loffen Skrevet 14. april 2008 #2502 Skrevet 14. april 2008 Tusen takk for at vi fikk komme til deg alle sammen! Det var kjempekoselig!!!
Annie Skrevet 14. april 2008 Forfatter #2503 Skrevet 14. april 2008 Tusen takk for at vi fikk komme til deg alle sammen! Det var kjempekoselig!!! Så hyggelig å høre loffen! Jeg er utrolig smigret over at dere VILLE komme!
Annie Skrevet 14. april 2008 Forfatter #2506 Skrevet 14. april 2008 Var ganske slitsomt ja.. I tillegg holdt jeg på med et spill jeg lastet ned.. Blir vel snart å finne senga vel?
Ugla Skrevet 14. april 2008 #2507 Skrevet 14. april 2008 Godt å se deg... Blir snart senga for meg også... Men først...
Annie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2508 Skrevet 15. april 2008 Har ikke sovet i natt. Dvs, jeg har kanskje sovet 1 time. Har en sinnsyk og burde kommet meg til tannlegen i dag, men det var det da...
Brukernavn Skrevet 15. april 2008 #2510 Skrevet 15. april 2008 Det er bedre at det gjør vondt hos tannlegen en halvtime, enn at du skal gå å ha vondt for evig.....
Annie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2511 Skrevet 15. april 2008 Gå til tannlegen du! Det er bedre at det gjør vondt hos tannlegen en halvtime, enn at du skal gå å ha vondt for evig..... Det er bare noe du sier det... Ha sovet en liten halvtime. Ungene har visst reist uten at jeg har merket det... Heldigvis har jeg store flinke barn Prøver å sove litt til, regner med at det blir særdeles korte intervaller...
loffen Skrevet 15. april 2008 #2512 Skrevet 15. april 2008 Legg deg på sofaen med frokost-tv som surrer i bakgrunnen. Super sovemedisin. Men ikke før du har ringt til tannlegen....
*Enigma* Skrevet 15. april 2008 #2516 Skrevet 15. april 2008 Uff, tannpine er vondt, bedre å komme seg til tannlegen da. (Jeg prøver i alle fall å overbevise meg selv om sånt, til tross for at jeg er livredd tannleger).
Ugla Skrevet 15. april 2008 #2517 Skrevet 15. april 2008 Annie... Har selv tannlegeskrekk, så jeg vet at en dit ikke er enkelt, men noen ganger MÅ man bare... Du må nok bare hoppe i det, Annie... Lykke til...
Annie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2518 Skrevet 15. april 2008 Legg deg på sofaen med frokost-tv som surrer i bakgrunnen. Super sovemedisin. Men ikke før du har ringt til tannlegen.... Eh.... Du traff på første.. Har du ringt tannlegen? *streng* Nope Nå må du ringe tannlegen! Jammen....!!! Shhh, kanskje hun sover? *lister seg* Uff, tannpine er vondt, bedre å komme seg til tannlegen da. (Jeg prøver i alle fall å overbevise meg selv om sånt, til tross for at jeg er livredd tannleger). Tannlegen er SISTE utvei! Annie... Har selv tannlegeskrekk, så jeg vet at en dit ikke er enkelt, men noen ganger MÅ man bare... Du må nok bare hoppe i det, Annie... Lykke til... Jeg er ikke desperat nok til å MÅ noe enda.. Ser det ann en dag eller noe til..
Annie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2519 Skrevet 15. april 2008 Det snør tennisballer her, pappa ligger snart på operasjonsbordet og vannpumpa på bilen røyk til morran i dag og jeg har tannverk. JIPPI! FOR EN DAG!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå