*Enigma* Skrevet 30. april 2008 #2961 Del Skrevet 30. april 2008 Er godt å være ferdig tidlig nå når det er varmt og fint ute. Skal du "hjem" i helgen, eller har du ikke fri på fredag? Har ikke fri fredag, nei. Ikke fri på inneklemte dager her i gården. Da må vi ta av feriedager, og de har jeg mest lyst til å spare til senere. Blir nok i Oslo i helga, har avtale med PT på lørdag og skal trene kickboxing med en kompis både lørdag og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2008 #2962 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Fikk så j... lyst på kaffe her inne, så jeg må også lage meg en. Håper du har en fin dag. Endret 30. april 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2008 #2963 Del Skrevet 30. april 2008 Leverer du ikke selvangivelsen på nett da Annie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2964 Del Skrevet 30. april 2008 Leverer du ikke selvangivelsen på nett da Annie? Nei, for jeg var satt i feil skatteklasse. Ville dit og snakke med dem om det. Jeg skal være i klasse 2 hvert år, og blir (nesten) uten unntak satt i klasse 1. Irriterende, MEN jeg får igjen ca 2000 i stedet for å betale 8000 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2008 #2965 Del Skrevet 30. april 2008 Aha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2966 Del Skrevet 30. april 2008 Nei nå er det frem med støvsugeren og støvkosten. Det ser ikke ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2967 Del Skrevet 30. april 2008 Har støvsugd, tørket støv, ryddet, tømt oppvaskmaskinen, satt på tørketrommelen, hengt opp tøy og brettet tøy. En nå før jeg fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. april 2008 #2968 Del Skrevet 30. april 2008 God ettermiddag! Godt at støvsugeren er din venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. april 2008 #2969 Del Skrevet 30. april 2008 Så flink du er. Vi må visst ta en husarbeidsdugnad i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2970 Del Skrevet 30. april 2008 God ettermiddag! Godt at støvsugeren er din venn Venn og venn... Så flink du er. Vi må visst ta en husarbeidsdugnad i morgen. Måtte bare, det så jo ikke ut her! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. april 2008 #2971 Del Skrevet 30. april 2008 Har støvsugd, tørket støv, ryddet, tømt oppvaskmaskinen, satt på tørketrommelen, hengt opp tøy og brettet tøy. En nå før jeg fortsetter. Hvis jeg legger nøkkelen under matten, kan du gjøre det samme her tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2972 Del Skrevet 30. april 2008 Fat chance... Har fyrt opp grillen og lagt på marinerte flintsteiker. Kjøpte potetsalat og har pølser og lomper om noen vil ha det i tillegg. Glemte å kjøpe salat, men det blir vel flere grillsjanser i år GLEDER MEG TIL MAT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. april 2008 #2973 Del Skrevet 30. april 2008 Gleder meg til det blir grillmat å få jeg også. Men jeg vet liksom ikke helt når det blir da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2974 Del Skrevet 30. april 2008 Kom hit, så kan vi grille i morra også vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2975 Del Skrevet 30. april 2008 Det var kjempegodt med grillmat i dag. Prinsessa holder på å rydde i bedet ute. Hun har holdt på i flere timer faktisk. Tydeligvis koser hun seg. Jeg ble trøtt og doven av maten, og vurderer sterkt en liten blund på sofaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2008 #2976 Del Skrevet 30. april 2008 Vi skal grille i morgen vi. Er vel ikke meldt noe særlig vær, men det gjør da vel ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. april 2008 #2977 Del Skrevet 30. april 2008 Kom hit, så kan vi grille i morra også vi KOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!! Fillern, busskortet mitt er gyldig bare på lokalbussene her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2978 Del Skrevet 30. april 2008 Vi skal grille i morgen vi. Er vel ikke meldt noe særlig vær, men det gjør da vel ingenting Kom noen regndråper da vi skulle spise, så vi spiste inne. Men maten var nydelig allikevel gitt KOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!! Fillern, busskortet mitt er gyldig bare på lokalbussene her... Du kan haike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2008 #2979 Del Skrevet 30. april 2008 Har støvsugd, tørket støv, ryddet, tømt oppvaskmaskinen, satt på tørketrommelen, hengt opp tøy og brettet tøy. En nå før jeg fortsetter. Fortsette etter alt det? :dåne: Hvis jeg legger nøkkelen under matten, kan du gjøre det samme her tror du? Vi skal grille i morgen vi. Er vel ikke meldt noe særlig vær, men det gjør da vel ingenting Grilling er godt! Tror det skal bli regn her i morra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2980 Del Skrevet 30. april 2008 Er trøtt og har vondt i hodet. Går det ann å legge seg så tidlig tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå