Brukernavn Skrevet 2. april 2008 #2181 Skrevet 2. april 2008 :dåne: Noe slikt har jeg aldri opplevd. Deler du hemmeligheten med oss? Er vel sånn det er å ha perfekt kropp :dåne: Blir vel ikke pannekaker uten egg Jo, faktisk smakte de akkurat som de skulle. Jeg var veldig gnien på melet, og det var sikkert lurt...
Annie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2182 Skrevet 2. april 2008 Er vel sånn det er å ha perfekt kropp :dåne: Om du snakker om meg så
Daria Skrevet 2. april 2008 #2183 Skrevet 2. april 2008 Hest er best på maten *synger entusiastisk med* Det er det dumme med å planlegge middager lang vei framover, om du får lyst på noe så er det ikke bare bare å bytte. Derfor planlegger jeg ikke Lurer på hva jeg skal ha i dag...?
loffen Skrevet 2. april 2008 #2185 Skrevet 2. april 2008 Vil også ha nye bukser! Dumme hjulbeinte meg passer hverken i skjørt eller bukser. Jo, fotside skjørt og vide slengbukser, kanskje.
Daria Skrevet 2. april 2008 #2186 Skrevet 2. april 2008 Fotside skjørt Men de er kanskje litt lettere å finne med min (mangel på) høyde enn med din...
Brukernavn Skrevet 2. april 2008 #2187 Skrevet 2. april 2008 Fotside skjørt Men de er kanskje litt lettere å finne med min (mangel på) høyde enn med din... Det skal jeg love deg (Svarer for loffen siden vi vel er ca like høye)
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2008 #2191 Skrevet 2. april 2008 Fotside skjørt Men de er kanskje litt lettere å finne med min (mangel på) høyde enn med din... Fotside skjørt må jeg alltid legge opp jeg. Det er alltid altfor mye stoff i bunn av skjørtet...
loffen Skrevet 2. april 2008 #2192 Skrevet 2. april 2008 (endret) Fotside skjørt må jeg alltid legge opp jeg. Det er alltid altfor mye stoff i bunn av skjørtet... Send det ekstra stoffet til BN og meg, så kan vi skjøte på. Endret 2. april 2008 av loffen
kamela Skrevet 3. april 2008 #2194 Skrevet 3. april 2008 Send det ekstra stoffet til BN og meg, så kan vi skjøte på. Kan få overskuddsstoff fra meg også! God morgen - hvordan er formen din i dag
Annie Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2195 Skrevet 3. april 2008 Formen er så som så.. Har fortsatt vondt i hodet, men kanskje ikke like ille som i går..? KAN ikke ha like vondt som i går! Skal ta det med ro her i dag. Gjøre litt lett husarbeid og rydde litt. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen går nå, så får vi se hva jeg orker utover dagen.. Har blitt forkjøla også. Passer ekstremt dårlig, for da kan jeg kanskje ikke besøke pappa i helgen... Drikker mye vann i dag. Snart ferdig med den første 0,7L flaska..
Daria Skrevet 3. april 2008 #2196 Skrevet 3. april 2008 Fotside skjørt må jeg alltid legge opp jeg. Det er alltid altfor mye stoff i bunn av skjørtet... Jeg bar tråkker i stykker mine -det går som regel ikke an å legge dem opp... Formen er så som så.. Har fortsatt vondt i hodet, men kanskje ikke like ille som i går..? KAN ikke ha like vondt som i går!
kamela Skrevet 3. april 2008 #2198 Skrevet 3. april 2008 (endret) Formen er så som så.. Har fortsatt vondt i hodet, men kanskje ikke like ille som i går..? KAN ikke ha like vondt som i går! Skal ta det med ro her i dag. Gjøre litt lett husarbeid og rydde litt. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen går nå, så får vi se hva jeg orker utover dagen.. Har blitt forkjøla også. Passer ekstremt dårlig, for da kan jeg kanskje ikke besøke pappa i helgen... Drikker mye vann i dag. Snart ferdig med den første 0,7L flaska.. Slapp av og gjør ingen ting - det viktigste nå er at du ikke blir verre! Endret 3. april 2008 av kamela
Annie Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2199 Skrevet 3. april 2008 Kan ikke bare gjøre ingenting. Teite mannen skjønner ikke at det da er han som må gjøre noe her skjønner du Det ser virkelig ikke ut her! *oppgitt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå