Skravla Skrevet 22. april 2008 #2761 Del Skrevet 22. april 2008 Perler blir fint! :-D Saltvannsspray tror jeg ikke jeg trenger, gitt.. Kanskje ikke.... Hør med frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2762 Del Skrevet 22. april 2008 Håper du blir fornøyd. Den de har på HM har fått masse skryt. Den virker kjempebra Perler blir fint! :-D Saltvannsspray tror jeg ikke jeg trenger, gitt.. Perler er kjempefint ja. Saltvannspray trenger alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. april 2008 #2763 Del Skrevet 22. april 2008 Kort fortalt jeg vasker og støvsuger og håper på at noen kan komme og kidnappe meg! Pakk skiene og skiutstyr, så kommer jeg flyvende og henter deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. april 2008 #2764 Del Skrevet 22. april 2008 :klø: Hva trenger man det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. april 2008 #2765 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) :klø: Hva trenger man det til? Skal tro om det var mitt eller Annies innlegg du svarte på... :klø: Ser at vi har postet samtidig... Endret 22. april 2008 av Ugla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. april 2008 #2766 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg forstår ikke helt hva man kan bruke det til, siden alle trenger det. Jeg har klart meg bra uten så langt uten å ane hva det er. Saltvannsspray, mener jeg. Ikke at jeg skjønner hva man trenger ski og skiutsryr til heller. Endret 22. april 2008 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. april 2008 #2767 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg forstår ikke helt hva man kan bruke det til, siden alle trenger det. Jeg har klart meg bra uten så langt uten å ane hva det er. Ski og skiutstyr bruker man når man skal på skitur.... Når det gjelder saltvannspray aner jeg ikke... ..men i følge Annie trenger alle det, så dah så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2768 Del Skrevet 22. april 2008 Pakk skiene og skiutstyr, så kommer jeg flyvende og henter deg.... Tenkt om jeg hadde sagt ja og hadde pakket... Skia står ute på garasjen Jeg forstår ikke helt hva man kan bruke det til, siden alle trenger det. Jeg har klart meg bra uten så langt uten å ane hva det er. Saltvannsspray, mener jeg. Det er i stedenfor skum eller gel. Håret blir ikke så tungt og får bedre holdbarhet. Tror ikke det er noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2008 #2769 Del Skrevet 22. april 2008 Nå trenger alle det... for vel en uke siden visste du knapt hva det var..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2770 Del Skrevet 22. april 2008 Du har åpnet en ny verden for meg Skravla! Men jeg skrev at det IKKE var noe for Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2008 #2771 Del Skrevet 22. april 2008 Du har åpnet en ny verden for meg Skravla! Men jeg skrev at det IKKE var noe for Multi Så du skrev det ja... jeg tror heller ikke Multi bør satse på det. Men saltvannsspray er kjempefint......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. april 2008 #2772 Del Skrevet 22. april 2008 Tenkt om jeg hadde sagt ja og hadde pakket... Skia står ute på garasjen Ja tenk om... Det er bedre med en skitur, enn å vaske murstøv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2008 #2773 Del Skrevet 22. april 2008 Ja tenk om... Det er bedre med en skitur, enn å vaske murstøv... Ikke overbevist....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. april 2008 #2774 Del Skrevet 22. april 2008 Tror fremdeles ikke jeg trenger saltvannsspray altså. Temker med gru på hvordan jeg ser ut etter å ha vært på stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2008 #2775 Del Skrevet 22. april 2008 Tror fremdeles ikke jeg trenger saltvannsspray altså. Temker med gru på hvordan jeg ser ut etter å ha vært på stranda. Kjøpe glattetang som du kan varme i sigarett-tenneren i bilen. Men det er veldig kjekt til mitt tynne hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. april 2008 #2776 Del Skrevet 22. april 2008 Ikke overbevist....... Såå rart... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. april 2008 #2777 Del Skrevet 22. april 2008 Kjøpe glattetang som du kan varme i sigarett-tenneren i bilen. Men det er veldig kjekt til mitt tynne hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. april 2008 #2778 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Du har åpnet en ny verden for meg Skravla! Men jeg skrev at det IKKE var noe for Multi Ja, etterhvert så. Men ikke i det første innlegget. Men da har jeg i alle fall ikke gått glipp av noe viktig heller. Like unyttig som ski og skiutstyr, med andre ord. Endret 22. april 2008 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2008 #2779 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, etterhvert så. Men ikke i det første innlegget. Men da har jeg i alle fall ikke gått glipp av noe viktig heller. Like unyttig som ski og skiutstyr, med andre ord. For deg så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2780 Del Skrevet 22. april 2008 Ja tenk om... Det er bedre med en skitur, enn å vaske murstøv... Til og med jeg er enig i det. Tror jeg... Tror fremdeles ikke jeg trenger saltvannsspray altså. Temker med gru på hvordan jeg ser ut etter å ha vært på stranda. Du skal heller ikke ha saltvannspray Ja, etterhvert så. Men ikke i det første innlegget. Men da har jeg i alle fall ikke gått glipp av noe viktig heller. Like unyttig som ski og skiutstyr, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå