Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Setter igjen en koffeinfri :kaffekopp:

Våkner ikke av det vel. ;)

:klappe: Flink du!

:jepp:

Så flink du er til å rygge med henger!! :tommelsmil:

Og det er morsomt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa vil ha middag, så nå har jeg satt henne i sving med å lage kyllingforma mi. Gleder meg til mat. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pendler litt ut og inn i dag. Det er nesten for varmt å sitte i sola. Men jeg klager absolutt ikke! NYYYYYTER!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en herlig årstid :sol:

Ga du opp sovinga? :ler:

Det gikk kjempebra å kjøre og rygge med henger i dag. Jeg var og hentet takplater og kjørte inn i verkstedhallen. Da jeg skulle reise igjen, spurte de om jeg trengte hjelp til å rygge ut, og jeg svarte så kjekt at "neida, det fikser jeg". OG JEG FIKSET DET!! :juhu:

Da jeg kom hjem rygget jeg hengeren opp på gårdsplassen. Og for dere som har vært her, så er ikke det superenkelt. Sving og bratt, men jeg klarte det!!!! :hoppe:

Som en av dem som har sett innkjøringa di - du er kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bukke: :fnise:

Har spist middag. Vi laget så mye at det nok holder til i morra også. Om ikke vi tar det til kvelds... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Burde vi begynne med det?

God morgen - innom og serverer :kaffekopp: før jeg stikker videre :klem:

Syns vi bør begynne med det ja.. :ler:

:kaffekopp: passer fint nå :klem:

:sol: God morgen!

God morgen Multi :klem:

Gudd mårning... :vinke:

Påfyll: :kaffekopp: :kaffekopp:

I dag var jeg jammen før Annie... :fnise:

FØR meg da gitt! :dåne:

Tar påfyll med en gang jeg, koppen er tom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hvor mange kopper kaffe har du fått i deg foreløpig? Tror folk fant kaffen min litt for sterk, fortsatt mye igjen i kanna. Her vil folk ha gjennomsiktig kaffe til min store ergrelse. Selv vil jeg ha kaffen slik at skjea nesten står av seg sjøl. Hvordan er formen sånn på morgenkvisten i dag? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rydda på kjøkkenet og i stua. Samt lagt tøy i tørketrommelen og båret ut søppel. Må ta en slosskamp med støvet her snart, før jeg skal ut og kjøpe sagblad til mannen. Etter det kommer venninnen min og hun skal hjelpe meg med å skrive 4 plakater til loppetorvet i morra. Deretter må jeg ut og handle inn til det samme loppetorvet, siden jeg er leder i arrangement kommitèen.

Jaja, denne dagen kommer i hvertfall til å gå fort. Burde bare få satt i gang nå... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hvor mange kopper kaffe har du fått i deg foreløpig? Tror folk fant kaffen min litt for sterk, fortsatt mye igjen i kanna. Her vil folk ha gjennomsiktig kaffe til min store ergrelse. Selv vil jeg ha kaffen slik at skjea nesten står av seg sjøl. Hvordan er formen sånn på morgenkvisten i dag? :)

Kaffe er kaffe. Er den for sterk, kan man jo bare ha i en skvett melk eller vann. Men kaffe som ser ut som te, vil jeg ikke ha.

Formen er usedvanlig bra nå på morran. :juhu: Måtte det bare fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...