Annie Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #10681 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg gleder meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #10682 Del Skrevet 30. desember 2009 Her var det så lenge siden jeg hadde vært, at jeg hadde glemt hva jeg gledet meg til... :dåne: Vel, huset, eller deler av huset er ferdig. Det gjenstår mye, men det er ikke kaldt og trekkfullt på vestsiden i allefall Har kjørt Prinsessa til Oslo i dag. Hun skal være hos faren sin i nyttårshelgen, og mannen og jeg har barnefri frem til 3 januar. Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. desember 2009 #10683 Del Skrevet 30. desember 2009 Ramla berre innom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #10684 Del Skrevet 30. desember 2009 Så hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. desember 2009 #10685 Del Skrevet 30. desember 2009 Lusker bare litt rundt her inne og har igrunnen gitt opp å være fullstendig oppdatert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #10686 Del Skrevet 30. desember 2009 Da er vi to, og jeg har ingen god grunn engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. desember 2009 #10687 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har bare vært utrolig lei av kg dette siste året. Egentlig veldig trist, for jeg har dermed mistet kontakten med mange flotte folk her inne pga av det... jaja.. sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #10688 Del Skrevet 12. januar 2010 OG så var det tjueti.. Har vært flink og gjort mye husarbeid, jeg strengt tatt ikke hadde lyst til å gjøre, men det er deilig å være ferdig. Nå er det rent og ryddig her, middagen er fortært og oppvaskmaskinen i gang. Må sette på vaskemaskinen igjen etterpå, men jeg gidder ikke nå. Skal kjøre unger på konfirmantundervisning og trening etterpå. Det er mye kjøring om dagen. Det er jo fortsatt kaldt, selvom det, i dag, bare er -16 grader. Den laveste temperaturen vi har hatt på nyåret er -30,6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. januar 2010 #10689 Del Skrevet 12. januar 2010 -30,6 er ja, selv om jeg merker stor forskjell på innlandskulda og Oslokulda. Fyttirakkeren som man fryser her selv når det "bare" er -20. Ikke at jeg ville hatt -30,6 med innlandskulde heller. Godt det blir mindre kaldt (skulle til å skrive varmere, men det er jo å ta litt hardt i) framover nå da. Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #10690 Del Skrevet 12. januar 2010 Enigma!! Så hyggelig å se deg!!! Det verste med kulda som har vært i år, er at det har vært vind i tillegg. Man skulle tro det var vindstille når det var så kaldt, men neida, ikke i år. Jeg har det forresten kjempebra om dagen. Storkoser meg og nyter at stua og resten av huset er fri for nisser og andre julegreier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #10691 Del Skrevet 13. januar 2010 Ser på NCIS, og så må jeg legge meg. Det har blitt ALTFOR mye seine netter i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #10692 Del Skrevet 14. januar 2010 Vi skal ha familiebursdag for Prinsessa, som ble 12 år 4. januar. Har ikke fått hatt det enda, for det har vært så kaldt og jeg ber ikke folk om å reise ut når det har passer -30 på gradestokken. I dag er det bare -9, og tåke, og det blir så fint på trærne ute I anledning bursdagen, har jeg bakt en ostekake, og har en sjokoladekake i ovnen nå. Prinsessa vil sikkert ha kanelboller også, så da får vi bake det senere i dag, etter at hun har vært på trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. januar 2010 #10693 Del Skrevet 14. januar 2010 Familiebursdag høres koselig ut. Faen jeg ble jo fysen på noe godt av å stikke innom her jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #10694 Del Skrevet 14. januar 2010 Bare kom, regner med at det er mye rester igjen i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #10695 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Mannen var dårlig før helgen. Vondt i kroppen og med feber. Poden kom fra moren sin i sta, var kvalm og spydde rett før han la seg. Så kom Prinsessa ned og var kvalm... NEI NEINEI!!! VIL IKKE HA SYKE UNGER NÅ!!!! Håper det er noe de sover av seg. Prinsessa skal feire bursdagen sin på onsdag. Skal på badeland, og hun kan jo ikke være syk da! Selv har jeg begynt å få vondt i halsen.. Endret 17. januar 2010 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. januar 2010 #10696 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper det ikke ble sykdom i huset likvel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. januar 2010 #10697 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvordan står det til i heimen? Håper folket er bedre og at du ikke har blitt sjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #10698 Del Skrevet 20. januar 2010 Det gikk heldigvis bra, og ungene var på skolen igjen i dag/går... Jeg våknet og hørtes ut som Tom Waits, er enda hesere nå.. Jaja, jeg har ikke vondt i halsen heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. januar 2010 #10699 Del Skrevet 22. januar 2010 Whiskystemme er da bare sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #10700 Del Skrevet 25. januar 2010 Hadde det enda vært fordi jeg hadde drukket whisky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå