Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hadde det enda vært fordi jeg hadde drukket whisky... :ler:

Hehe, ikke sant. :gjeiper: Alltid mye mer verdt det om man faktisk har drukket whisky! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAnnen og jeg er hjemme alene. Poden er hos moren sin, og Prinsessa er på kirkecamp. Deilig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Blir ikke kvitt meg så lett nei :fnise:

Fikk ny pc i går. I dag røyk prossessoren :kjempesinna:

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, i grunn. Frekventerer helst i blogger om dagen, og har ikke så mye og skrive hverken her eller der.. Treffes stort sett på FB.. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

MØKKAOMLEGGING!!! Endelig venner man seg til en KG, så legges deg jaggu om igjen! ÆSJ!! :frustrert:

• 3 uker senere...
Skrevet

Innom så jeg får deg på mine innlegg, selv om du ikke er så aktiv her, du heller !

Skrevet

Ikke så veldig aktiv nei.. KG er ødelagt for min del.. :sur:

Skrevet

Jeg orker ikke være på KG for tiden. Etter omleggingen siste gang, så har det blitt helt håpløst, stygt og teit!! OK, noe smør på flesk her, men det blåser jeg i.. :sur:

Bloggene er enda mer håpløse, så inntil noe blir endret til det bedre, så er jeg å treffe på FB!

:goodbye:

Skrevet

Så enig, så enig - til og med jeg er innom på Facebook nå!

• 1 år senere...
Skrevet

Næmen! Flying jo :)

Her har jeg ikke vært på noen år. Vi er stort sett i blogger, og noen har kun dagbok.

Skrevet

Er aldri inne på KG jeg heller. Måtte bare lete litt rundt etter gamle kjente. :)

Skrevet

Kanskje?.. Eller gjør jeg egentlig det? Må sjekke.. Har sikker ikke tilgang til noen av dem lengere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...