Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Her var det så lenge siden jeg hadde vært, at jeg hadde glemt hva jeg gledet meg til... :dåne:

Vel, huset, eller deler av huset er ferdig. Det gjenstår mye, men det er ikke kaldt og trekkfullt på vestsiden i allefall :tommelopp:

Har kjørt Prinsessa til Oslo i dag. Hun skal være hos faren sin i nyttårshelgen, og mannen og jeg har barnefri frem til 3 januar. Deilig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare vært utrolig lei av kg dette siste året. Egentlig veldig trist, for jeg har dermed mistet kontakten med mange flotte folk her inne pga av det... :sjenert: jaja.. sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

OG så var det tjueti..

Har vært flink og gjort mye husarbeid, jeg strengt tatt ikke hadde lyst til å gjøre, men det er deilig å være ferdig. Nå er det rent og ryddig her, middagen er fortært og oppvaskmaskinen i gang. Må sette på vaskemaskinen igjen etterpå, men jeg gidder ikke nå.

Skal kjøre unger på konfirmantundervisning og trening etterpå. Det er mye kjøring om dagen. Det er jo fortsatt kaldt, selvom det, i dag, bare er -16 grader. Den laveste temperaturen vi har hatt på nyåret er -30,6 :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-30,6 er :fryser: ja, selv om jeg merker stor forskjell på innlandskulda og Oslokulda. Fyttirakkeren som man fryser her selv når det "bare" er -20. Ikke at jeg ville hatt -30,6 med innlandskulde heller. :ler:

Godt det blir mindre kaldt (skulle til å skrive varmere, men det er jo å ta litt hardt i) framover nå da.

Håper du har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enigma!! :klem: Så hyggelig å se deg!!! :)

Det verste med kulda som har vært i år, er at det har vært vind i tillegg. Man skulle tro det var vindstille når det var så kaldt, men neida, ikke i år.

Jeg har det forresten kjempebra om dagen. Storkoser meg og nyter at stua og resten av huset er fri for nisser og andre julegreier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha familiebursdag for Prinsessa, som ble 12 år 4. januar. Har ikke fått hatt det enda, for det har vært så kaldt og jeg ber ikke folk om å reise ut når det har passer -30 på gradestokken. I dag er det bare -9, og tåke, og det blir så fint på trærne ute :bolledeig:

I anledning bursdagen, har jeg bakt en ostekake, og har en sjokoladekake i ovnen nå. Prinsessa vil sikkert ha kanelboller også, så da får vi bake det senere i dag, etter at hun har vært på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen var dårlig før helgen. Vondt i kroppen og med feber. Poden kom fra moren sin i sta, var kvalm og spydde rett før han la seg. Så kom Prinsessa ned og var kvalm... NEI NEINEI!!! VIL IKKE HA SYKE UNGER NÅ!!!! :sur: Håper det er noe de sover av seg. Prinsessa skal feire bursdagen sin på onsdag. Skal på badeland, og hun kan jo ikke være syk da!

Selv har jeg begynt å få vondt i halsen.. :sukk:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk heldigvis bra, og ungene var på skolen igjen i dag/går...

Jeg våknet og hørtes ut som Tom Waits, er enda hesere nå.. Jaja, jeg har ikke vondt i halsen heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...