Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3201 Skrevet 7. mai 2008 Hei hei! Har hatt en liten pause, men nå er jeg tilbake! Ser du er du også, så koselig! Her blir vi gravide før man får sukk for seg Nydelig være her også! Og denne tanta kommer til å dulle med sin nevø mye idag regner jeg med Akkurat nå så sover han. KOS DERE!! HVA I ALL VERDEN ER DET JEG IKKE HAR FÅTT MED MEG????? Pass deg, ellers blir du gravid du også
Ugla Skrevet 7. mai 2008 #3203 Skrevet 7. mai 2008 Regner ikke med at jeg blir så mye her i dag. Det er så fint vær *notert* Kos deg masse i
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3204 Skrevet 7. mai 2008 Har renset akvariet, vasket og tørket en maskin med tøy, hengt opp tøy og rydda på kjøkkenet og i gangen utenfor vaskerommet. Må støvsuge og tørke støv her også.
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3206 Skrevet 7. mai 2008 Har brettet mer tøy. Støvsugd første etasje og trappa Tørket støv i første etasje Vannet planter som trengte det Rydda mer i gangen Hengt opp stativet til plastavfall Båret ut papirsekken som var full Kastet visne planter Må vaske gulvene, men tror ikke jeg gjør det i dag. Og så: SKITTENTØYSDUNKEN ER TOM!! :juhu:
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 #3207 Skrevet 7. mai 2008 Kan ikke du bli hushjelpen min? Jeg skulle ha hengt opp klesvask, satt på ny klesvask, vasket opp og støvsuget før min kjære søster kommer innom i morra.
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3209 Skrevet 7. mai 2008 ble grillmat i dag også. Hamburgere. Satt ute i sola, men det var nesten for varmt, så vi trakk inn når vi var ferdige. HERLIG!!!
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 #3210 Skrevet 7. mai 2008 Betaler du godt? Eh...jeg er litt blakk om dagen, eller...ikke blakk, men har lite penger. Godtar du betaling på etterskudd? ble grillmat i dag også. Hamburgere. Satt ute i sola, men det var nesten for varmt, så vi trakk inn når vi var ferdige. HERLIG!!! Hørtes herlig ut. Det er noe jeg savner nå som jeg bor i byen, ikke like lett å grille til middag. Riktignok har jeg balkong, men da må jeg i så fall skaffe meg en minigrill eller engangsgrill.
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3211 Skrevet 7. mai 2008 Eh...jeg er litt blakk om dagen, eller...ikke blakk, men har lite penger. Godtar du betaling på etterskudd? Det kommer ann på betalinga det.... Hørtes herlig ut. Det er noe jeg savner nå som jeg bor i byen, ikke like lett å grille til middag. Riktignok har jeg balkong, men da må jeg i så fall skaffe meg en minigrill eller engangsgrill. Ja det var kjempeherlig. Du får ta deg en tur hit når du er på disse kanter, så kan vi ta en kaffe eller pils i sola
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 #3215 Skrevet 7. mai 2008 Det kommer ann på betalinga det.... Ja det var kjempeherlig. Du får ta deg en tur hit når du er på disse kanter, så kan vi ta en kaffe eller pils i sola Det hadde ikke vært så dumt det Jeg er jo oppover med mer eller mindre jevne mellomrom, og veldig greit å slippe unna familie osv i blant
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2008 #3216 Skrevet 7. mai 2008 Da må du kjøpe. Eller komme hit og grille Tror ikke det blir noen av delene med det første desverre...
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3217 Skrevet 7. mai 2008 Det hadde ikke vært så dumt det Jeg er jo oppover med mer eller mindre jevne mellomrom, og veldig greit å slippe unna familie osv i blant Ikke er det lengre enn at det går ann å sykle eller at jeg henter deg heller Tror ikke det blir noen av delene med det første desverre... Synd..
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3218 Skrevet 7. mai 2008 Har tømt oppvaskmaskinen Satt på en vaskemaskin Bretta sammen tøy Lagt bort tøy Redd opp senga (bedre sent enn aldri ) Planta Akeleier Lagt Prinsessa. Nå skal jeg ikke gjøre mer i dag. Dvs, jeg må få tøyet over i tørketrommelen når vaskemaskinen er ferdig.
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2008 #3219 Skrevet 7. mai 2008 Synd.. Har tømt oppvaskmaskinen Satt på en vaskemaskin Bretta sammen tøy Lagt bort tøy Redd opp senga (bedre sent enn aldri ) Planta Akeleier Lagt Prinsessa. Nå skal jeg ikke gjøre mer i dag. Dvs, jeg må få tøyet over i tørketrommelen når vaskemaskinen er ferdig. Du trenger husmorferie, så du kan komme hit en tur...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå