Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tømt oppvaskmaskinen og bretta sammen en noen få plagg som lå i tørketrommelen, samt satt på en ny vaskemaskin. Er utslitt... Er det mulig lizzm?? :sur:

Skrevet

Venter på at ungene kommer hjem fra skolen. Da skal vi en tur til byen, og reiser innom McDonalds og tar middagen der. Er lei McD mat, men det er lenge siden sist, så det går vel..

Skrevet

Er i rævva form.. Forkjølet fortsatt. Klør BAK øynene faktisk og oppe i bihulene! HATER å være i sånn form! :sur:

Skrevet

Du må bare ta det med ro så du blir frisk til neste helg! :klemmer:

Skrevet

Orker ikke noe annet enn å ta det med ro, og det gjør seg stort sett selv... :fnise:

Skrevet

Har vært ute på terrassen og fått min 5 minutters dose med sol...

Skrevet

:kose:

Sola er helt fraværende her i dag.

Skrevet

Håper du blir kvitt forkjølelsen snart. Skrem den bort med hvitløk. ;)

Skrevet

Har ikke hvitløk dessverre... Men har mye snørrpapir... ;)

Skrevet

Holder på å lage pizza. Pleier å ha den pizzadeigposen fra Toro, men hadde ikke i dag, så jeg måtte lage deigen fra bunn. Greit nok, men det tar litt lengre tid..

Skrevet
Har ikke hvitløk dessverre... Men har mye snørrpapir... ;)

Mmm.. nam! :skratte:

Skrevet

Taco er ikke helt feil det heller, men det nytter ikke på lørdagene her. Da MÅ det være pizza :fnise:

Skrevet

Nå er det senga som gjelder. Er tett som ei potte, men må prøve å få litt søvn. Tar med meg papirlommetørkler og nesespray, så hjelper det vel noe.. Nakken er ikke god kjenner jeg, men det håper jeg gir seg med varmepute.

Natta :sove:

Skrevet

HEr har det vært stille i dag :hakeslepp:

Håper at du er i badre form i dag Annie :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...