loffen Skrevet 2. september 2009 #10641 Del Skrevet 2. september 2009 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2009 Forfatter #10642 Del Skrevet 3. september 2009 Er kvalm! Våknet av at jeg holdt på å på puta. Har ikke stikki fingeren i halsen enda, men nå tror jeg ikke jeg holder ut snart mer. ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaarin Skrevet 3. september 2009 #10643 Del Skrevet 3. september 2009 Uffda Er det ikke likegreit å bare bli ferdig med det da? Gir deg en og håper du ikke er smittsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2009 Forfatter #10644 Del Skrevet 3. september 2009 Takk for det Vaarin. Håper ikke jeg er smittsom, og det er nok uansett trygt her Velkommen til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. september 2009 #10645 Del Skrevet 3. september 2009 Håper du er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaarin Skrevet 3. september 2009 #10646 Del Skrevet 3. september 2009 Jo, det stemmer kanskje det da Takk *glad* Har kvalmen gitt seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2009 Forfatter #10647 Del Skrevet 3. september 2009 Håper du er bedre! Nope... Jo, det stemmer kanskje det da Takk *glad* Har kvalmen gitt seg nå? Like ekkelt kvalm enda. Er lei! Har fått malt lister i dag. Kunne like gjerne gjøre det som å ligge på sofaen og bare være dårlig.. Holder på å lage litt tomatsuppe med egg nå, så skal vi prøve å få i oss litt mat. Gutta har vært og spist utenfor huset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaarin Skrevet 3. september 2009 #10648 Del Skrevet 3. september 2009 Wow! Imponert Kvalme er vel det som "setter meg ut" aller mest. Kan godt gjøre husarbeid med feber og alt annet, men kvalme... da ligger jeg pal og synes jeg har det veldig trasig ja. Men det er sikkert veldig godt å ha gjort noe nyttig tross dårlig form! Maling av listverk er jo ikke akkurat artig heller - før etter man er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2009 Forfatter #10649 Del Skrevet 3. september 2009 Takk for det Vaarin Vi er straks ferdige med garderoberommet!! Mannen har hengt opp hyllene i dag, mye av listverk er på plass, og vi har hentet teppet som skal på gulvet. SNART FERDIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. september 2009 Forfatter #10650 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Garderoberommet er ferdig!!! Det er så utrolig lettvint å legge bort tøy nå. Bare ta med seg alt dit og spinne rundt og legge det på plass. Slipper innom flere rom med forskjellige ting. Selvom ungene legger bort tøyet sitt, så merker jeg allerede at dette er utrolig mye mer tidsbesparende!! Er en tur hos venninnen min nå, men må snart hjem for å få med meg mannen til valglokalet sånn at han får stemt før han skal på jobb Edit: Måtte bare ta bort en utrolig irriterende skrivefeil.. Endret 14. september 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. september 2009 #10651 Del Skrevet 14. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. september 2009 Forfatter #10652 Del Skrevet 14. september 2009 Har vært kjempeenergisk før i dag, men nå er det borte gitt. Er det ikke noe som heter at husmødre ikke får lov til å gjøre husarbeid på valgdager? :klø: Jeg har i hvertfall et skap som står på gangen oppe i 2 etasje, og det skal tømmes, demonteres og kastes. Dusteskap!! Skevt og digert. Er lei det, og nå har vi jo plass på garderoberommet, så nå behøver jeg det ikke. Så var det bare å vite hvor jeg skal gjøre av alt da.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. september 2009 Forfatter #10653 Del Skrevet 15. september 2009 I dag fortsetter kampen med skapet. Det ligger mye på toppen der, og jeg må gå igjennom og sortere hva som skal kastes og hva vi skal spare på. Endel gamle papirer fra jeg var selvstendig næringsdrivende bl.a. Nå er det 7 år siden jeg avviklet, så jeg kan vel strengt tatt makulere de papirene nå? :klø: Tipper at det er det jeg ender opp med i hvertfall. Er ikke fornøyd med valgresultatet, og registrerer at vi må fortsatt se "hoppetossa" Jens med de to trellene på hans side. YUCK! Ellers er det jo trist at Patrick Swayze er død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. september 2009 #10654 Del Skrevet 15. september 2009 Regnskapspapirer skal vel oppbevares i 10 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. september 2009 Forfatter #10655 Del Skrevet 15. september 2009 Ja jeg vet det, men gidder jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2009 #10656 Del Skrevet 15. september 2009 Trist med Swayze ja. Men ikke med Jens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10657 Del Skrevet 16. september 2009 For en dag... Sløv sådan. Jaja, jeg skal gå opp og ta en runde i andre etasje nå. Det er mye som skal sorteres og kastes, og jeg må bare begynne, det gjør seg ikke selv nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. september 2009 #10658 Del Skrevet 16. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10659 Del Skrevet 16. september 2009 Er godt i gang i 2 etasje, og har til nå samlet 3 søppelsekker som skal kastes!! Samt en søppelsekk med tøy som skal til ungene til søs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10660 Del Skrevet 16. september 2009 Nå er jeg sliten og lei av oppussing kjenner jeg. Syns ikke det går fremover uansett hvor mye jeg rydder oppe.. MEN, bare vi får kastet x-antall søppelsekker, og blir kvitt et gammel skrivebord, samt 2 kommoder, så hjelper det vel. Når vi har kvittet oss med kommodene, kjøper vi nye i stedet. Da blir det nok fint. Tilslutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå