Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Så nettopp at det var film på tvnorge jeg også, jeg som har sett drillo og ana phil på tv2....

Og akkurat nå når jeg finner noe jeg vil se sier tigermannen at han vil legge seg for å komme seg opp tidlig i morgen. Dust... Esj, nå skal han krangle med meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nettopp at det var film på tvnorge jeg også, jeg som har sett drillo og ana phil på tv2....

Og akkurat nå når jeg finner noe jeg vil se sier tigermannen at han vil legge seg for å komme seg opp tidlig i morgen. Dust... Esj, nå skal han krangle med meg også...

Han må være broren til Noen! Han la seg for en time siden. Ikke f... om jeg legger meg så tidlig. Jeg er da voksen. :fnise:

GRATULERER MED 100 SIDER!!! :skaal::vin::roser::gave::sjokolade::ol::danser: :juhu: :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 100 sider. :roser:

GRATULERER MED 100 SIDER!!! :skaal::vin::roser::gave::sjokolade::ol::danser: :juhu: :smoke:

GRATULERER MED 100 SIDER!

:roser:

Tusen takk :bukke: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MENN!!! :slåss: JEG bestemmer når jeg skal legge meg. Og JEG bestemmer når mannen skal legge seg.... (I wish...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som bryr seg med når jeg legger meg... Det er fordelen med å være singel. Men akkurat nå fryser jeg og er trøtt. Så jeg skulle gjerne hatt en her som hadde lagt seg litt før meg, slik at senga var varm når jeg snart skal legge meg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logger ihvertfall av nå. For jeg sovner snart her jeg sitter. Natta alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har hørt mye god musikk på youtube. Nå skal jeg legge tøy i tørketrommelen og gå å legge meg.

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det var ikke noe gøy å legge oss i går, selv om jeg klarte å dra ut tiden.. Det var helt mørkt i rommet og helt stille, så kom den ekle tassingen igjen. Tigermannen mente det var magen min som romlet, men jeg viste da befre enn som så.. Så da ble jeg liggende å tenke på at jeg vil flytte :fnise:

GOD MORGEN!

Håper vi får bil i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MENN!!! :slåss: JEG bestemmer når jeg skal legge meg. Og JEG bestemmer når mannen skal legge seg.... (I wish...)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...