malle Skrevet 9. april 2008 #2361 Skrevet 9. april 2008 SÅ bra at du begynner å bli bedre! Bilde hadde vært fint ja-...
Annie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2362 Skrevet 9. april 2008 Du kommer jo på lørdag, da kan du se da Dere som ikke kommer kan sikkert få se bilder i spacet etter helgen
malle Skrevet 9. april 2008 #2363 Skrevet 9. april 2008 Vet ikke helt hvordan det blir enda, men foreløpig så ser det lyst ut. Men jeg kan fortsatt få beskjed om å jobbe på lørdag. Saken er nemlig den at jeg var så teit! at jeg ba sjefen ha meg i reserve på lørdagene eller kveldene framover siden jeg måtte ha fri sist fredag, når jeg egentlig skulle ha jobbet. Jeg jobber så få dager som jeg gjør, så egentlig er jeg litt avhengig av de pengene. Men en dag skulle jeg vel klart meg uten. (noen ganger prater jeg før jeg tenker og det er så innmari dumt. For jeg må jo stå for det jeg sier også)
Annie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2364 Skrevet 9. april 2008 Du trenger i prinsipp ikke gi beskjed til meg om du kommer eller ikke, før du sitter i bilen på vei opp. HÅÅÅÅPER du kommer
Annie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2365 Skrevet 9. april 2008 Gidder dere ta en tur inn i bloggen min? Trenger svar på noe...
Impala Skrevet 9. april 2008 #2366 Skrevet 9. april 2008 (endret) Har vært der Og jeg la samtidig inn oppskrift til deg. Endret 9. april 2008 av Impala
loffen Skrevet 9. april 2008 #2367 Skrevet 9. april 2008 Striper i håret høres fint ut! Jeg må farge mitt...det er helt grått!
Impala Skrevet 9. april 2008 #2369 Skrevet 9. april 2008 (endret) Og jeg er så glad for at jeg skal klippe meg på fredag. Ser ut som ett takras nå, har jo ikke klipt meg siden før jul Endret 9. april 2008 av Impala
Annie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2370 Skrevet 9. april 2008 Har vært der Og jeg la samtidig inn oppskrift til deg. Det så jeg. Tusen takk Striper i håret høres fint ut! Jeg må farge mitt...det er helt grått! De ble gule, vurderer å ta nye, men vet ikke om jeg gidder. Kan finne noe sølvsjampo og håpe på at det blir bedre av det.. :juhu: Sjekk bloggen din :juhu: Og jeg er så glad for at jeg skal klippe meg på fredag. Ser ut som ett takras nå, har jo ikke klipt meg siden før jul
Annie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2371 Skrevet 9. april 2008 Fordømte møkkaKG!! Hadde skrevet et innlegg og når jeg postet det så forsvant det. Det er ikke første gang denne uka! Det jeg skrev, i kortversjonen, var: Fikk ligningspapirene i dag. Fikk 8000,- i baksmell. MEN de har IGJEN klart å sette meg i klasse 1, jeg skal ha klasse 2 hvert år. Har sagt i fra på ligningskontoret og skrevet det på ligningspapirene når jeg har sendt dem inn, men allikevel klarer de å rote det til hvert år! Regner dog med at jeg går i null og da er jeg fornøyd
Ugla Skrevet 9. april 2008 #2372 Skrevet 9. april 2008 Ble du ikke helt tilfreds med stripene? Hvordan går det ellers; snart klar for å ta imot gjestene? Tenker dere får det hyggelig!! Husk å spar litt på energien din til de kommer...
Annie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2373 Skrevet 9. april 2008 Ble du ikke helt tilfreds med stripene? Hvordan går det ellers; snart klar for å ta imot gjestene? Tenker dere får det hyggelig!! Husk å spar litt på energien din til de kommer... Stripene ble litt for gule. Brukte 2 i 1 pakka, og den ble ikke så bra denne gangen. Kan dra ut noen striper og lysne noe av håret, da blir det nok bra tenker jeg... Klar og klar. Joda jeg tror da det. Må støvsuge og vaske gulv, samt badet. Vinduene burde vært vaska, og om noen plages av møkkete vinduer er de hjertlig velkomne til å vaske dem Gleder meg!! :juhu:
malle Skrevet 9. april 2008 #2374 Skrevet 9. april 2008 Kjedelig med sånt tull. Fikk baksmell jeg og, men det var uheldigvis ikke rot fra likninga, det var jeg som rota i stedet
Ugla Skrevet 9. april 2008 #2375 Skrevet 9. april 2008 Vinduene burde vært vaska, og om noen plages av møkkete vinduer er de hjertlig velkomne til å vaske dem Gleder meg!! :juhu: *bare la de til jobbe..! Etterpå kan de komme å ta mine.. *
Annie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2376 Skrevet 9. april 2008 Det er jo nesten verre, for da har du ingen å skylde på...
Ugla Skrevet 9. april 2008 #2377 Skrevet 9. april 2008 (endret) Kommentar: *bare la de til jobbe..! Etterpå kan de komme å ta mine.. * Svar: Det er jo nesten verre, for da har du ingen å skylde på... "God dag, mann!" "Økseskaft!" Endret 9. april 2008 av Ugla
Ugla Skrevet 9. april 2008 #2379 Skrevet 9. april 2008 Så ikke innlegget ditt jeg Ugla.. Forstod jo det.. og derfor ble svaret veldig.. ..eh.. ..treffende...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå