Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det sengetid for meg også. Blir vel i underkant av 6 timers søvn, og det burde jeg minst ha.. :Gjesp:

Endret av Annie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er det sengetid for meg også. Blir vel i underkant av 6 timers søvn, og det burde jeg minst ha.. :Gjesp:

Det ble 5 timer her... :Gjesp: God morgen forresten. Innom med en kruttsterk :kaffekopp:

Skrevet

5 timer. Har hatt altfor mange morgener hvor jeg ikke har sovet mer, og da tar det mer enn en kopp sterk kaffe før jeg våkner gitt..

Takk for :kaffekopp: nå. Skal hvile litt etter å ha vært effektiv her, før jeg fortsetter.

Dagens plan

Rydde kjøkken

Vaske tøy

Tørke tøy Må ta 2 omganger til

Vaske over gulvet

Kjøkken

Stue

Gang

Gamlestua

Vanne planter

Tømme kattedo

Støvsuge 2.etasje

Vaske 2. etasje

Skrevet
Saltvannspray trenger alle :fnise:

:klø:

Hva trenger man det til?

Det er i stedenfor skum eller gel. Håret blir ikke så tungt og får bedre holdbarhet.

Det er så greit at andre spør om ting jeg lurer på :fnise: Men jeg tror fortsatt jeg klarer meg fint uten...

Skrevet
Det er så greit at andre spør om ting jeg lurer på :fnise: Men jeg tror fortsatt jeg klarer meg fint uten...

Fordelen med å bruke produkter i langt hår, som du har Daria, er at det ikke blir så fort fett. Slipper å vaske det så ofte.

Skrevet (endret)

Link skal være fikset nå.

Endret av Annie
Skrevet
Fordelen med å bruke produkter i langt hår, som du har Daria, er at det ikke blir så fort fett. Slipper å vaske det så ofte.

Trodde det ble fortere fett av å kline produkter i det? :klø:

Skrevet
:ler: Det burde dere ha filmet for oss andre.

En rask bildeserie sier litt da . . .

Ble ingen hagemøbler. Må ha hjelp av mannen til å få dem frem.

Har laget og spist middag. Spagetti med kjøttsaus. Enkelt og godt.

Kjøpte saltvannspray på HM i dag og har testa ut den også, den virker kjempebra! Og når den ikke koster mer enn 39,- så gjør det ikke noe om man evt må ha i litt mer enn salongvare til mangedoble prisen :)

Saltvannsspray?

:fnise: Jeg forstår ikke helt hva man kan bruke det til, siden alle trenger det. Jeg har klart meg bra uten så langt uten å ane hva det er. Saltvannsspray, mener jeg.

Jeg også :klø:

Tenkt om jeg hadde sagt ja og hadde pakket... Skia står ute på garasjen ;)

Det er i stedenfor skum eller gel. Håret blir ikke så tungt og får bedre holdbarhet. Tror ikke det er noe for deg ;)

AHA - da skjønte jeg, med andre ord, noe for meg!

God formiddag :klem:

Skrevet

Har ikke helt tro på å ha saltvannspray i håret jeg. Pleier å bruke saltvannspray i nesa jeg... Skjønner liksom ikke at det samme egner seg i håret... :klø:

Skrevet
Har ikke helt tro på å ha saltvannspray i håret jeg. Pleier å bruke saltvannspray i nesa jeg... Skjønner liksom ikke at det samme egner seg i håret... :klø:

Jeg skal vel ikke løpe og kjøpe i dag, men med mitt hår tror jeg det er forsøket verdt!

Skrevet
Trodde det ble fortere fett av å kline produkter i det? :klø:

Nei tvert om. Da får du litt volum i det og dermed klistrer det seg ikke så til hodebunnen og blir heller ikke så fort fett.

Fikk ikke denne linken til å fungere, men ble så nysgjerrig at jeg måtte søke den opp på Youtube :ler:

Kjempefin sang, men jeg hadde foretrukket at Kurt sang alene :sjenert:

Skal fikse link.

Er ikke samme type saltvannspray :ler:

Jeg skal vel ikke løpe og kjøpe i dag, men med mitt hår tror jeg det er forsøket verdt!

:jepp:

Skrevet

Håper du har kost deg i dag og ikke er helt utslitt :klem:

Skrevet

Har ikke gjort stort her i dag gitt. Har bare nytt sola! :)

Skrevet
Har ikke gjort stort her i dag gitt. Har bare nytt sola! :)

Høres deilig ut. Har sittet inne på kontoret med nesa i papirer hele dagen.

Nå skal jeg snart ut og møte Daria og vi skal spise middag. :juhu: Det trengs for jeg er suuuuuuuuuuuuulten. Har spist frukt, men det var en dårlig erstatning for middag gitt. :ler:

Skrevet
Høres deilig ut. Har sittet inne på kontoret med nesa i papirer hele dagen.

Nå skal jeg snart ut og møte Daria og vi skal spise middag. :juhu: Det trengs for jeg er suuuuuuuuuuuuulten. Har spist frukt, men det var en dårlig erstatning for middag gitt. :ler:

Kos dere :klem:

Frukt er godt, men jeg blir dessverre bare mer sulten av å spise det :sjenert:

Skrevet

Kos dere Skravla og Daria :klem:

Frukt blir jeg også mer sulten av Kamela :Nikke:

Skulle sykle til stallen, men kom nedi bakken her og fant ut at bakbremsen ikke virket på sykkelen min. Ikke pokker om jeg sykler bakkene her uten bakbrems! Så nå kommer antakelig hesteeieren, som også er fetteren til mannen, og henter oss. OM han fikk låne en bil. Hans er bare 2 seter...

Skrevet

Willie Nelson og Kurt Nilsen var jo bra det! :Nikke:

:hoho:

Kos dere :klem:

Frukt er godt, men jeg blir dessverre bare mer sulten av å spise det :sjenert:

Jeg også..

Kos dere Skravla og Daria :klem:

Frukt blir jeg også mer sulten av Kamela :Nikke:

Skulle sykle til stallen, men kom nedi bakken her og fant ut at bakbremsen ikke virket på sykkelen min. Ikke pokker om jeg sykler bakkene her uten bakbrems! Så nå kommer antakelig hesteeieren, som også er fetteren til mannen, og henter oss. OM han fikk låne en bil. Hans er bare 2 seter...

:overrasket: Farlig å sykle uten bakbrems!!

Skrevet

Det ordnet seg. Samboeren hans kom og hentet oss. Hadde det fantastisk på ridebanen. Sol og herlig vær og en hest som er våryr, selvom det er en 22 år gammel vallak.. Han fikk løpt fra seg med en overlykkelig Prinsesse på ryggen. Hun har virkelig blitt flink og mestrer det digre dyret kjempebra! Er virkeklig imponert over henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...