Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2861 Del Skrevet 25. april 2008 Driver med krus nr 2 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. april 2008 #2862 Del Skrevet 25. april 2008 :juhu: Håper formen holder seg. Ikke press deg for hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2863 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg tar det pent og kjenner at jeg får energi av sola som er nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. april 2008 #2864 Del Skrevet 25. april 2008 Deilig med . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2865 Del Skrevet 25. april 2008 Har vært ute og handlet for mannen. Nå skal vi ha et skolebrød hver, før vi setter i gang med jobbinga. Jeg har endel jeg må gjøre inne, før jeg skal ut og handle igjen. Han skal legge tak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2866 Del Skrevet 25. april 2008 Har satt på oppvaskmaskinen, drukket kaffe, brettet sammen tøy og sminket meg. Nå skal jeg ned til venninnen min og skrive plakater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. april 2008 #2867 Del Skrevet 25. april 2008 Dette gjør da aldri noen av oss... Sjekk overskriften Komtere??? Har jeg aldri gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2008 #2868 Del Skrevet 25. april 2008 Dette gjør da aldri noen av oss... Sjekk overskriften Aldri. Og hverfall ikke på en spydig eller sarkastisk måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2869 Del Skrevet 25. april 2008 Komtere??? Har jeg aldri gjort ALDRI!! Aldri. Og hverfall ikke på en spydig eller sarkastisk måte... I hvertfall ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2870 Del Skrevet 25. april 2008 Er kjempesliten. Var ute og handlet for mannen i formiddag og gjorde litt husarbeide her etterpå. Deretter reiste jeg til venninnen min og fikk hjelp av henne til å skrive plakater. Deretter var det hjem, hente handleliste og handle for korpset, samt privat. Kjøre opp i hallen og levere varene, hjem og lage og spise middag. Stresse opp i hallen til kl 17, og prøve tamburmajorkjole til Prinsessa. Jobbe i hallen og klargjøre til loppetorvet i morra. Hjem for å hente mannen og legge kjolen i vaskemaskinen. Opp igjen for å jobbe mer. Kjørte mannen hjem kl 20 og fikk hengt opp kjolen til tørk, før jeg reiste tilbake igjen. Var hjemme kl 22.30. Fikk lagt Prinsessa og bakt en gulrotkake. Skal straks ha på glasur, ta en dusj og legge meg. I morra er det opp kl 8. Innom bakeriet og hente 20 liter vaffelrøre, sjekke om det er noe som trengs å handles inn. Klarere alt for de som skal jobbe i kiosken, som jeg har ansvaret for. Hjem og få uniform på Prinsessa og få henne avgårde til korpset skal marsjere. Sikkert være i hallen resten av dagen, og likedan på søndag. Gleder meg til helgen er over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. april 2008 #2871 Del Skrevet 25. april 2008 Det hørtes ut som en slitsom helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2872 Del Skrevet 25. april 2008 Slitsom ja, men morsomt også. Enda godt det ikke er sånn hver helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2873 Del Skrevet 25. april 2008 Nå MÅ jeg finne senga. Har dusjet og pusset hjørnetanna, puta venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2008 #2874 Del Skrevet 25. april 2008 Apropos hjørnetenner og deres artfrender -hvordan går det med tannverken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. april 2008 #2875 Del Skrevet 26. april 2008 Håper du får en fin og ikke altfor slitsom helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. april 2008 #2876 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg blir sliten bare av å lese om alt du får gjort. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2008 #2877 Del Skrevet 26. april 2008 Nyter en stille og rolig lørdag jeg. Blir sliten bare av å lese alt du stresser med denne helga. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. april 2008 Forfatter #2878 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Apropos hjørnetenner og deres artfrender -hvordan går det med tannverken? BORTE Håper du får en fin og ikke altfor slitsom helg. Fin ja, slitsom ja! Jeg blir sliten bare av å lese om alt du får gjort. Håper du får en fin helg Den blir så fin så. Tror jeg skal sove lenge på mandag... Nyter en stille og rolig lørdag jeg. Blir sliten bare av å lese alt du stresser med denne helga. :dåne: Kan ikke sitte for lenge nå, for da sovner jeg.. ****************** Er hjemme og har en knøttliten pause. Det har gått i ett siden jeg sto opp kl 8 i dag. Har ikke sitti ned mer enn kanskje i 5 minutter. Mannen er og kjøper takpapp og lekter, så derfor fikk jeg en liten tur hjemom. Så fort han er tilbake, så er det avgårde igjen. Kl 16 stenger loppetorvet, men da må vi klargjøre til i morra. Sjekke om det er noe som må kjøpes inn, vet om endel allerede. Tror det blir hentepizza til mat i kveld. Orker ikke styre med noe. Endret 26. april 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2008 #2879 Del Skrevet 26. april 2008 Hentepizza høres ut som mat som passer inn i programmet ditt denne helga ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 26. april 2008 #2880 Del Skrevet 26. april 2008 Annie, jeg mister pusten bare av å lese om alt du får gjort... :dåne: Men husk: du skal ikke slite deg helt ut!! God helg, du trenger visste en på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå