Skravla Skrevet 6. april 2008 #2261 Skrevet 6. april 2008 HEr har det vært stille i dag Håper at du er i badre form i dag Annie I'm bad I'm bad....
Loevinna Skrevet 6. april 2008 #2262 Skrevet 6. april 2008 i storform idag du Skravla, ser jeg.. (for en forferdelig setning av meg! )
Skravla Skrevet 6. april 2008 #2264 Skrevet 6. april 2008 i storform idag du Skravla, ser jeg.. (for en forferdelig setning av meg! ) Alltid i storform.... ....og noen må ta jobben når BN tar seg helgefri.
Annie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2267 Skrevet 6. april 2008 HEr har det vært stille i dag Håper at du er i badre form i dag Annie Nei dessverre. Har i tillegg begynt å hoste. Enda godt at det er 5 dager til jeg får besøk, sånn som jeg er nå tror jeg ikke jeg hadde orket faktisk. i storform idag du Skravla, ser jeg.. (for en forferdelig setning av meg! ) Alltid i storform.... ....og noen må ta jobben når BN tar seg helgefri. BRA!!
Annie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2270 Skrevet 6. april 2008 Det snør det snør, tiddelibom... Skal gå å smøre på lefser. Det er Prinsessas favoritt og i dag skal vi bare kose oss inne.. Middagen aner jeg ikke hva blir enda, finner vel noe i frysern etterpå.
Loevinna Skrevet 6. april 2008 #2271 Skrevet 6. april 2008 Nei nei nei! Ikke mer snø nå da!! Håper for all del at den ikke kommer hitover.... er lei snøen jeg nå..
malle Skrevet 6. april 2008 #2273 Skrevet 6. april 2008 (endret) God bedring Annie! Her regner det i dag. Med 7+ grader i dag, tror jeg ikke at det kommer til å snø her. Og nå får det ikke lov til å snø mere her. I går så jeg blåveis nemlig. Endret 6. april 2008 av malle
loffen Skrevet 6. april 2008 #2274 Skrevet 6. april 2008 Håper du blir frisk snart! Her sluddet det tidligere da vi la ut på tur, men det har silregnet siden. Ogå er det 4 grader.
*Enigma* Skrevet 6. april 2008 #2275 Skrevet 6. april 2008 Nå er det faktisk hvitt på bakken SNØ!?? Neeei, det liker jeg ikke. Får inderlig håpe den snøen er borte innen neste helg i det minste. Jeg vil ikke oppover til vinterland..... God bedring, Annie, håper du blir frisk snart. Du får få noen til å fikse kyllingsuppe til deg
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2008 #2276 Skrevet 6. april 2008 Håper virkelig du blir frisk til vi kommer.
Annie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2278 Skrevet 6. april 2008 God bedring Annie! Her regner det i dag. Med 7+ grader i dag, tror jeg ikke at det kommer til å snø her. Og nå får det ikke lov til å snø mere her. I går så jeg blåveis nemlig. Vil ikke ha denne snøen jeg heller. Nå regner det.. Håper du blir frisk snart! Her sluddet det tidligere da vi la ut på tur, men det har silregnet siden. Ogå er det 4 grader. MÅ bli frisk snart!!! SNØ!?? Neeei, det liker jeg ikke. Får inderlig håpe den snøen er borte innen neste helg i det minste. Jeg vil ikke oppover til vinterland..... God bedring, Annie, håper du blir frisk snart. Du får få noen til å fikse kyllingsuppe til deg Takk for det, kommer du og lager? Neste helg er det mange fra KG her, du kan jo ta en tur du også Håper virkelig du blir frisk til vi kommer. DET MÅ JEG BARE!!! (kan hende jeg kjører en heftig hvitløkskur før dere kommer, nå er dere advart.. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå