Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Morgenstund har gull i munn... :kaffekopp:

Morgenstund er tull i grunn...... :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med siste taler...

Skrevet

Riktignok blir morgenen bedre av å starte med kaffebarkaffe, men morgener er noe stort tull likevel. Med mindre de kan startes med en lang, lat oppvåkning i senga :lur:

Siden jeg var så heldig å starte med en deilig kopp kaffe i dag, så setter jeg igjen her også :kaffe:

Skrevet
Morgenstund har gull i munn... :kaffekopp:

Morgenstund er tull i grunn...... :Gjesp:

:5:

Riktignok blir morgenen bedre av å starte med kaffebarkaffe, men morgener er noe stort tull likevel. Med mindre de kan startes med en lang, lat oppvåkning i senga :lur:

Siden jeg var så heldig å starte med en deilig kopp kaffe i dag, så setter jeg igjen her også :kaffe:

Kaffebar ja... :sukk:

Men jeg startet dagen med kaffe sammen med venninnen min, så det var jo en god start, selvom den var hjemmelaget :)

Dagen forøvrig begynte med regn, så ble det sol og jeg hengte ut tøy, nå kom det en stor, etterfulgt av regn igjen.. :sur: JEG HAR TØY JEG MÅ TØRKE!!! :kjefte:

Skrevet

For ikke å snakke om planter som skulle vært planta! :sur: :sur:

Skrevet

FYTTIHEITE som det regner og hagler!!!! :dåne:

Gjest Fjodor D.
Skrevet
FYTTIHEITE som det regner og hagler!!!! :dåne:

Hvis du ser i bloggen min, ser du hva som skjer her!! :dåne:

Skrevet

Så det, og er usikker på avstikkeren jeg skal ta... ;)

Skrevet

Er ferdig med helgevasken. Nå skal jeg hente Prinsessa på skolen, hun hadde slått opp såret på kneet sitt, så skal vi handle, pakke og så bærer det sørover :reise:

GOD HELG!!! :)

Skrevet

God helg! Med håp om mindre hagl og regn 17. mai.

Skrevet
God helg! Med håp om mindre hagl og regn 17. mai.

Takk i like måte!! :)

:hallo:

:kyss:

:vin::skaal::smoke:

:hoho:

Skrevet

Nå er uniformer klare, skjorter strøket, tøy til Prinsessa som hun skal bruke etter at de har spillt er gjort klart, og oi faen, jeg har glemt å finne hårbånd.. Det må jeg gjøre. Huset er ryddet, eller i hvertfall nesten, så nå kan 17. mai begynne.. Men ikke før jeg har sovet en 3 timers tid.. :sukk::Gjesp:

Heia Norge :flagg: og hurra for 17. mai!! :flagg:

Skrevet

For en nydelig 17. mai!!! :flagg::strix:

Glade barn i tog, kaker, brus, is, fyrverkeri - det kan ikke bli bedre!!! :bolledeig: Men jeg er glad det bare er en dag i året... :ler:

Skrevet

I dag regner det forresten, og det passer dårlig i forhold til at jeg skulle plante endel.. Jaja, jeg får se om jeg ikke gjør det uansett..

Gjest Fjodor D.
Skrevet

Regn, ja. :regn: Passer dårlig mht. hageputene som ligger ute!?

*løpe*

Skrevet

Hageputer liker best oppholdsvær ja... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...