Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2561 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Har fått bilder fra loffen også. Hvilke andre, i tillegg til Skravla og Daria, er det som hadde? Endret 16. april 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2562 Del Skrevet 16. april 2008 Kan slette dagboka mi jeg... *sluttet å mase* Fikk du bildene ja, så fint. Men de var jo grusomt dårlige og ute av fokus. :klø: Også jeg som var så fokusert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2008 #2563 Del Skrevet 16. april 2008 Kan slette dagboka mi jeg... Som om du hadde klart deg uten i mer enn 5 min Dessuten kan jeg mase i blogg, på mail, på sms, ringe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 16. april 2008 #2564 Del Skrevet 16. april 2008 Som om du hadde klart deg uten i mer enn 5 min Dessuten kan jeg mase i blogg, på mail, på sms, ringe... Synes jeg du skulle gjøre Daria! Så fint at det går bedre med faren din. Tror nok at tannlegen hjelper bedre enn smertestillende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2008 #2565 Del Skrevet 16. april 2008 Kan slette dagboka mi jeg... Og du tror det er så lett å bli kvitt oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2566 Del Skrevet 16. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. april 2008 #2567 Del Skrevet 16. april 2008 Har fått bilder fra loffen også. Hvilke andre, i tillegg til Skravla og Daria, er det som hadde? Kamela tok vel masse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2568 Del Skrevet 16. april 2008 Det var bra noen tok ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 16. april 2008 #2569 Del Skrevet 16. april 2008 Har vært i spacet ditt og sett. Så masse fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2570 Del Skrevet 16. april 2008 *sluttet å mase* Fikk du bildene ja, så fint. Men de var jo grusomt dårlige og ute av fokus. :klø: Også jeg som var så fokusert? Du var da fokusert HELE tiden!! Som om du hadde klart deg uten i mer enn 5 min Dessuten kan jeg mase i blogg, på mail, på sms, ringe... Jeg er FOR tilgjengelig... Synes jeg du skulle gjøre Daria! Så fint at det går bedre med faren din. Tror nok at tannlegen hjelper bedre enn smertestillende. Du da tøtta... Er veldig glad for at pappa har det bra nå ja Tannleger er no dritt! Og du tror det er så lett å bli kvitt oss... Vel asså... eh... Kamela tok vel masse bilder. Så bra!! Venter på bilder. Det var bra noen tok ansvar. Helt klart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2571 Del Skrevet 16. april 2008 Har lagt ut referat og bilder i spacet mitt Har dere kommentarer så kom med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2572 Del Skrevet 16. april 2008 Har vært i spacet ditt og sett. Så masse fine bilder. Du var rask!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 16. april 2008 #2573 Del Skrevet 16. april 2008 Du var da fokusert HELE tiden!! Jeg er FOR tilgjengelig... Du da tøtta... Er veldig glad for at pappa har det bra nå ja Tannleger er no dritt! Vel asså... eh... Så bra!! Venter på bilder. Helt klart!! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2574 Del Skrevet 16. april 2008 Har lagt ut referat og bilder i spacet mitt Har dere kommentarer så kom med dem. Så kjapt! Du var rask!! Turbo! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 16. april 2008 #2575 Del Skrevet 16. april 2008 Raskere enn lynet vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2576 Del Skrevet 16. april 2008 Ja det var voldsomt! :dåne: Nå MÅ jeg dusje! Sitter enda i morgenkåpa med håret til værs... KG har en viss tiltrekningskraft har jeg funnet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2577 Del Skrevet 16. april 2008 Leste 'treningskraft' . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2578 Del Skrevet 16. april 2008 Leste 'treningskraft' . Heller det motsatte vil jeg påstå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2579 Del Skrevet 16. april 2008 *kniper sammen rompe'musklene'* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. april 2008 #2580 Del Skrevet 16. april 2008 Er trøtt... Kjøpte pizza da Prinsessa og jeg kom hjem fra Oslo. Nå skal jeg bare hvile resten av kvelden og nyte tankene om helgen! Tusen takk for at dere ville være her og feire sammen med meg. Dere er VERDENS BESTE VENNER!!! Vi som skal takke - tenk at du ville feire dagen sammen med oss i Klanen Har fått bilder fra loffen også. Hvilke andre, i tillegg til Skravla og Daria, er det som hadde? Må se om jeg får til noe fornuftig på den stasjonære pc'n i dag - helt håpløs om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå