Annie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2281 Skrevet 6. april 2008 Nå skal jeg se 6. sansen på TVNorge
Loevinna Skrevet 6. april 2008 #2283 Skrevet 6. april 2008 *ser ikke på det* Skal snart finne senga mi jeg...
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2008 #2284 Skrevet 6. april 2008 Jeg ser heller ikke på det... Og skal også finne senga mi snart...
iss Skrevet 6. april 2008 #2285 Skrevet 6. april 2008 Skal finne senga jeg og. Skjønningen sliter virkelig med snørr og slim
Annie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2286 Skrevet 6. april 2008 *ser ikke på det* Skal snart finne senga mi jeg... Sov ikke du bort hele ettermiddagen? Får du sove igjen nå da? Skal finne senga jeg og. Skjønningen sliter virkelig med snørr og slim Sliter med det samme, men har ingen til å legge meg...
Annie Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2287 Skrevet 7. april 2008 Nei nå er det natta for min del. Sambo kommer vel etter snart håper jeg. Vurderer å kjøre ungene på skolen i morra. Det er vått og sølete ute, og det er ikke noen god start på dagen å ha vått skotøy.
Annie Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2288 Skrevet 7. april 2008 God morgen :kaffe: Har rydda kjøkkenbenker og satt på oppvaskmaskinen. Ungene kjørte jeg til skolen i dag. Det sludder og regner fortsatt Skal rydde og forberede helgebesøket i dag. Fortsette å vaske tøy må jeg også Lurer på hva vi skal spise i helgen.. :klø:
Skravla Skrevet 7. april 2008 #2292 Skrevet 7. april 2008 God morgen :kaffe: Har rydda kjøkkenbenker og satt på oppvaskmaskinen. Ungene kjørte jeg til skolen i dag. Det sludder og regner fortsatt Skal rydde og forberede helgebesøket i dag. Fortsette å vaske tøy må jeg også Lurer på hva vi skal spise i helgen.. :klø: Foreslår MAT.
loffen Skrevet 7. april 2008 #2293 Skrevet 7. april 2008 Kanskje vi alle kan ta med oss noe? Også kan vi bestille pizza f.eks? (Eller vi kan hjelpe deg å lage din hjemmelagede?) Trenger ikke være så avansert.
Skravla Skrevet 7. april 2008 #2294 Skrevet 7. april 2008 Kanskje vi alle kan ta med oss noe? Også kan vi bestille pizza f.eks? (Eller vi kan hjelpe deg å lage din hjemmelagede?) Trenger ikke være så avansert. Jeg tar med rødvin...... :juhu: Ellers er jeg helt for spleiselag altså. Du skal ikke behøve å betale hele gildet.
Annie Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2295 Skrevet 7. april 2008 Har vurdert en steik på lørdag... Det er ingen muslimer blandt oss vel? Kanskje dere kunne tatt med et pålegg til frokostene?
Loevinna Skrevet 7. april 2008 #2296 Skrevet 7. april 2008 Sov ikke du bort hele ettermiddagen? Får du sove igjen nå da? Sliter med det samme, men har ingen til å legge meg... Sovnet med det samme jeg la hodet på puta jeg (men jeg vet hvorfor jeg var så innmari trøtt i går, men det er min lille hemmelighet ) Jeg tar med rødvin...... :juhu: Ellers er jeg helt for spleiselag altså. Du skal ikke behøve å betale hele gildet. Blir nok rødvin her ifra også Og spleiselag hørtes lurt ut. Er helt enig med at du ikke trenger å betale hele gildet. Har vurdert en steik på lørdag... Det er ingen muslimer blandt oss vel? Kanskje dere kunne tatt med et pålegg til frokostene? Jeg er iallefall ikke muslim som jeg vet av Frukostpålegg burde da være mulig å ta med ja.. Syns det hørtes lurt ut jeg.
Annie Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2297 Skrevet 7. april 2008 (endret) Sovnet med det samme jeg la hodet på puta jeg (men jeg vet hvorfor jeg var så innmari trøtt i går, men det er min lille hemmelighet ) ØY :slåss: Her DELER vi informasjon!!!! Blir nok rødvin her ifra også Rødvin er fint Og spleiselag hørtes lurt ut. Er helt enig med at du ikke trenger å betale hele gildet. Så fint Jeg er iallefall ikke muslim som jeg vet av Godt at du i hvertfall har oversikten over deg selv... Frukostpålegg burde da være mulig å ta med ja.. Syns det hørtes lurt ut jeg. Flott Endret 7. april 2008 av Annie
Loevinna Skrevet 7. april 2008 #2298 Skrevet 7. april 2008 ØY :slåss: Her DELER vi informasjon!!!! Rødvin er fint Så fint Godt at du i hvertfall har oversikten over deg selv... Flott Sender deg en PM jeg.. Føler igrunnen ikke at jeg har helt oversikten over meg selv om dagen, men det kommer vel etterhvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå