Brukernavn Skrevet 17. april 2008 #2661 Del Skrevet 17. april 2008 Kravstor du er da. Loev-inna. Jasså du vil :slåss:? Skal jeg sette meg på deg eller? Du er bare herligst Skravla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. april 2008 #2662 Del Skrevet 17. april 2008 Næsj.. Jeg skal ikke ringe noen... Joda..... du skal ringe noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. april 2008 #2663 Del Skrevet 17. april 2008 Du skal ikke ringe noen, du skal ringe tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. april 2008 #2664 Del Skrevet 17. april 2008 Du er bare herligst Skravla! Bøtt åf kårrs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. april 2008 #2665 Del Skrevet 17. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. april 2008 #2666 Del Skrevet 17. april 2008 :klø: Sitter og lurer. Skulle ikke egentlig Bn hatt med seg ridehjelm oppover til deg i helga? Glemte hele hjelmen jeg. Vil dere fortsatt prøve den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. april 2008 #2667 Del Skrevet 17. april 2008 :klø: Sitter og lurer. Skulle ikke egentlig Bn hatt med seg ridehjelm oppover til deg i helga? Glemte hele hjelmen jeg. Vil dere fortsatt prøve den? :dåne: Var helt borte fra mine tanker i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2668 Del Skrevet 17. april 2008 Nå må du se å ringe.......(veldig streng) Har ikke vondt mer jo Joda..... du skal ringe noen. PØH! Du skal ikke ringe noen, du skal ringe tannlegen :klø: Sitter og lurer. Skulle ikke egentlig Bn hatt med seg ridehjelm oppover til deg i helga? Glemte hele hjelmen jeg. Vil dere fortsatt prøve den? Den hadde jeg glemt også. Vi kan snakke om det senere, nå må jeg handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 17. april 2008 #2669 Del Skrevet 17. april 2008 Eller Ugla i yucca-palmen. Ja... det hadde tatt seg ut... Har Annie SÅ stor palme... Har noen minnet deg på at du bør (skal) ringe tannlegen i dag, Annie? Ha en strålende dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2670 Del Skrevet 17. april 2008 Har hatt "bursdagsmiddag" med familien. Kjøpte pizza, det er det beste ungene og jeg vet, og mannen har ikke noe i mot det han heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. april 2008 #2671 Del Skrevet 17. april 2008 Pizza er alltid godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2672 Del Skrevet 17. april 2008 Vi satt lenge ute på terrassen i sta og koste oss i sola. Prinsessa tok seg en sykkeltur og poden fresa rundt ute med sin motoriserte sparkesykkel Etterpå var Prinsessa og jeg i stallen. Hun skulle egentlig ridd i går, men siden vannpumpa på bilen røyk på tirsdag, hadde vi ikke bil i går og tok det i dag i stedet. Var kjempefint å stå ute på banen i solnedgangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. april 2008 #2673 Del Skrevet 18. april 2008 Det høres ut som en koselig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. april 2008 #2674 Del Skrevet 18. april 2008 God morgen!! Innom med fersk :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2675 Del Skrevet 18. april 2008 Det høres ut som en koselig dag. Det var det God morgen!! Innom med fersk :kaffekopp: Å du min Ugle.. TAKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2676 Del Skrevet 18. april 2008 Har ikke gjort noenting i dag... Har mye jeg MÅ gjøre, men det er så typisk meg å ikke komme i gang når jeg skal reise bort i helgen. Blir sittende her som en zombie og tenke på at jeg må gjøre og stresse meg opp psykisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. april 2008 #2677 Del Skrevet 18. april 2008 Sånn er jeg også. Det er slitsomt! Ta det helt rolig, men gjør en ting nå med en gang, så kjennes det lettere etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. april 2008 #2678 Del Skrevet 18. april 2008 Har ikke gjort noenting i dag... Har mye jeg MÅ gjøre, men det er så typisk meg å ikke komme i gang når jeg skal reise bort i helgen. Blir sittende her som en zombie og tenke på at jeg må gjøre og stresse meg opp psykisk... Samme her... etter energi/arb.lyst.. ..eller noen til å gi et spark bak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2679 Del Skrevet 18. april 2008 Sånn er jeg også. Det er slitsomt! Ta det helt rolig, men gjør en ting nå med en gang, så kjennes det lettere etterpå. Gå å legge bort tøy kanskje? :klø: Støvsuge? Tømme oppvaskmaskinen? Tørke av kjøkkenbenker? Lista er lang... Samme her... etter energi/arb.lyst.. ..eller noen til å gi et spark bak... Har slutta å Den er BORTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. april 2008 #2680 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan PAKKE først! Så tar du det du rekker/gidder av det andre etterpå, for det er strengt tatt ikke så viktig. Du skal jo ikke være der og nyte at det er rent og ryddig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå