Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Her har vi fått vasket vekk pollen i natt. Og det gjorde godt. Det kan se ut som det kan komme mer regn utover dagen også. Men det plager meg igrunnen ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er herlig!! :sol:

Sitter ute jeg. Eplekjekken blir full av pollen, så jeg lurer på om ikke han må gå inn altså. :fnise:

Er han allergisk? :fnise: Gi han en pille ;)

Her har vi fått vasket vekk pollen i natt. Og det gjorde godt. Det kan se ut som det kan komme mer regn utover dagen også. Men det plager meg igrunnen ikke.

Mannen ligger rett ut med forkjølelse. Jeg mistenker at det er allergi, så nå har jeg tuktet han til å begynne med allergimedisin.. Det er ille ute nå, det er gult overalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han allergisk? :fnise: Gi han en pille ;)

Mannen ligger rett ut med forkjølelse. Jeg mistenker at det er allergi, så nå har jeg tuktet han til å begynne med allergimedisin.. Det er ille ute nå, det er gult overalt!!

Vasket bilen i går rett før vi dro i komfèn, to timer etterpå måtte jeg tørke den med pusseskinnet.

Hadde svart bil i går kveld, men i dag er den mere gul enn svart.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gråvær her i dag.

Lurer på om jeg rekker en sykkeltur før baking? Og evt. regnvær?

Men da må jeg lette på ræva..

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lette på ræva jeg også... Har vært og kjøpt Petunia som jeg skal plante i to veggpotter på uthuset. Har kjøpt lys, lys lilla, noe ala den på bildet. Det lokale gartneriet her har superbillige blomster. Ga kr 50 for to flotte planter, og av erfaring blir de kjempestore!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner så smått å få lyst på blomster i sommer jeg også. Det er visst smittsomt det du driver med... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en tur til legen. :opplyser: Sola har kommet, og jeg skal plante blomstene jeg kjøpte i går, når jeg kommer hjem. Dette blir en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå måtte jeg ta tidenes største Annie tror jeg.. Har ikke vært her på flere måneder.

Alt bra? (bortsett fra tann-problemene :klem: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsP!!!! :bolledeig: Så hyggelig å se deg her igjen!! Her er alt bra, og som du skriver - bortsett fra tanna. Den er vond nå, men det går vel ann å fikse sånt..

Hvordan er det med dere??? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå er tanna borte, og jeg ser :gravid: ut i ansiktet..

Næmmen, stakkar!! :troest::kose::kaffekopp: *piller og cognac*

Var den langt bak, den jekselen eller?

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt bak nei.. :grine: Men men, det er bedre å bli kvitt den, enn å plages med betennelser og smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...